.

петак, 24. јун 2011.

Nove erotske price


Nisam imao spolni odnos sa svojom suprugom na godinu i pol, i to je dobio do točke u kojoj polovica žena šetnju kroz walmart će uhvatiti moje oči, mi je uzrok da mrmljati sebi "moram ševe".

Otkrio sam web stranice koje nude priliku za susret  erotske price  jebanje sa trandzom ljudi spojiti s. Kao što sam već 50 godina, velika većina od tih žena mlađih od 30 nisu ni smatrali to potrebnim reagirati na moje stranice. Ja postao zainteresiran za parove, kao misao vijak neki dečki ženu dok je gledao čudno mi je dao uključite. Još jednom, uspjeh je teško doći jer su gotovo sva parova u potrazi za drugim parove ili single žena, ili dečko spremni ići u oba smjera.Konačno sam našao profil par u potrazi za jedan muškarac, starosti nije važno. Oni su živjeli oko dva sata od mene, on je 41 a ona je bila 38. Njihov profil pic joj pokazao s kurac u usta, a ona je prilično slatka i nije izgleda pretežak. Sljedećeg dana su pisali leđa i pozvao me da im u susret na javnom mjestu, što ukazuje na bazen na jedan od njihovih lokalnih hotela. Ja rezervirali prostor za sljedeći vikend, te je dobio teško kad sam daydreamed o tome što je došao.

Dan napokon stigao kao što sam pokušao držati moju brzinu ispod 70 kao što sam na čelu niz međudržavnih. Nisam gubio vrijeme provjere u, pada mi stvari off u mojoj sobi  erotske price lezbejke i promjena u moje gaće i košulju golf, s ručnikom preko moje ruke. Koristio sam sobu karticu da biste dobili u bazen, a zatim brzo zaokruži pogledom da provjerite tko je već bio tamo. Ja pjegavi djevojku u vruće čabar, težak skup čovjeka i njegova mlada kćer u plitkom kraj, a kasno 30'ish par u dubokoj kraju. JA baciti moj ključ od sobe u mom džepu košulje, izdvajali off majicu i ostavio na klupi. Pokušao sam se držati pete u vodu kako biste provjerili koliko je bilo hladno, ali gotovo izgubio ravnotežu i pao u. Oh well, ići za to.Ja skliznuo s ruba o je trenutačno šok iz hladnoću vode. Gotovo sam izgubio moje gaćice dok sam odskočiti natrag gore od dna, ali sam prilično brzo prilagoditi. Bio sam oko 20 metara od par, odlučivanje, ako su mi 'datum' i kako da im se približe. Kao što sam čekao, djevojka izašao iz kolibe kade i napravio joj put do ruba bazena. Bilo je teško reći koliko je bila stara - lice, ugodan ali prilično kratko pogledao zrele, ali joj grudi bile vrlo male. Ono što stvarno je uhvaćen moj oko je bokovima - stan mišićni trbuh, bedra zategnuta, savršeno oblikovan stražnjica obraze pada malo izvan kutak njezina bikini, te javne površine koja je upravo nacrtao oči. Ona je golub u bazenu, vraća se uz par. "Jeste li Lou?" Čovjek koji se zove preko mene. "Da". "Bok, ja  sam Bill, ovo je moja supruga Amanda i naša kći Megan." Sveti sranje. Što se događa? Došao sam ovdje da zajebavati Gvido žena, i on donosi svoju kćer? Megan stoji na prednjoj njezina oca, u igri nasmijana i skakanje gore i dolje s obje ruke na njegova ramena za podršku. Čak i ako je to moja kćer, mislio sam da bi mi teško na.

Bill ga upita Htio bih pivo, i predložio erotske price  prva jebacina sa kerom  mi svi idu na vruće kadica. Od bazena, dobio sam bolji pogled na Billa ženu. Nije bilo pogrešno da se Amanda i Megan su majka i kći.Stariji Žena je teže bedra, iako ne masti, punije razvijena prsa i bio je nekoliko centimetara viši - ali njihova lica moglo proći za blizance. Kada sam dobio kada sam bio siguran gdje trebam sjesti i oklijevao da biste dobili u. Bill je u prvi, a zatim njegova supruga na desnoj i kći na njegovoj lijevoj strani. To je samo ostavio prostor za mene između dva dame. Ja smanjila moj put u vodi, sjedi na jednom od koraka i sada se koristi za dobivanje toplije vode. Bila sam nervozna, osobito sjedi pored Megan. Mi chatted za nekoliko minuta dok sipping piva. Megan mi je rekao da živi u sredini nigdje, s njom škole samo prelaskom 30-ak studenata godišnje. O ovom trenutku Amanda  erotski online filmovi  postignut iza vrata da joj bikini top razvezati, to povlačenjem i postavljanje pored nje na palubi. "Kako vam se sviđaju?" pitala je, držeći kako se za moje odobrenje. Joj bradavice bile počinju da se teško, a moj penis uzbune kao dobro. Iako prikazuje neke sag, oni su lijepo veličine, a ja sam siguran bi se osjećali vrlo mekana u mojim rukama. "O, vrlo lijepo!" Bio sam šokiran iz moje pogleda kad sam osjetio Megan ruku na mom bedru."Možete li biti draga i mi pomoći moje?" Kao što sam okrenuo prema njihovu kćer, ona je okrenuo daleko, tako da joj leđa mi, vezan niz njezina bikini top u lako doći. Mumljajući sam izvukao otvoriti kravatu i gurnuo žice s ramena. Okretanje leđa mi lice, Megan je rekao: "Oni ne kao velika kao moja erotske price sex sa mamom, ali oni još uvijek imaju vremena rasti."Dogovorio sam ovaj susret posebno za seks, ali sada sam se bori sakriti svoje erekcije od djevojke roditeljima. Megan nije pomoglo kad je počela trljajući joj stopala na moj gležanj.

Izgledalo je kao zauvijek sve dok Bill predložio idemo u svojoj sobi. Amanda i Megan omotan ručnici oko gola prsa kao što smo napustili bazen i hodao niz hodnik. Jednom unutra, Megan plopped licem prema dolje na jedan od dva kraljica kreveta. "Lou, možete li mi dati protrljati natrag?" Samo nosio joj Bikini Bottom, ona okrenula ruku mi bocu KY losion, koji neka mi se moj najbolji pogled dosad teško bradavice na nju tits patuljast.Sjedio sam na krevetu pored nje, širi neki losion u sredini leđa, a zatim je počeo trljati obje ruke preko njezinih ramena i leđa. "Oh, to uvijek dobiva mene rožnat!". Moje ruke su radili svoj put niže, na njezinog struka i bokova. Ja skočio na bedrima, zatim jedan drugi.Moj kurac je hard rock. "Može li se izvan moje gaćice?" Nakon što ih je klizna off sam počeo mijesiti obraze svoje lijepe magarca. "U redu, sada ispred". Ona je prevrnuo, gleda u mene, goli s nogama malo šire otvoriti da bi se otkrilo joj maca bez dlaka.Umjesto ulja, spustio sam glavu da se bradavice u usta, i neka ručni rad dolje joj trbuh sve dok se ne nalazi vlagu iz njezinih usta. Imao sam tako dobivši zamotan u Megan da sam napjev iz svoje roditelje. Gledajući prema gore, vidio sam Amanda na krevetu na sve četiri kao Bill ulazio u njezin psić stilu, obojica okrenuta prema svojoj kćeri na krevetu sa mnom. Megan šapnula "Ja sam spreman, neka to učiniti!". Iako joj maca osjećala puno mokri, Pomislio sam da je bio idući u biti čvrsto pa sam neke od širenja KY nafte na moj kurac kao ja smještena između nogu. Ja gumiran kraj moje penis u nabora joj maca, onda kada sam osjetio da bi način na koji  erotski online filmovi  sam se nagnuo naprijed i u. Megan tvrdoglav i pustiti izdisaj kao što sam joj probio. Počeo sam crpne, izgradnju brzinu i gura dublje.Ona je bila vrišti, glasno jadikovanje sa svakim potiskom sam u njoj pizda. Moj kurac je bio u plamenu. "Ne brinite, ja sam na pilulu" Ona nije bila dugo prije nego što sam to mogla više podnijeti, usporavanje i onda zadnji poniranje gdje sam iskrcana moja sperma iznutra.

Nakon minutu, ja sam odustao jer moj penis počela omekšati. Osjećao sam ruke četkanje leđa ramena. "Ja sam impresioniran", rekao je djevojka majka. "Dođi ovamo kod mene, neka je vidjeti ako ja mogu dobiti ovu stvar natrag u život." Popeo sam s Megan krevet, a zatim Amanda me gurnuo na leđa joj je dok je me je, prekriven moja sperma i njezine kćeri sokovi, u usta. Iako polaganje tamo, uzimajući usisan od Amanda, mogao sam vidjeti Bill hoda prijeđe na stranu svoje kćeri krevet. Bill se zalagao dok je Megan sjeo i počeo nježno lizati očevu penis. Kao što je dobro kao Amanda je penis sisanče je, to je bio pogled na ova djevojka da sam upravo sad jebeno s ocem koji sprung moj alat natrag u život. "O poslastice, sad je moj red opet!" kao Amanda se odazvali mom nove erekcije. Ona pokaže mi dati joj neke sobi na krevetu, zatim položio na lijevoj strani, okrenut muža i kćer na drugom krevetu. Bila sam iza nje, i slide moj penis između nogu i našao joj maca. Dospio sam se i stisnuo jedan od joj tits dok sam polako joj jebeno iza. S Billom sada uspravno opet, kao, on je položio na krevet i pomogao Megan montirati njegov tvrd kurac u sebi spuštanje na to dužine. Ubrzo joj je odskakanje gore i dolje, oplakivanje i vičući "Fuck me tata, oh molim Vas da me jebati teže."

Ja nagnuo i šapnuo u uho Amanda "Ne imate problema s ovim?" koja je vrsta ironičan, kao što sam bio razgovor koji je njezin suprug bio jebeni, a moja je penis unutar joj maca. "Imate li kćerku? Niste li ikada gledao na taj način? Moj otac me učio sve o tome kako voditi ljubav za čovjeka, a sada moj muž radi isto s Megan. Billa i sam je spreman biti žena iz što je prije moguće. " Bill je zadržao zabadanje erotske price  gruba jebacina  sve brže i brže u njegovu kćer, a zatim gledate ga cum me doveo do špricati ono malo što sam ostavio u svoju ženu.

Mi smo svi samo postavio za neko vrijeme, drijemanje off, mi s Amandom i Bill sa svojom kćeri. Nakon buđenja, ja tiho otišao u tuš, oprati i obukla. Ipak, ostali su bili budni kada sam izašao ispod tuša. Zahvalio sam im za večer, ali je rekao sam morao vratiti kući. Ja iskreno im rekao da je vrijeme da  erotski online filmovi  nikada neće zaboraviti, a ja sam obećao da bi ostali u kontaktu, možda bismo mogli učiniti ponovno. Megan i njezina mama, svaki je dao mi poljubac kao što sam otišao.

Vožnja natrag kući, bilo je nemoguće prestati razmišljati o promatranje Bill jebati svoju kćer, nakon što sam imao moj penis u istom zbijeno maca slatko. Uskoro sam bio raspakirali ruku je u moje gaćice, stroking sebe kao što sam vozio. Jedini put slika Megan izblijedjele od moj um je bio kada je zamijenjen da moje kćeri. Ako je moja žena me neće zajebavati ...

Нема коментара:

Постави коментар