.

понедељак, 30. мај 2011.

Erotski oglasi seksi devojke


Bilo je oko četiri u utorak poslijepodne, Barbra i ja gdje da šalicu čaja u mom dnevnom boravku. Mi smo bili u odnosu bilješke na naš seksualni život, ništa teško, samo koliko cesto i koliko, da vrsta stvar. Nisam primijetiti, ali to je bio što mi je jako Randy. Očigledno Barbra previše.
Brian moj muž išli kući s posla. On je prestao sredinom zamahu, pogledao oba od nas gore i dolje.
"Netko je u toplinu, ja to mogu mirisati!" On je počeo da hoda ostavljajući nas oboje hvatajući dah.
Zastao je hodanje i okrenuo natrag u sobu, oboje smo mogli vidjeti ispred njegove hlače su bili prepuni gleda naprijed većini neugodno za njega.
Hodao izravno meni odjeven leđima moj vrat me izvukao debele seksi devojke  na stojećem položaju s jedne strane mi je okrenut s druge strane, mi marched na stražnju loveseat smo gdje sjedi na meni i pognut leđa stolica. Podigoh suknja izvukao moje gaćice prema dolje.
Bio sam groping iza mene kako bi oslobodili svoju muževnost, ali u nedostatku dismally.
"Barbra! Molimo uzmite moje hlače prema dolje, tako da mogu servis ovu ženu. "Called Brian
Pogledao sam preko Barbra, pogledajte horor bio na njenom licu, ali to nije zaustavilo joj dolazi preko kao što je bila zabranjeno.
Ona ode iza Brian i dosegao oko njegov prednji, raskliman njegov remen  seksi devojke dopisivanje otvorio gumb i uklonjen mu vrlo krut penis iz njegove granice.
Držala je njegov član i to vodi u mene. Mislio sam da će pobjeći u svoju kuću i nikada vratiti. Ali, nepoznato mi je ona odstranjivanje odjeće kao Brian, u nedostatku bolje riječi, mi zalupila.
Osjećao sam se njegov ritam promjena i novi osjećaj. Barbra je držati svojih alata između nas i pokušava ga izvući iz mene, od kojih je uspjela.
Ona je sama pognut nad stolicu i izvukao Brian's penis u nju. Do pogled na njezinu licu bila je doživljava vrhunac iz prve dionice.
Čuo sam prigušeni krik od vrata, okrenuo da vidi Susie, naš dvadeset pet godina stara dadilja u našu tri godine star. Odjevena u sluškinje odori rukama gdje sklopljene na usta.
Počela sam hodati k njoj, ali pronašao moje napredovanje ometaju moje gaćice oko moje ankles. Dospio sam dolje da ih ukloniti i otišao u Susie.
Sam ju izvukao u sobu i odvodom Brian na ramenu.
"Mogu li upravljati još jedan?"
Nisam dobio odgovor je upravo izvukao iz Barbra sam pognut Susie preko leđa kauč otvori joj noge i testirani za vlažnost. Holding moj muž penis i vodeći u ova mlada djevojka. Sam mogao vidjeti ovaj Brian zadovoljan, mene drži ga kao što sam prihvatio ovu situaciju, ali je također bio dio njega.
Barbra je bio bijesan i opet izvukao je kurac iz Brian Susie. JA je uzeo kontrolu i vođeni Brianova član u Barbra.
Osjećaj drži Mans penis krut mokro iz druge žene i stavljanje u svoje prijatelje pokisao rupa, mi imao pored sebe s požudom. JA koji je potreban muškarac u meni SADA.
Kako bi Susie dosta za to vrijeme bio sam stavio moj prst u njezin mokri okvir.
"Koji vrag se događa?"
Stewart, Barbra je suprug bio na vratima. Barbra je uzimajući jebeno seksi devojke iz  cacka  moj muž, Susie je dupe do preko leđa kauč i sam imao prste joj i moja pička pokušava sebe kontrolirati.
"Stewart doći ovdje i zatvori zajebati!"
Uzeo sam Brian ruku i gurnula njegova dva prsta u Susie.
On je hodio putem, a ja pao na koljena, izvukao muškost koja je potpuno mekan. Sam ga stavio u usta i našao ga gdje raste u meni u kratkom poretka. Kad mu je bilo teško, ja oglasi hot mame sam ga dobio na podu na leđima i sjeo na njegov vrlo lijep veličine alat. JA je otišao ravno na nebo, to je ono što mi je potrebno, dobar jebeni.
Ja sam vidjeti Brian povlačenja od Barbra i ponovo unese Susie. Došlo je izdisaju od Barbra.
"Stewart što radiš ovdje?"
No, Stewart nije to čuti i nisam labav pobijediti.
Nakon što šavnih kao prekratko vrijeme Stewart bucked seksi devojke srbija ispod mene, zabode mu bokovima gore kao što sam pritisnut na njega. Njegov vrhunac pucao duboko i vruće u meni, došao je i došao, a došao. Čisto nebo. Sam mogao osjetiti moj cerviks samo ispijanje njegova sperma u mene. Delicious.
Sam otvorio oči i pogledao oko sebe. Brian, Barbra i Susie gdje je natrag u njihovu odjeću gleda na nas.
Mene još uvijek sjedi na Stewart's penis, haljine i donje rublje oglasi hot mame su nestali u akciji. Nisam znala što reći ili učiniti. Susie prekinula tišinu.
"Zar sam stavio na grijalo za više čaj?"
Brian predao mi ruke ručnikom za čišćenje sebe i Stewart kao što sam je dobio svoje krilo. Ja očistiti svoju sad flacidan penis i ja izbrisala, stavite na svoju odjeću kao Barbra joj je pomogao suprug se otpusti.
Svi smo sjeli i pili čaj kao da se ništa nije dogodilo.
Čudno, ali istinito ............................. 

Нема коментара:

Постави коментар