.

понедељак, 13. јун 2011.

Erotske price majka i cerka


Još jedan dan, još jedan grad, i još jedan show računalne elektronike. Ja sam radio za Računalne tvrtke koji će ostati anoniman i dok je ovaj bio prodajni show bio sam zajedno za tehničkim savjetom. Stajao sam oko 80 metara od ulaza pa se dogodilo da se gleda na taj način, kada mi zjenice otišao nagib. Mogao bih se zakleti ženu koja je upravo ušao kroz vrata je Sharon, supruga dečko znao sam natrag u moje dane u službi. To je bio nekoliko godina, ali sam je skoro sigurno ovo je Sharon i sam znao da sam bio idući u morati napraviti određene joj je. Sam usput odšetao uz promatranje kao sjećanje na nju je došao natrag na mene. Udana za majka i cerka se jebu čovjeka koji je radio na bazu, ona je bila prilično dobra plesačica s noge tako fino, volio dolaze na bazi kluba u kojem sam bio voditelj na noć noći kad joj je mužić radio. Sjetio sam plavu kosu i ono što sam smatrao najnježnijim najviše kissable usne sam ikada vidio u mom životu. Sharon je volio na klizanje joj cipele van i sjećam se noći kad je uhvaćen me gleda golim nogama. Sam bio uhvaćen u potrazi, a ipak kao što sam gledao u nju vidjela sam osmijeh na njenom licu.Kasnije, u vrijeme zatvaranja kao što sam bio shooing svatko se Sharon omotan posljednja još uvijek u klub. Juke Box je još uvijek svira, ona je još uvijek bosi i rekla mi je "Posljednji ples?" Rekao sam mama i cerka se jebu  siguran, a ona je došla u moje ruke kao što smo plesali na spor ples. Gledajući me u oči je rekla: "Vi ste fetišiziranje stopala zar ne?", A sve što sam mogao odgovoriti je "Da mi je činiti i vidim vaše bose noge je liječiti. Znajući sam plesati s vama, a vi ste još uvijek bos je nevjerojatno turn-on ". Mi smo oboje osjećali da su i ona iskra smještena u malo bliže, što potvrđuje da sam bio teško protiv nje. Nakon što je pjesma ona skliznuo joj cipele na i rekao: "moram ići i pokupiti mužić od posla", a iz vrata je otišla. Ja zaključana vrata i masturbirao na veliki vrhunac i otišao kući sretan.Za ostatak vremena su bili tamo, Sharon često dolaze u klub i napravio sam ga jednom trenutku kad sam bio okolo tako da uvijek skliznuti joj cipele tako da sam mogao vidjeti svoje noge i uvijek uspio da posljednji ples sa mnom da bio je više nego jebu se majka i cerka  ples spor samljeti, ali mi nikada nije otišao dalje od toga. A sada ovdje smo oboje bili na pola puta oko svijeta s koje se temelje i u istom hotelu sala za konferencije.
Pješačka gore iza nje dobio sam dovoljno blizu da kažu "će biti dovoljno dugo za Last Dance?" Sharon okrenuo i vidio sam kotači okreću za njom zjenice pokušava da stane komada zajedno. Tada sam ugledao svjetlo hajde, da raskošnih osmijeh njezin lit gore u sobu i rekla mi je "Still gonna pogled na moje bose noge?" Mi smo oboje smijali i zagrlila i moram priznati da joj ima protiv mene osjećao jako dobro. Počeli smo uhvatiti gore na proteklih 12 godina. Ona je još uvijek u braku i on je još uvijek u službi, dok sam još bio u braku i umirovljeni iz službe. Mi uhvaćen na kojem smo bili i što smo učinili tijekom tih 12 godina i samo stoji tamo govori da joj je napravio mene osjećaju malo trnci u moje hlače. Ova žena je bila fantazija od mina za dugo vremena i ako ništa ona je stečen više lijepe kao ona približila 40 godina. Ona je u gradu na posao, ali nije imala bilo kakve obveze do sljedećeg tjedna i tako sam inzistirao da ona imaju večeru sa mnom. Sharon je ushićen jer je mrzio dečki udaranje na nju, a sada je ona mogla imati večera s nekim znala. Rekao sam joj ja bi s njom sretnu u 6 za piće u baru i otišli smo našim odvojenim putovima. Proveo sam ostatak popodneva s ugodnim mislima davno i mlada žena koja se činilo da žele iste stvari koje sam htjela, ali smo oboje imali sami ponašao.
Sjedio sam u baru kada je ušao u na 2 minute prije 6. Ja sam ga uzeo kao vrlo dobar znak da je veseli večeras koliko sam bio. Ona je sjedio na stolici pokraj mene, a ja naručio joj Cosmo kao što sam anketiranih joj odijelo. Siva suknja koja je završila 3 "iznad koljena, crne svile bluze jebacina sa majkom i cerkom  da je vrlo malo sakriti svoje lijepe grudi, i par backless sandale s lijepim peta da je naglašena njezina prekrasna stopala. Shvatio sam je nosio grudnjak kako joj bluzu je top 2 tipke poništiti, ali bilo je jasno da je grudnjak pola šalice od dekoltea sam mogao vidjeti. Pitala sam muža i rekla mi je da je još uvijek u službi, još uvijek volio to rade, i bio obličje naprijed za izradu E-9. Ona je pitao o ženi i rekao sam joj da je ona savjetovanja farmaceutske svijet i činilo se da se u drugom gradu svaki drugi tjedan razgovarate ovoj tvrtki ili ono. Sharon prešao njezine noge znajući moje oči će biti izvučeni na njih. Bila je golih nogu i ja sam primijetio lijepu nijansu crvene na nokte na nogama. Kao što moje oči se vratio do nje lice joj se nasmiješio i rekao: "Vidim da ste još uvijek sviđa." I namignuo joj i rekao: "Možeš li me kriviti? Vaš i dalje jedan od pakla seksi žena ". Izgledala je zadovoljan s tim i smo završili naš pića i otišao do restorana. Mi smo sjedili u osami govornicu i svjetla su lijepo i niske.
Kao što smo gledali preko izbornika Osjećao sam joj stopala naletjeti moju nogu.Pretpostavio sam da je to samo nesreća from pomicanja u kabini dok Osjećao sam joj gola stopala početi trljati protiv moje gležanj i gore pod mojim nogavica. Ja više oslanjao blizu joj uha i šapnuo: "Ja ću vam dati cijelu noć zaustaviti taj" na koji je ona odgovorila: "Vi znate da ne želim da me zaustavi i da ćete mi dati više nego što cijelu noć". Znala sam da je bio u pravu i ja isto tako znao da je moj penis je punjenje krvlju na uzbuđenje ova žena me dira. Ova žena  mama i cerka se jebu  je znao sam htjela prije desetak godina i ona je mjerenje moje potrebe u današnje vrijeme. Kao konobar je došao i je uzeo naš red Sharon skliznula nogu do moje noge ispod stola i stavio je izravno protiv moje natečene penis. Znala sam da uživa u kontaktu i moje poteškoće govoreći kako je počeškala hard penis. Kao konobar ode ja pao ruke dolje i počeo masaža nogu u mom krilu. Sharon uživao pozornost i kao što sam početi klizanje prstima između njenih prstiju Čuo sam joj izreći malu izdisaju. Ona je povukla nogu i proveli smo ostatak obroka uživaju jedni drugih tvrtki.Nakon večere otišli smo u bar koji je do sada gotovo je ispunjen i imao je bend svira.Postojao je samo jedan stolica u baru i Sharon me sjesti na njega i onda je ona sjedila na mom krilu. Proveli smo sljedeći sat i pol ples, piće, razgovor, i divno se zabavljam.Između ples i sjedi na moje krilo nije bilo sumnje u Sharon's umu koliko sam želio nju.Svaka šansa bila je trljanje protiv moje natečene tvrdoće i sam mogao osjetiti toplinu njenog protiv mene. Dok je sjedila na mom krilu bih utrljati njezine gole noge i flex moj natečen penis protiv nje. Ona je stalno sama postavljen tako da joj slatka maca nasip bio jahanje na moj otekao pijetao i oboje smo uživali senzacije.
Konačno Sharon okrenuo i dijelili smo naš prvi poljubac. Usne uvjetno dolaze zajedno, četkanje jedni protiv drugih, uživaju u osjećaju ga. Tlak lagano raste i da ne može pomoći sebi sam otvorio moje usne i poslao mi jezik u potrazi za zadovoljstvo. Sharon otpor samo malo i onda otvori joj usta i naši jezici su radili slatko Mambo jedni s drugima. Kad smo konačno raspao bili smo oboje malo bez daha. Sharon pogledao me i rekao: "Želite li ići gore i pogled na moje bose noge?" Ja ne treba drugi pozvati i ja bacio nešto novca na traci za piće i otišli smo. Moje srce je kucalo, jer to je netko sam htio prije 12 godina i imao misli o se u godinama koje su uslijedile sa strašću i požudom. Mi je ušao u moju sobu i Sharon sjedio na krevetu, pogledala u mene, i rekao: "Zašto ne doći i slajd moje sandale off". Bio sam na koljena pred njom u tren oka i skinula sandale kao da je religiozno iskustvo. Donio sam joj desno stopalo i počeo ljubiti svaki nožni prst pojedinačno kao što sam milovala joj meka stopala. JA je zadržao gledajući u njezine oči kao što sam počeo polako sisati na nju nožni palac i vidio sam joj oči dobiti jako jako širok. Zatim je provalio u veliki osmijeh i počeo nježno meškoljenje joj palac u usta kao što sam sisao na njega. Dao sam svaki nožni prst svoj pozornost i uz put sam dobio da joj lijevo stopalo Sharon je zadihan i sam bio obličje joj sive suknje i vidim proširenje tamno mjesto, gdje je bio uzimajući mokro. Kako sam nastavio trljajući joj meke stopala sam donio moje usne da joj koljena i počeo joj ljubiti tiho. Gledajući u njezine oči, nogu u moje ruke, rekao sam "Sharon sam ti htjela za dugo vremena". Ona se nasmiješio i rekao: "Ja znam". Kako sam nastavio ljubiti koljena i trljanje nogu sam mogao miris miris njezina uzbuđenja i znala sam da je uživanje to znatno. Ja kleknuo uspravno i uzeo Sharon je prilično lice u mojim rukama, povlačenjem joj blizu, i počela senzualno i nježno jezikom joj opet ljubim. Sharon je nevjerojatno lice, usne tako meke i pritisak od njih imaju protiv moje usne uvijek upravo savršen. Shvatio sam ovu ženu je tako savršen sam mogao sperma samo ljubeći njene usne se osjećao tako dobro. Kao što smo nastavili ljubim ja pustim ruke slajd dolje i ja lagano otkopčan joj bluzu, trebaju vidjeti one prekrasne grudi koje sam dosad imala samo sanjali o tome. Ja razbio naš poljubac dovoljno dugo za uklanjanje joj bluzu i potvrdite da je nosio samo pola grudnjak. Joj bradavice bile natečene hard rock, rastegnut oko pola inča i, okružen lijepim tamnim aureoles o veličini dna koksa bocu. Ja dahnu u njihovoj ljepoti ne mogu govoriti i mogao osjetiti moju prick meso cijeđenja pre-cum kao dozator. Ja spušten glavu i uzeo joj lijeve bradavice i grudi u mojim ustima. Ja tiho isisan ovaj mekan i svileni humak pod mojim usnama dok sam klizila moj jezik naprijed-nazad preko natečene bradavice. Koristio sam leđa moje ruke lagano pasu preko nabrekle bradavice pravo kao Sharon održao moje glave i zadovoljstvo mi je dopustio da ju. Kao što sam napravio joj grudi osjećaju divno Dopustio sam moju desnu ruku da ispadne kako njezine noge i počeo vrlo polako dodiruju i miluju joj bedra. To nije bio idući u biti bilo žuriti s njom nasip kao što sam htjela tako uzbuditi i trebaju dodir da sam bio spreman da se moje vrijeme.
Kao što sam dotaknuo Sharon's bedra bio sam zadivljen na mekoću njezine kože. To je žena koja je samo jako sretan čovjek dobiva blagoslovljen provesti vrijeme. Kao što sam dotaknuo joj noge JA ganut moj usta joj ostale bradavice i počeo dajući mu pažnju da je tako bogato zaslužio. Najam moje druge strane, pad počeo sam dizati suknju i izlažući joj noge. Kad sam ga dovoljno visoko da joj gaćice bile izložene Sharon širiti njezine noge davanje mene veći pristup. Voljela sam ju dira, joj miluje, joj dosadan kao moje ruke dotaknuo golu kožu, ali nije joj nasipom. Mogao sam osjetiti toplinu kao moje prste trčao gore s obje strane njezinih pantyleg i sladak miris njezina uzbuđenja wafted na moj nos što mi luda s potrebu za tu ženu. JA je uzeo moj usta off joj grudi i preselio moje usne na njene, njeno uključenje u drugi jezik strastveni poljubac. Moje ruke skliznula joj gaćice off i ona je mewling u usta poljubio kao što smo. Nastavio sam dira i zadirkivanje njoj, ali nikad zapravo dira joj nasipom. Breaking poljubac sam spustio glavu i skliznula moj jezik duljina joj prorez kušanja slatkoću ove žene med. Ne samo da je prekrasan okus, ali ona je bila izuzetno vlažne i kao što sam polako gurnuo mi jezik u nju sam čuo njezin vapaj iz "YESSSSSSSSS". Bio sam određen da bi Sharon nikada žaljenje što smo radili i ja počeo u ljubavi joj lijepu pičku. Koristeći moje usne sam dobio držite joj labijalnog usne i polu ih `vakati, radiš prvi pravi usne i onda swiping moj jezik joj slatko razrez prikupiti moje nagradu joj slatki sok uzbuđenja, a zatim koristite moje usne na njenom lijevom labijalnoj usne. Sharon je uživanje to kao ona nježno držao za brušenje joj maca protiv mojih usta. Ja uvijen moj jezik dobro i počeo ga guranje u Sharon's pokisao mokro maca, koristeći moj jezik kao mali penis da zajebavati joj duboko koliko sam mogao dobiti moj jezik da ide. Njezina sokovi pravedan je zadržao premaz moje lice, a ja uživao u kliženje i klizna oko nje maca, ali nikada ne gubi kontakt s njim. Moj gornju usnu mogao osjetiti Sharon's klitoris protiv njega i pokušao sam zadržati pritisak ide kao moj jezik je ljubav tu ženu. Sharon je bila vrlo davanje ljubavnik, mi govori: "Da, postoji" ili "veći pritisak sa vaše usne". Ona je htjela i znala da u meni sam ne idući prestati na nju.Gledao sam joj trbuh i zategnite puštanje opet i opet i znala sam da je bio uzimajući u blizini. Bila je zadihan i sada joj je seksati humak nad moje lice i moj jezik  mama i cerka se jebu  je bio jebeni joj maca i znao sam da je nekoliko sekundi danas. JA ganut moj usnama zaokružiti Sharon's klitoris i ja sisao na to što joj je vozio preko ruba i ona je počela do orgazma.Njezini bokovi bili mlaćenje i ona je bila izvan kontrole i to je sve malo koncentracije imao sam kako bi bili sigurni mojim usnama ostao okolnih joj klitoris. Sharon povika njezina radost i njezina maca počeo špricati sokovi cijelom moje lice. To je način više nego što sam mogla progutati, ali sam dobiti moj udio, dok joj je lizanje za sve sam bio vrijedan.
Kada je počeo da silazi sam prestao lizanje joj maca i rekla: "Dođi ovdje". Brzo sam skinuo i popeo se na krevetu s njom. Bio sam na nju gleda u oči i ja nagnuo prema dolje i poljubi joj nježno usta. Glava mi natečene penis je između nogu i znao sam da to ne bi puno trazim majku i cerku za jebanje da se unutar nje. Breaking poljubac sam podigao malo gleda u njeno lijepo lice.Ona je pogledala u mene i onda je rekao riječi koje sam čekao dvanaest godina čuti ... "Fuck Me". Nema druge riječi bile potrebne i kao što sam pogledala u njezine oči i počeo povlačite glavu moje obrezati penis kroz nju pokisao mokro razrez. Ni u kojem trenutku na sve bio sam pokriven u sklizak goo joj sok i mogao osjetiti njezin baršun ruža latica maca usne cvatnje otvoreni za moj penis. Sam naselili moj cockhead u njene usne i dok se jedva kreće sam usredotočena na ulazu u njezinoj utrobi. Sharon naselili joj bose noge na mojim bokovima kao što sam spreman za nju ući. Pogledao sam na nju i rekao: "posljednju priliku, jeste li sigurni?", Rekla je "Da", a ja polako potonuo moj penis u njoj, uzimajući oko 3 "u njoj i morao sam prestati. Nevjerojatan osjećaj da je moj penis unutar ovog Žena koja sam htio tako dugo mi je bio na rubu spurting. Sam samo neka moj penis potopiti u njoj, osjećaj joj zategnuti oko mene i izmasirati cockhead. Ja izdvajali leđa malo do samo glava je još uvijek unutra, a zatim gurnuo u njoj zbijeno maca još jednom. Toplina ovu ženu je bio nevjerojatan, a sa ovom drugom poniranje sam imao oko 6 "u nju. Povlačenjem natrag opet, ja sam zastao i onda potonuo svih 7 "u nju.Upravo sam održao sam tamo uživaju osjećaj da se u tu ženu. Nevjerojatno trnci što joj maca je radio moj penis i činilo se da se mužu to napravio mene osjećam tako divno.Počeo sam za početak pumpanje i izvan Sharon i nije trebalo dugo i osjetio sam njezinu utrobu poplave kao što je ona još jedan orgazam, a ona natopljena moj penis s njom maziva. Bio sam klizna u najnježnijim, najtopliji, najbolji osjećaj maca moj penis ikada bio i znao sam da ne ide na zadnji dugo u njoj. Sharon je znao previše te je počeo raditi joj maca mišiće kao što sam potisak i izvan nje. Gledala je moje oči kao što sam pumped u i izvan nje, a kad je shvatio sam bio počinju da se u neposrednoj blizini je počela govoriti. "Jebi me med, daj mi kremu trebam", rekla moaned koja je uzrokovala moj penis početi oticanje unutar nje. "Spill tvoj zajeb sok u moja maca", rekla mi je utekao. Gledajući u njezine oči sve što sam mogao držati govore više i više bio je "O Bože Sharon je tako dobro". Opet i opet sam to rekao na nju i Sharon me molio da bi jebeni joj i sperma u njoj maca. Konačno sam ga izgubila i pokopan moj penis duboko u nju, zamrznuta u trenutku kada nisam mogao pomaknuti, nisam mogao govoriti, ne može da funkcioniše. Sve što sam mogao učiniti bila je da moj penis čupati i špricati uže nakon konop toplo, opeklina jism u maternicu te žene koji je u tom trenutku imao potpunu kontrolu nad mene.
Ja srušila na Sharon i ona me jednostavno održavaju protiv nje. Kao što sam postavio tamo sam mogao osjetiti njezin slatki maca zidovi mužu moj penis da se svaki zadnji kap sperma iz mene. To je bilo tako dobro da iako sam imao samo sperma moj penis ostao je teško i pokopan u Sharon's prekrasna maca. Pogledao sam na Sharon i rekao: "Hvala vam". Njen osmjeh mi je rekao da ona uživa koliko sam učinio, a ona nagne bliski i počeli smo poljubac. Kao što je našim jezicima dueled, osjećao sam se moj penis čupati i jer sam već bio u njoj vrlo mokro maca počeo sam da zajebavati joj još jednom.Kao što sam počeo gurati i iz Sharon Osjetio sam bokovima reagirati i vožnje njezin brežuljak protiv moj penis kao što sam duboko u njoj. Grabbing Sharon kukova, ja prevrnuo čuvanje moj penis unutar nje, ali joj žele na vrhu. Jednom sam je imala iznad mene kao da sam se nasmejao na nju i rekao: "Sada jebati mene ugoditi". Sharon se nasmiješio i počeo raditi joj maca gore i dolje moj penis. Podigoh glavu da sisati bradavice u usta, a neposredno prije snimanja, rekao sam da se sperma Sharon onoliko često koliko je mogla. I onda naselili u njoj distended bradavicu i počeo ga tonguing kao ove nevjerojatne žene jahali moj penis. Moje ruke joj protrlja posvuda kao bokovima radili brže i teže, dok me jebu. Ona je otišla do duljina moj vratila do samo je glava unutar nje, pogledao u moje oči, i odvezao joj maca dolje na moj penis tvrd kao ona climaxed na mene. Ona sama održati se za kratko vrijeme i vratio me jebu. Ona je sada na svitak, a nakon 6 ili 7 više thrusts gore i dolje moj vratilo joj je cumming opet. Sam ga volio i držao ju ohrabrujući. Mi smo jebeno za narednih 20 minuta ili tako i ona imala 3 više orgazama, posljednji se javljaju u isto vrijeme da sam bio pražnjenje moje vruće opterećenja u njezinu baršun maca.
Sharon i ja proveo sljedeća 3 dana zajedno. Uživali smo u šetnju oko terena, uživali smo blagovaonica zajedno i međusobno zadirkivanje u seksualne načine da ljubitelji učiniti. A najviše od svega smo uživali vremena smo zajedno proveli požude dovođenja međusobno blaženstvo onoliko često koliko smo mogli. Ja lijevo za dom u ponedjeljak kao Sharon je brigu o njoj poslovne sastanke, a mi već planiramo naš sljedeći sastanak zajedno. Dno crta je da je Sharon bio je više nego vrijedno da čekati 12 godina. Ona je više žena nego bilo koji sam ikada poznata, oslobodili seksualno i ne boji vam reći točno ono što ona želi. I ja sam pronašao da dokle god sam je dao ono što žele i trebaju, ona je više nego spremni da bi bili sigurni da su sve moje potrebe su se sastali kao dobro.

Нема коментара:

Постави коментар