.

среда, 22. јун 2011.

Najbolje erotske price


Naomi 18-godišnja djevojka iz ulicom bio je briga o djeci za nas svaki drugi utorak.Posljednjih mjeseci ili tako da se ona razvila u toj fazi između djevojke i žene. Izgleda gotovo u cijelosti žena, njezina djela prebacivanje između tog djeteta i žene.

Jednog dana sam došao kući rano i pokušao erotske price najbolje  biti tihi ulaska u kuću da ne probudi djecu.Nazvao sam Naomi, ali nije ju vidjeti. Otišao sam na kat i nađe u našem krevetu.Odjeveni u moje supruge spavaćica snuggling s mojim jastukom, odjeven u majicu sam nosila taj dan prije izlaska. Bila je šokirana, a osramotila i samo buljila u pod ispričavati.Nije bilo potrebe za skrivanje da sam uzeo pogledati na prsima koji je izložen.

To je bio nespretan, bio sam uključen, ali nije bilo misli u mom umu djeluju na moje arrousal. Što reći, što učiniti? Sjeo sam pored nje i upitao zašto je ona u našoj spavaćoj sobi odjeven kao što je ovaj. Ovo pitanje je da se ponavlja u više snažan način, prije nego što je odgovorio. Uvijek me je vidio kao odrastao, fatherfigure i nešto poput ujaka. U posljednjih pola godine ona stvarno osjeća ona nije dijete više pa joj pogled meni promijenio kao dobro. Sam postao čovjek, ljubitelj moje supruge. U kombinaciji s sviđanje za mene je uvijek imala, ona je fantasied se moja žena.

Posljednje dvije utorak je otišao u našu spavaću sobu i nove erotske price  živjela njezina fantazija u više realan način. Sada je još uvijek uključen njezina djelovanja, bio je zbunjen i bio strašan da bih ju vidjeti kao neodgovorni dadilja koji se pojavio da se previše mlad da čuvati.
Nakon osigurati joj, to nije slučaj i da bih ići dolje i dati joj priliku da se obučen i onda bismo oboje zaboraviti everyrhing, ona je laknulo. Ona je skočio me pogledala u oči i zagrlila me na prijateljski način. Spavaćica pala otvoren i imao sam puno s obzirom na njezine grudi dok je pognut za mene. Pokušao sam sakriti svoje uzbuđenje raste.

Nakon toga epizoda nije bilo intimnosti, zajednički tajni. Naomi i ja smo bili prijatelji.

6 tjedna kasnije sam došao kući rano ponovno. Negdje sam imao lagani osjećaj razočaranja da je ona samo sjedi na kauču gledajući TV. Sjeo sam pored nje i napravio vic: "Nije tajna bedplays ovaj put", a ona je odgovorio: "Ne još" ... Izgledala je kao da ona nije mogla vjerovati da je rekao što je rekao, i gledao jadno. Šali sam pokušao da se pritisak na trenutak i odgovorio: "slobodno, ću samo čekati ovdje za vas, ili trebate majicu sam nosio."

Situacija je ostala malo neugodno, ja sam je platio najsexi erotske price  i rekli smo zbogom. Na vratima je okrenuo i rekao: Nemojte me zafrkavati kao da sam djevojčica. Sada sam osjećao sram te joj je rekao da za mene je situacija i zbunjujuće. To nije bila djevojčica više koja je mogla ući u play-borbe s djecom, jer sam više nije osjećala ugodno da iskoristite ovdje, bez brige, gdje mi ruke bili smješteni, ni škakljanje i sl.. Rekao sam joj sam propustila joj se malo dijete i, s druge strane, divio ovdje odrastanja kao lijepa žena. S žena različita pravila primjenjuju nego djevojčice. Opet ona me zagrlila i rekla da je razumio, da je ona propustila borbe i me drži kao dobro. Pucanja s smijeh je rekla: "Ja sam vas drži dok govori mi nedostaje drži vas, to je smiješno". Ona je zadržala svoju glavu protiv moje rame. "Dakle, mislite da sam lijepa? Moje grudi su manji nego žene, pokušao sam joj grudnjak." Rekao sam joj da je ljepota može mjeriti i na druge načine osim čaša veličine samo da oblik i tekstura dojke su važniji i da  price erotske  grudi nisu samo definiranje osobina žena i da bi ona trebala ostati daleko od moje žene donje rublje. Onda sam joj rekao smijući doći kući odmah, jer ja nisam kao smjer razgovora. Ona je pobjegao, okrenuo, vratio, poljubio me na obraz i tek dodir kutu mojih usta i reče: ". Hlače mi reći što učiniti kao smjer rasprave" Uz to bomba ona okrenula i opet je bio preskakanje svoj put kući.

Sljedećih nekoliko noći sam imao neke nepravilne snove i postali zabrinuti bih spomenuti Noemi ime tijekom sna. Ne mislim da sam učinio jer mi supruga nikada nije spomenuo. Dva tjedna kasnije moja supruga mi je rekao da su dva nećaka naše djece će ostati za noć i da najseksi erotske price  je zaboravila da je na poziv za rad i ne bi bilo doma. Rekla mi je pozvao Noemi da mi pomogne, ona je nagibati guestroom za Naomi kako bi mogla pomoć mene s doručkom kao dobro. Ja crvenilo, moja supruga pogrešno protumačio da i mi je rekao da se ne brinem uzrokuje Noemi bi joj zamijeniti vrlo dobro. "Siguran sam da će, dragi", odgovorio sam.

Te večeri Naomi došao na 5, ona je igrao sa svih 5 djecom i dao mi soba za pripremu obroka. Kad smo svi završili, djeca htjela da me se bore i da se napravi dvorac iz kauča, neke stolice i prekrivač. Tada su razmišljali o priči u kojoj lijepe knezovi je spašen od brutalnog kralja u dvorac mladog zgodnog princa. Naomi je morao biti lijepa prinčeva, rekao sam djeci da su svi Naomi potrebno je kruna jer je bila već lijepa. Ja immediatly dobio veliki poljubac za tu primjedbu. Postao sam role za brutalno kralja, na kojem Naomi komentirao, želim tvoj otac da se brutalne kralj. 5 djeca zajedno će biti zgodan princ. Morao sam gledati fearceful sjedi na Noemi i zapinjanje ruke s moje. Kad sam bio u poziciji, Naomi je rekao djeci da prvi mogao kolačić iz staklenku u kuhinji i da ćemo ostati u tom položaju dok se ne vrati. "Ja samo uzeti moj džemper od vruće jer sam rekla" a to je i učinila. Za minutu ili dvije bio sam sjedio na njoj, kad joj bradavice kroz majicu, ne znajući što učiniti s mojim rukama. Ruke odmarao na nogama blizu moje bedra gdje joj je palac obično su me miluje. Osjećao sam se previše krvi ide na moje bedra i moj kurac je rastao, utvrdio poziciju bliže i bliže pravo palac.

Od djece se vratila, što mi je borio i spasio prekrasna princeza. u 8 djeca su u krevetu, Naomi i sam došao niz stepenice. Igrali smo neke igre na stolu i nakon nekog vremena ona htjela gledati film price erotske  , pa otišao na kauču. Film je zastrašujuće i došla bliže i više puta je pokopan lice u grudima ne vidi aa sceni. Stavio sam jednu ruku oko ramena, a zatim je počeo da odvrati od mene, joj okretanjem moje ruke pala joj lijevoj dojci i sam podigao ruku. Ona je pitao: "Molim vas, nemojte pustiti, to je zastrašujuće". Stavio sam ruku na njezino rame i opet je počela vrati. Uz fascinaciju Vidio sam počeo sam držati čvrsto 18-godišnja dojke. Ja to vrlo nježno masira i ona stavi ruku na moju nogu opet. Kad je zapravo dotakla moj kurac, to je bio hard rock, a ja skočio.
"Ovo je pogrešno", rekao sam ", vi trebate dječak svoje dobi postupno otkriti zabava seksualnu privlačnost i ja sam sretno oženjen. Spolno sam prošao drugoj bazi već prije nekoliko desetljeća, a ja ne mogu okrenuti leđa."

Rekla je da nije mislio o tome i da nije bio spreman da zajebavati, ali budući da je ona zapravo htjela ona bi oralni seks i priručnik, te da će ona biti otvoren za primanje isto. Ona je pogledala u oči i počeo otkopčati moje hlače me vuče bliže kauč. Osjećao sam nesiguran i rekao joj da. "Vi sjesti na kauč onda", rekla je, a ona klekne ispred mene.Ona je povukla svoje boxershort dolje i poljubila moj kurac. Ona je pogledala u mene i pitao me za upute jer je željela da to pravo prvi put. Dao sam joj popis moj red-na-a.
1) Daj mi osjećaj da ste stvarno želite i da ćete uživati ​​u njoj.
2) Pokaži mi kako želiš da se zadovoljstvo koje me gleda i reagira na moje zvukove i pokrete.
3) blowjob se odnosi ne samo na vrhu kurac, ali sve to, loptice i svim okolnim područjima.
4) me Warm up sa striptiz i dati oralni seks, samo sa svojim gaćice na.
5) Daj mi pogled dojki i kada sam pokušati doći do njih ili maca, pomozi mi nestrpljivo
6) Dokazite da pokušate da me deepthroat, ali nemojte pretjerivati. gagging ne radi za mene
7) Lasta.
Mogao sam preskočila sve, ali ne. 7, jer sam bio toliko vruće da sam došao odmah.
Ona je progutala i nastavio raditi popis. Tako sam joj pitati za break. Ležala je dolje pored mene, tako da sam mogao carress njezine grudi. Ona je dobila mi pivo, uzeo gutljaj i poljubio me, ostavljajući pivo driblati u moja usta. Nakon pola sata, dobila dolje na koljena opet, ona pamti moj popis dobro price erotske   i ja bio bolje pripremljen. Ona je isisan moj penis za pola sata i onda sam uzeo joj rep i počeo lice zajebavati joj. Njezine oči je dobio širok pa sam prestao i hoće li je ona OK. Rekla je da je supprised moj snagu, ali da je ona htjela ići na. Tako sam staviti moj penis natrag u usta, imao obje ruke na nju slatko glave i jebeno lice dobro. Nakon mene dolazi i njezina gutanja, ona mi je zahvalila ,..., ona mi je zahvalio. 18 godina svjež obličje djevojka mi je zahvalio na jebeni joj lice.

Te noći smo spavali iu guestroom, ja Iicked joj maca i gledao joj  price erotske  dolaze i dolaze ponovno. Ona me je zamolio da zajebavati joj. Kad sam odbio je ponudio probati na magarca. Sam pitao da li ona stvarno željeli. Ona je rekla, br. Sam zaspao dok je lizanje moje loptice nakon što sam došao po treći put u usta te noći. U šest JA je otišao to moj vlastiti krevet i bila je probudila je moja supruga (vratio iz bolnice) i Naomi koji su zajedno imali pripremio mi doručak na krevet.
"Kako je Noemi učiniti" moja supruga i pitao sam joj rekla da može pomoći sljedeći put bez problema.

Нема коментара:

Постави коментар