.

уторак, 5. јул 2011.

Erotske price 2010

Ubrzo nakon što sam napustio svoj posao kao programer sam postao svjestan
novu karijeru u oporezivanja odjela. Sam se prijavila i zbog naravno bio sam
imenovan je mlađi član istrage Branch. U
Tijekom mog rada sam često morao posjetiti ljude i korporacijama, malim
i velike, gdje možda su neke sumnje računovodstvenih
nepravilnosti. To je moj posao da ide kroz tvrdog diska različitih
računala da li je bilo neke skrivene mogućnosti, dugo vreba
zaboravio na tvrdom disku, što bi moglo imati potrebne pozornost naše porezne
stručnjaka.
Imao sam neki uspjeh u otkrivanju nekih vara u nekim od društava sam
posjetio i nakon nekog vremena sam postala prilično dobro na skeniranje
tvrdi diskovi i otkrivanje podataka, koji je sugerirao da neki hokus-pokus
se događa s računovodstvenim, zahtijevaju daljnju istragu po mom
nadređenih, koji me je uz samo kada računala potreban da bi se pogledao
na. Tako sam nikada nije napustio sam sa računovođe ili ravnatelje
tvrtke.
Jednom prilikom smo posjetili dobro poznata tvrtka u predgrađu Bostona.
Neću spomenuti ono što proizvode bili su uključeni u slučaju da mogu prepoznati
tvrtke, niti ću spomenuti niti stvarna imena. Dovoljno je reći, da sam
sumnja da je jedan od marketinških direktora imao neke pojedinosti o
računalo koje je trebalo provjeriti. Spomenuo sam to moje neposredne
šef, koji me uputio početi gleda na detalje i istaknuo
gdje bih mogao naći taj određeni ured računalo.
Otišao sam u tu sobu i našao dama koristiti računalo. Ja uveo
ja rekla da sam od Porezne uprave i moraju provjeriti
svoje računalo prema uputama. Mlada dama izgleda da su postali prilično
usplahiren u ovom i sugerirao da možda sam mogao dopustiti da joj do kraja
svoj posao. Ostao sam s njom i gledala dok je pokušavao ući u različitim
programe i sam sumnja da je pokušavao izbrisati neke datoteke. Moj
se tamo očito je razmažena joj bude u mogućnosti za napraviti stvari, koje
očito je da bi neke dokaze nestati.
Sam je bio prilično zabavlja gledati ju kako se neugodno i ona primijetila moje
interesa, što ju je još više zbunjen. Shvatio sam da joj je ruka
se tresao, a ona je dobivanje grimizne rumenilo u obrazima.
Očito je bila u nevolji. JA je zadržao gledajući u nju, ali nije rekao
riječi. Činila se oko 25 ili možda malo više i vrlo lijepo izgleda
doista. Nisam mogao suditi njezin lik, ali pretpostavlja se da je u skladu s
jedna općenita pojava. Ona je zasigurno izgledala vrlo slatko i besprijekorno
odjeven u jaknu na otvorenom šije bluzu.
Nakon nekog vremena je prestala pritiskom tipke njezina tipkovnice i
Činilo mi se kao da će prsnuti plakati. Uzeo sam šteta na nju i
sugerirao da možda sam ju može pomoći i preselio iza nje da se vidi što
je radila. Ona je pokušala da me spriječe stoji iza nje, ali
odjednom tamo sam bio obličje at ekran, gdje se riječi "Delete"
prethodio MS / DOS naziv datoteke. Očito naredba je u zabludi kao
Računalo ne može izvršiti da naredbu. Osim gledanja
zaslon, nisam mogao pomoći, ali vidi joj d'colletage i iz kuta
gdje sam bio, vidio sam ne samo njezin ružičasti grudnjak, ali i gornja
dio njezine grudi ugodnijim. Ja sudio im biti veseo i teško
i ja bi bio zadovoljan da se osjećaju od njih.
"Sada ono što ste bili pokušava učiniti, Miss I-am-strah-i-nije-ne-uhvatiti vaše
Naziv "- rekao je I.
"Hm, samo su neki pogreška sam htjela izbrisati, gospodine" - odgovori ona - "i mi
ime je D.. D.. Denise Chadwick, gospodine ", promucao je ..
"Reci mi više, ili još bolje neka mi doći do tipkovnici, molim." - I
rekao je i ona ustane neka mi sjesti.
Tu je šutnju za malo i okretanje cijele sam mogao vidjeti
da mlada žena nije samo crvena u licu, ali tiho jecajući.
"Mislim da ste učinili nešto protuzakonito, Denise, zar ne?"
"Yessir, ja sam u strašnim problemima, Bože. I nije moje djelo, ja
obećanje, gospodine. Ja sam nevin. "Ona sobbed.
"Smirite se molim, recite mi što se dogodilo i onda možemo vidjeti što je
što. "
Nakon nekog vremena je prestala i jecajući mi je rekao što se dogodilo i ono što ona
učinio. Ukratko, to je bio jednostavan utaje poreza shema, pri čemu je vodio
malih poduzeća paralelno s njom da su zaposleni i nema poreza
vraća napravio otkad je počela lažnim 4 godine. Nije velika stvar,
poreza bi trebala biti plaćeni i tu će biti kazna od oko
četiri puta izbjegao porez, međutim, ona bi imali kaznenom predmetu
protiv nje. Objasnio sam sve to na nju i dok sam učinio, primijetio sam
da je ona nasmijana opet i da je preraspodjela bluzu
tako da mogu vidjeti njezine d'colletage. Ona je uzimajući više atraktivna za
minuti.
Pitao sam je gdje je dobio robe i ponovno je počela
plakati. Ona je priznala da je dobio iz skladišta uz pomoć
kovani otpreme naloga.
"Ja se bojim, to je sve gori i gori" rekao sam joj i odjednom
ona se bacila na koljena i počeo me moliti da joj pomogne.
"Gospodine, molim vas da mi pomogne ili ću sam ubiti" "Molim vas gospodine, kako mogu dobiti
ja iz ove nevolje "Molim vas gospodine, što mogu učiniti" "Molim vas gospodine, ja ću
ništa ", rekla je postao histeričan.
Pokušala sam je smiriti i njezin podignite koljena i dok sam joj pomaže
prema gore, ona je zgrabio moju ruku price erotske  i počeo da ih poljubi opet i opet. Sada je
ja koji je bio zbunjen, ali u isto vrijeme osjećao sam da joj je djelovanje
u ljubljenje moje ruke i suze na moje ruke izazvao me neke senzualne
uzbuđenja.
Otkrio sam da ja ne mogu misliti ravno i tako sam izvadio svoje kartice, dao
da joj se s mojim privatnim brojem rukom pisane na njega i rekao joj da zvoni
me oko 8 sati oštre, a do tada ću biti u mogućnosti vidjeti ako ja mogu biti
joj pomaže. Sam od nje poslao iz njezina ureda i nastavio kopirati sve
okrivljujući naj erotske price datoteka na neki od mojih diskete ih izbrišete
od nje tvrdih diskova.
Nisam imao pojma što bih trebao učiniti, ali sam znao što bih volio raditi
s tim ukusna tijelo Denise. Nije bilo ništa ja sam htjela više od
joj zagrljaj i njezin maziti i voditi ljubav s njom, ali nisam bio siguran da
to je ono što bih trebao učiniti. Imao sam do 8 sati do odlučiti ....
Moj dan je da odete polako. Sve vrijeme sam mislila ono što sam trebao učiniti.
Trebam li joj reći da ja ne mogu
joj pomoći i na taj način čine kazneno iz nje ili ću joj pomoći i
nadam se da će uzvraćati tako što sama mi dostupne? Ja
nije mogao odlučiti, pa čim sam mogao Pozvonio sam moj prijatelj s
koje sam ponekad koristi na korak preko znak posjetom strip zafrkavati
klubovima, a mi čak su neke bordele, gdje smo zajednički djevojke. Ja
objasnio situaciju s njim i on nije oklijevao u sugerira,
da se početi s ja bi trebao kazniti djevojka po svemoguć spanking i
nego da joj se na uslugu nas dvoje za neko vrijeme kao pokoru. Bio sam
okamenjene čuti njegov prijedlog i prosvjedovao da neću napraviti ovu
prijedlog da da slatki mlada dama, koja očito nije glup, ali
je sada jako žao što joj je učinio nezakonito, dapače kazneno djelo. Bio sam
ljuto iskušenju da učinite moj prijatelj Pete predložio, jer sam često imala
fantazije spanking djevojaka i čak ih muči ih vezanje,
umetanjem predmeta u svoje otvore, itd. Ipak, nisam mogao zamisliti,
da bih trebao sudoper da je niska i ucjene netko na prihvaćanje
premlaćivanje od mene.
Bio sam sve u tither je vrijeme osam došao. Na upravo na
sat je zazvonio telefon i glas skroman najavio da Denise Chadwick je
melodije. Rekao sam vrlo malo, a ona me pitao ako sam mogao vidjeti moj način jasno
u joj pomaže u njoj pol.
"Pa mlada dama, ne znam ako ja mogu pomoći" Počeo sam i slušao
kada je preuzela od mene:
"Pogledaj Gospodine, čini se da su spremni pomoći i ja shvatiti što sam učinio
krivu stvar, pa zašto ne biste me kazniti i mi pomoći. Molim te, Gospodine,
možete učiniti ništa za mene, jednostavno ne  
price erotske pustiti mene dobiti koji su uključeni sa zakonom, 
možete me tuku, možete me kazniti, ali ne ništa nikome reći o
moje krađe i utaje poreza ili, molimo Gospodine. "
Bio sam slušajući ovo prelijepo stvorenje ponižavajući sebe i primijetio
da više je nosio na više pobudila sam postala. Na kraju sam
nije mogla podnijeti da bilo više i rekao joj:
"U redu, obećajem ništa, ali ukazuju na to da ga žuriti u moj stan
na dvostruko, tako da možemo razgovarati o ovom pitanju. "
Dao sam joj adresu i ona je idući u uzeti taksi. Sam napravio reda u
dnevni boravak i čudio se kako to večer će ispasti. Hoću li biti
u stanju pokazati sebi snažan čovjek ili će mi biti kao tjedan kao što sam bio s mojim
bivša supruga, koja je vjerojatno me ostavio zato što neodlučan i slab. I odjednom
sjetio, da sam htjela staviti svoju ženu preko koljena, ali kad sam
Dakle, ona je vrisnula na mene dok sam ne samo nju objavljen, ali sam se ispričao
bojim moja bivša supruga nikada tolerirati moje ideje u ljubavi odluka, ne
mi dodir tamo, neka ide, neću to učiniti, jeste li ludi, - pa je otišao
na svaki put kad sam pokušao skrenuti s misionarski položaj i
što se tiče ona mi dodiruje, - i ako je sve to bila dva prsta povlačenjem
i guranje. Moj jedini pravi zabava je bila s nekim prostitutkama, za vrijeme i
nakon našeg braka. Ako ih platili dovoljno, oni su spremni raditi
sve ovo sex manijak željeni i sigurno mi je dao izglede
o seksu, što sam mogao imati je propustila, da sam zaglavi sa da ex-supruga
mina. Ali ucjena varanja, no dobro izgleda je bio nešto što sam
ne predviđa to učiniti.
Zvono zvonilo i odjednom je bila u stanu. I ona je primijetila
promijenio njezin outfit otkako sam se zadnji ju vidjela i sada je nosio kratke
crna suknja s bijelu bluzu. Sam zapovjedio joj da sjedne i pitao da li ona
željeli piti.  
price erotske Imali smo škotski ispred nas kad je broached 
Naslov:
"Hoćete li mi pomoći gospodine, ja sam očajan i spremni ništa učiniti".
"Sve, mlada dama?"
"Da, sve što želite, gospodine, samo mi pomoći, molim te, gospodine, ništa."
Ustao sam i ne mogu vjerovati svoj glas, kad sam rekao: "Get
gol, sada! "Ustala je i oklijevao." čuli ste me, dobiti
gol, neću reći opet. "Ona je polako skinula bluzu i
stajala u suknju i grudnjak. Primijetio sam da su suze u njoj
oči, ona je pogledala mene i shvatio da mislio sam ono što sam uputio her
učiniti i ona undid zip joj suknju i dopustio da pasti na
kat. Ona je stajala u grudnjak i gaćice za erotske price sin nekoliko sekundi, pogledao
se na mene i vidjela moje krmi pogled. "Sve"? pitala i ja sam pukla
natrag na nju: "Sve i da brzo ili ćete biti upaljeno i žao.
Sada se kreće. "
Ona je grudnjak off i dok je to učinila okrenuo tako da sam mogao
ne vidi joj ispred. Sljedeća je gurnula svoje bijele gaćice prema dolje, a ja vidjela svoju
bijelo dno i njezin ned bronzan leđa i ramena. "Okrenuti i
mi lice "viknuo sam na nju, a ona nije tako, držeći joj grudi s jedne
ruku i skrivanje her stidne dlake s njom druge strane.
"Stavite vaše ruke iza vrata, na jednom" Zapovjedio sam i ona nije kao
rečeno joj je. Do sada sam osjetio pobjednički uz napomenu da se osjeća dužan
obavljati moje upute. Također sam osjećao pobudila i morali su preurediti
sebe, tako da ne prikazuje moje kaljenje penis gura moje hlače.
Hodao sam iza nje i njezina uputio širiti njezine noge. Nakon što je učinio
tako da sam gurnuo ruku između nogu i osjetio pred joj maca. To
nije jako vlažna i nisam namjeri da joj upasti u ovoj fazi. Ja
otišao pred nju i dotakla grudima. Bilo je lijepo i teško i
nije prevelik. Ona je stajala ponosno s njom bradavice u potrazi spreman za
Pomilovala i isisan. Bila je crvenjenje i oči su joj bile oboren. Ja savijen
dolje i pogledao joj maca. Lagano vuče na 
price erotske  nju stidne dlake, ja 
izjavio je: "Niste li vi sramiti Što želite sve to?
kosa za. Prikupljanje uši ili što. To će morati ići, razumijete? "
"Yessir, yessir" "Ne rob mina može biti dopušteno da imaju takav prljave
krpa kose pokriva joj pička, razumijete? "
"Yessir", rekla je, a zatim: "Slave, Gospodine, ja nisam rob, ja gospodine?".
"O, da ste".
". B. B. .. ali gospodine", rekla muca, ali ona je prekinuta po meni:
"Šuti odjednom i ne se usudite premjestiti, ja ću se vratiti u minuti"
"Yessir"
Otišao sam van i počela tražiti moj korbač. Prije nekoliko godina sam koristio
ići jahanje i imao jahanje obrezivanje, ali nisam imao pojma gdje sam ga stavio. To
je nekoliko minuta, ali sam ga pronašao u ormaru. Vrlo tiho sam
natrag do mjesta gdje sam mogao vidjeti moje žrtve i osigurati dovoljno je stajala
nepokretan, sa rukama na leđima joj vrat i noge širiti,
- Baš kao što sam je napustio. Hodao sam ispred nje i gledao joj lice kad
je prepoznala ono što je u mojoj ruci. Očima joj lice kao ona
registrirana ono što je u spremištu za nju, gotovo mi je dao orgazma.
"Sada, dakle,kratke erotske price  mlada dama, znamo da su biti kažnjeni, ali kako? Da je
pitanje. "Nisam očekivao odgovor od nje kao što je stajao ispred
me vidno drhteći, ali s vrlo malim glasom rekla: "Vi ste
neće koristiti taj prekidač na mene, jeste li gospodine? Smiluj, znam
ćete biti pošteno, gospodine, ali molimo vas gospodine, nemojte me povrijediti, molim gospodine "- ona
me je molio više i više histeričan i vrlo uplašen. Počela sam
da stvarno uživati ​​u ovom i imao punu erekciju u moje hlače.
"Ja ću koristiti što god želim na tebe, trulo kuja, www.erotske priče.rs  ti krvavi varalica,
Ja ću pobijediti žive ljetnog iz svoje sakriti, ako želim, a vi ćete samo
moraju podnijeti, zar ne? "Nije bilo odgovora, samo jecaj iz
gola djevojka stoji u sredini sobe.
Imam ja stolicu i sjela nasuprot nje i istraživanjem her lepršav
tijela. Ona je očito bio uzimajući umoran stoji s rukama održanoj
potiljak vrata i njom širiti noge. Bila je lijepa i
poželjno i zaslužuju sažaljenje kao i ona tiho je plakala od srama
i strah od onoga što bi moglo biti u spremištu za nju.
"Dođi, kuja i leže preko koljena" Ja snapped joj, a ona nije
Ne ustručavajte se kretati, ali nije mogla odoljeti molbama sa mnom prije
sama spuštanje: "Molim vas gospodine, nemojte me povrijediti, ja ću biti dobar, nikada to učiniti
opet "." Down "viknuo sam, a ona brzo položiti golu samo na mom
krug. Stavio sam jahanje obrezivanje na podu pored mene i postavio mi zdesna
na njoj prekrasan iza, na kojem obris joj bikini jasno
pokazao s njom ispucati i uskom rasponu oko erotske price 2011 njezinog struka preostalih
bijela s ostatkom pokazuje učinke sunca.
Bez dodatnih teškoća, sam podigao ruku i dao joj teško pljuska na nju
stražnjicu. Ona je vrisnula i ruku pucao sakriti i zaštititi nju od
moj sljedeći ukus. Ja smacked njezinu ruku i ona se preselila daleko dopustiti mene
drugi Spank na magarca, vrištala u bolovima i od jednom
ponovno je bio težak za sebe čuvati erotske price sa zivotinjama pomicanjem ruku kako bi zaštitili
joj stražnjicu. To neće učiniti, a sam ju je gurnuo s moje krilo i ostavili
soba nakon opominjući da ne premjestiti. Ona je stajao trljanje
her dnu kao da bi ubod moje smacks bilo bolje.
Sam se vratio iz kuhinje sa komadom užeta. "Daj mi svoju ruku"
i ja ih uhvatio te ih veže se ispred nje. Bila je mrmlja
i jecajući, a ja sam branje gore neke riječi samo, ali nije bio zainteresiran
u njoj puna suza podnesaka. Sam je srušena preko koljena opet i
napravio protežu her vezani ruke ispred nje. Kada je u položaju ruke
su došli do poda kao što su bili njezine noge. Her iza bio u Moje milosrđe,
ali kako bi bili sigurni da ne može boriti previše sam prešao preko nogu
njezino prije nego što sam erotske price trudnica nastavio her jak. Nisam bio štede joj iza i
postavio u svoju prilično teško. Bilo je mučiti ouch, nakon svakog od
moj smacks koji ravnomjerno su raspoređena po oba obraza od magarca
i njezin globuse ubrzo preuzeo lijep crvenkaste boje, što je samo poboljšana
moje divljenje prema njoj lijep, vitak magarac. Nakon nekoliko mojih tvrdih
smacks, ona je plakala i jecala i prosjačenje biti pošteđen bilo više od
moje okrutno jak.
"Molim vas gospodine, dovoljno, molimo Gospodine, obećajem, pleeeaaassseeee", rekla je
vrištanje. Zaustavio sam i upitao: "Hoćete li 
price erotske  prestati da buka ili ću 
? vas geg "Bio sam skoro žao joj čuti:" Ja ću biti miran gospodine, ali ne
boli me više, molimo Gospodine, ja ću biti dobar "." Šuti i onda uzmite
kazna kao čovjek ", rekao sam, što sam priznati nije prava stvar za
reći ženi, ukusna djevojka čiji goli dnu sam bio nemilosrdno
šopanje s mojim golim ruka. Ona sigurno nije vidio smiješno strani.
Sve to vrijeme moj penis je bio potpuno uspravno, a ona mora imati osjetio da raste
pod njom. Činjenica da sam joj je kažnjavanje i kontrolu njenog
je što mi je uzbuđen i umire da sperma i njezin bore i wriggling
napravio moj senzualnih uzbuđenja čak i više dostizanje prema crescendo.
No, nisam bio spreman priznati da mi se pogođeni seksualne osjećaj, -
ne još. Tako sam nastavio udarnim joj dno tvrdih i brzo, iako
različitih ritam, tako da nije imala priliku znati kada sljedeći
Cmok dolazi. Sve je znao da je iznenadna oštra bol, povećava sa
svaki slap slijetanje na vrhu već upaljeno dnu.
Unatoč svoje obećanje, njezin ouching i ohhhing ne prestaju. Nisam
stvarno želite geg nju, kao buka je napravio pridonose moje
uživanje. Svaki sada i onda sam joj podsjetio na moje prijetnje gagging joj
i ona pokušala biti miran neko vrijeme, ali sljedeći pljuska je
joj emitiraju bolno OHHHH i sljedeći nakon toga ouch, nakon čega slijedi
joj jecajući.
Nakon što je na najmanje 60 ili 80 teško spanks, ja sam prljavi na nju. Shvaćam
kako okrutno zadirkivanje je ovo, ali sam ju pitao koliko smacks imala.
"Ne znam gospodine, nisam ih brojati" "zar ne? U redu, mi samo će
morati početi iz početka ", rekao sam s blagim osmijehom. Ona praska
se plače i moli da mi pustiti da ode, ali ja nije završio s njom
još.
Nakon što je krupan joj nekoliko puta, sam počela trljati vrlo bolan
traži dno. Kao što sam učinio, ona je postala tiha, iako svaki sada i onda
ona sobbed i kad sam dodirnuo na pravi crvenom oznakom, bilo je očito da sam
povrijediti čak i sa mojim nježnim milovati.
Bilo je vrijeme za mene kako bismo išli naprijed u mom planu sam uživati ​​u njoj
trošak. Shvatio sam da je to sad ili nikad za mene izvući granica
naših odnosa broda, kao što bez sumnje ću umrijeti na njezin šarm i
će se osjećati zaista ljubazni prema njoj. Bio sam oduševljen da uspostavi svoju moć nad
joj sada da je željela da se moje pomoći u utvrđivanju njezine probleme s
prava i Odjel za oporezivanje.
Ja gurnula nogu osim i znala da ću dotaknuti joj maca i magarca.
Odlučio sam dodir joj maca prvi i položi svoje ruke na nju maca usne.
Mogao sam osjetiti da joj stidne dlake je vlažna i nisam imao nikakvih poteškoća u
stavljajući prst u nju, kad sam se rastali her stidnica. Bila je vlažna i
sklizak i ja je dobio moj kažiprst u njoj koliko sam mogao. Ja prst
joj jebeno lagano neko vrijeme prije nego što sam rekao: "Zašto ste tako Denise
mokro, da li vi uživati ​​vlasništvo guzicu  
price erotske spanked? "Nije bilo odgovora." Bi 
želite mene to pljuska neke više "Ovaj prijedlog su joj molim opet?
"Ne gospodine, ne više molim, molim vas više ne smacking" Shvativši da joj
prosjačenje mi nije odgovorio na pitanje njezina vlažna maca, ona je provedena
na temu: "Gospodine, žao mi je, moram imati stečen uzbuđeni nekako, žao mi je".
Ona sama je dobio u Catch 22 situacija kada sam rekla: "Vidim, vas
priznati da spanking ste uzbuđeni, - ja bolje pljuska neke više ".
Ona nije ni prosvjed, nego samo je rekao: "Što god vi kažete gospodine".
U tom trenutku bio sam spreman da se zaustavi moj okrutna kazna, ali misao
bolje da ga i ukloniti moj prst iz njezina maca i dao joj dva
smacks i par nježnih tapkanjem na nju jako crveno dno, prije nego što sam
počela trljati Globusa od magarca opet. Bio sam siguran da je uživala
ovo i ja htjela vidjeti kako će reagirati na moje masirati njezin anus, tako da
preselio moje ruke u njezinu pukotine i kružio magarca rupu s mojim indeksom
prst - još uvijek mokro joj maca iz sokova. Bilo je vrijeme da se pritisak na nju
malo smeđe rupu i unesite joj pravi istražiti to područje.
Kao što sam pritisne moj kažiprst u magarca rupu, ona je prisilno
uzdah kao da će prihvatiti daljnje ponižavanje. Nije da je
izbor, ona je ležao licem prema dolje na koljena, ruke, povezan s užetom
joj zapešća su visi pored moje noge i moja desna noga je
isprepletena s nogama, što bijeg nemoguć. Njezina smeđa rupa je
istaknut vire i ono što sam htio staviti u nju, ona je
nije mogao spriječiti. Moram priznati da je ideja mog guranja
moj prst u njezinu dnu, a žalio na mene. To je jedan od
nestašan stvari ne treba raditi, ali sam uvijek imao okus
njega. S Denise je također znači da joj pokazati da sam ja svoga Gospodina i
majstor i sve što sam se odlučio učiniti kako bi bilo dio nje, ona će
moraju izdržati, sa ili bez prigovora. U ovom slučaju ona je samo postaviti
tu i prihvaćene upada u moj prst, iako nije bila
ispravno podmazani i moram imati prouzročio joj neke boli. Primijetio sam da
imala je vrlo jake mišiće i bila je vrlo uzak. Njezina rektum stegnutim
na moj prst i ja mogao premjestiti to mora da je neugodno za
nje.
"Guzicu koliko je preuska moja djevojka" - rekao sam, dok je prst jebeno
joj dupe - "to je samo nije dovoljno dobar, to bi trebao biti veći"
"O Gospodine, molim nemojte me više mučiti, to boli toliko ne mogu reći" -
plakala.
"Vi samo biti tiho i pate u tišini, nisam učinio s vama, ali"
i pokušao gurnuti drugi prst u nju, - bez mnogo uspjeha,
dok sam joj sisati moje prste i učiniti ih mokre. Čak i nego što je bilo ne
lako, ali na kraju sam ih dobio u. Do sada je bila wriggling na moje krilo kao
Ako težak da biste dobili gore i dobiti načine, ali naravno sve to postigao je
da je moj kurac postao teže i bio uzimajući opasno blizu odlaska
off dok sam još bio odjeven.
Ja uklonjena moje prste i dobila da ustanu. Ona je stajala ispred mene
sve gola i lijepa. Joj tits su poslastica, njezina suza natopljene kose
neuredno ali još uvijek atraktivan i njezinu rupu tijelo kao da je za ljubav
i jebanje. Sam pokupila moj jahanje usjeva i počeo da napuste sobu. Ja
okrenuo i rekao joj da legne na tepih i sama napraviti
udobno i opustite se, dok sam ja otišao za nekoliko minuta. Čekao sam dok
ona je sjela na pod i Ohrabrio sam joj da legne, pa čak i stavljanje
jastuk pod glavu.
Sam napustio sobu za kupaonicu, gdje sam pronašao staklenku vazelin i
Vibrator je jedan od mojih posjetitelja ostavili iza sebe. Tada sam gol ostavljajući samo
moj džokej hlače i vratio se na dnevni boravak, nosi sve moje
opreme i jahanje usjeva sa mnom. Kunem se da joj je lice lit kad
je vidjela da sam ja u mom gaće, razmišljanja, nema sumnje da sve ono što je
sada traži od nje da se stavi leđa, mislim Engleske i dopustiti joj da se
jebeno. Ona je bila pogrešna, loša dragi.
Sjeo sam pored nje, ju je proširiti ruke, a zatim okrenula
krug sve dok je ležao na njezin trbuščić kraj mene. Pitao sam je gledati na
me, dok sam odvije vrhu vazelin može i uzeo veliki žbuka
to na prstima. Nakon toga sam predložio da ona otvara svoje noge, tako da
Ja mogu podmazati magarca rupa. Ona je ponovno joj jecajući i mene prosjačenje
ne povrijediti bilo koji više. Bojim se, dao sam joj nekoliko smacks na nju
već upaljeno dna i rekao joj da je bilo više ove gluposti će se
rezultat u mom premlaćivanju joj iza s mojim konj usjeva. Zatim je poslušao i
širiti njezine noge.
Sam se preselio iza nje i sjeo između njezine noge i otvorio obraze
od magarca. Moji prsti počeli mazati vazelin u njezin rektum
i sam je pitao ako to nije bolje. Ona su se složili da je manje
bolno nego prije, kada mi je prste imao samo svoju sokove kao
podmazivanje. Dao sam joj duboko, ako nježna masaža grčki i vidio sam da
ona je prilično uživali u ovaj. Sam je otvorio još neke s dva prsta i
ona još uvijek nije žalio. Tek kada unutar nje pravi sam otvorio
dva prsta sam primijetio malo pokreta njezina zbog bolova sam
prouzročio. Kada nakon nekog vremena primijetio sam da je dosta sadržaja, sam
grupiran tri prsta zajedno i gurnuo u nju. Bilo je nekih
otpora, ali odjednom sam osjetio njezine gura prema prstima, što uzrokuje
moje prste da ide dublje. Ona je premještena naprijed, a ja joj dopustiti da gotovo
labav moje prste, na kojem trenutku ona je gurnula natrag i sama zabio na
njima. Her nepravilnog disanja potvrdila je da je uzbuđena što je po
događa s njom i ja sam ganut moj palac u njoj maca. Ona je moje tri
prste duboko u njezinu rektum i moj palac u njoj maca osjećaj kroz
tanka membrana koja dijeli vaginu od rektuma.
Joj pička je mokrim i skliskim i bila je gotovo Cumming. Ja jedva
ja mislim, ali iznenada je odlučio povući moje ruke od nje. 
nagli pražnjenje joj pička i dupe su joj vikati, ali bez
dodatnih teškoća sam je podigao na nju haunches uzeo moj kurac se na strani
moje gaće i drzi je počeo da udara joj maca usne
s mojim uspravno alat. Ona je postala još više uzbuđen i bio je težak da biste dobili
joj maca oko moje ubod, koji je za, dok sam namjerno opirao.
Napokon sam gurnula naprijed i napadali joj pička teško. Ona je gurnula natrag u
mene i JA baciti moj palac na magarca rupa i ušao. Ona je pozdravio
i moj kurac i moj palac, a ja jebeno joj teško u oba otvora za samo
nekoliko minuta prije nego je počela vrištati i sperma i sam proveo i proveo
i proveo u njoj.
Ona je srušila pod mene, a ja izvukao iz nje i stavi pored nje. Ona
staviti glavu prema meni i počela lizati moje lice i uši i vrat. Ja
bi volio da istom mjerom, ali je želio da ona potpuno dominira.
"Prestani, drolja, ti si pitati moje dozvole prije nego što učiniti, ili
ćete osjetiti moje usjeva na stražnjoj strani "viknuo sam.
"Yessir, žao gospodine, ja ću naučiti, ja ću, obećajem."
Uzeo sam užad off joj zglob. Ona je protrljala zapešća, a ona pokušala
preurediti joj kosu. Ona mi je zahvalio za nju odvezujete i pitao ako sam
želio biti čisti off.
"Naravno, da li vi znate kako?" "Yessir, mislim znam, ali ako to nije
pravo, molim da me show "i počela lizati po cijelom lopte, javne
kosu i na kraju moj šepati penis. Ona lizali ga čistim, a zatim staviti sve
u usta i lizali u usta dok sam mogao osjetiti
miješanje u moje bokove ponovno.
"Bolje prestati sada, prije nego li me probuditi opet", rekla sam joj.
"Zašto Gospodine, ne želite voditi ljubav sa mnom opet, gospodine?"
"Ako mi je činiti, ja ću jebati u guzicu sljedeći put, a ne bi željeli da"
"Ja ću ljubav sve što činite za mene, majstor", rekla je i mi je u
mokro joj usta opet ......

Нема коментара:

Постави коментар