.

среда, 13. април 2011.

Amaterski seks


Naš bend je svirao dosta u Srednji zapad, te je postao vrlo popularan u Green Bayu, Wisconsin. U stvari, jedan vlasnik kluba nam rezervirali za tjedan od svaki mjesec, za 6 mjeseci ravno. Ja zavrsilo u razvoju izvrstan odnos s mlada dama koja je upravo navršio 18 godina prvu noć smo ikad igrali u klubu. Bila je slatka kao tipka s dugom kosom Auburn. Iako bi se moglo smatrati malo na strani splasnuti na 38x26x38 i 5'4 "i £ 150, imala je tijelo koje ne bi zatvoriti. Ona je sjedila sa 2 prijateljice za stolom tik uz pozornicu i kad ona nije gledao u mene sa stola, ona je plesala neposredno ispred na mene. Ona stvarno nije izgledao kao normalan groupie jer je bila tako mlada, slatka i nevina. Prema tome, nisam stvarno odgovoriti joj osmjeha jer nisam ih uzeti u obzir da se dođe na.
Kada smo saznali da je njezin rođendan, imali smo svi u klubu pjevaju, a ja joj zaustavio njezin stol tijekom prve pauze kao ljubaznost, da joj čestitam. Pitala me da im se pridruže za piće i počeli smo neke male razgovor. Našao sam joj zanimljivo razgovarati s tako da sam ostao tijekom cijelog 15 minuta pauze. Na sljedećoj break ona opet me je zamolio da im se pridruže i ja pokušao pristojno odbiti. Kada je upitao zašto, ja sam objasnio što je diplomatski je moguće da sam imao samo nekoliko minuta svaki sat susresti nekoga i da stranka sa nakon što su učinili za noć. Ona je izgledala prilično povrijediti i postao rumenilo u lice. Rekla je želio znati zašto ja ne bih htjela da stranka sa njom. Kao tactfully kao što sam mogao reći, ja sam joj rekao da nakon obavljanja za 5 sati na pozornicu, ja sam htjela naći nekoga to obaviti s još nekoliko sati u mom motelskoj sobi. Bila je apsolutno dragocjeno kad je rekla da, iako ona nije imati bilo koji iskustvo, ona je htjela da se moj party djevojka za noć. Kada sam ju pitao što ona znači bez iskustva, sam o ispale iz moje stolice kad mi je rekla je ona još uvijek djevica.
Mi je proveo preostali pauze upoznavanje jedni druge i ona mi je rekla da bih učinio neke petting, ali nikada nije dobila ozbiljnu s drugima. Ona je izjavila da je odlučila pričekati do svoje 18. rođendan otkriti što Seks je sve o tome, a večeras je bila noć. Odlučio sam da se to vrlo sporo s njom pa kad smo bili učinili igrati, otišli smo van i imali lijep doručak.Kad smo stigli u sobu, ona sigurno nije bio sramežljiv. Ona je odmah skinula sve joj odjeću i uvukao se u krevet. Ona je rekla da je htjela naučiti sve ono što sam bio spreman da joj učiti, a za idućih 6 noći, ona je apsolutno veliki student.
Skinula sam sve osim moje donje rublje i kupaći kostim joj se pridružio u krevetu.Objasnio sam da ćemo početi s osnovama učeći joj ono okrenuo na čovjeka.Razgovarali smo o ljubljenju i trenirao nekoliko varijacija. Dalje sam joj rekao da neki ljudi kao da imaju svoje bradavice lizali, pa čak i isisan. Naravno da sam morao pokazati na nju kako bi mogla naučiti pravilan tehnike. Bio sam počinje osjećati malo kriv, jer sam bio dosadan pakao vanjska strana od njoj i ona je uzimajući kao topla kao bilo tko bih ikada bila s. Nakon što sam joj lizati i sisati moje bradavice za nekoliko minuta, sam je pitao da li ona ikada pustiti bilo tko igrati s njom maca. Kada ona je rekla da nije, rekao sam joj da otvori svoje noge i širok lijepo za mene. Dobio sam na koljenima između njezine noge i počeo da se polako trljati bedrima. Počela vrpoljenje i rekla da se svidio način na koji se osjećao. Sam polako radio svoj put do njezina lijepa djevica pička i kad sam počeo na dodir njen klitoris, ona je gotovo skočio u krevetu s uzbuđenjem.
Dalje sam savijena glavu dolje i počeo lagano puhati zrak u nju maca, koji je vozio njen apsolutno orasima. Kada sam prvi put dotaknuo joj maca sa mojim jezikom ona neka se malo vrištati i rekao da ga osjećao prekrasno. Počeo sam polako izmjenjuju između ljubljenje i lizanje joj maca i ljubljenje i lizanje joj klitoris, a ona je rekla da je mislila da je na nebu. Onda sam joj rekla da joj držati noge gore visoke s rukama pa sam mogao vidjeti njen sladak magarac. Rekao sam joj neke žene volio ono što sam se spremao učiniti, a neki nisu, pa je morala reći da mi je kao što smo išli zajedno. Koristeći jedan prst, sam polako radio moj put oko ruba joj šupak i to je bilo dovoljno da joj iznervirati.Kad sam maknuti moj prst, molila me da ne prestane. Rekao sam joj da se ne brinem, jer ako joj se sviđa da, ona bi volio ono što sam o to učiniti. Ja spušten glavu i polako lizali oko ruba joj šupak, a ona je vrištala tako glasno sam se bojao ljudi u susjednoj sobi bi se žaliti. Rekao sam joj da stavi joj ruke ispod magarca i podići ga u zrak za mene kao visok kao ona mogla. Zatim sam nastavio staviti moj vruće jezik i izvan nje Asshole jednako brzo kao što sam mogao. Taman kad je mislila da je kao dobar kao što je bio idući u dobiti, počeo sam usporavanja masaža njezin klitoris s prstima dok sam nastavio lizati joj šupak. Napokon, počeo sam izmjenične mom jeziku između nje šupak i joj maca i ona eksplodirala.
Činilo se da joj dugo da se smiri jer je tako dobio radio do je bila hiper provjetravanje.Sam joj održati u moje ruke i kad je otvorila oči pogledati na mene, odmah sam vidio izgled ljubavi. Ona me je pitao što je sljedeće pa sam ju pitao da li je ona ikada vidjela penis u tijelu. Rekla je da nije pa sam ustao i stajao pored kreveta i polako maknuti moj bikini donje rublje. Ona je odmah sjeo i preselio na rubu kreveta. Gledala nježno u moje lupanje Dick i dostigle su i cradled moje loptice u jednoj ruci, a ona je uzeo moj penis u nju s druge strane. Rekla je to izgledalo još ljepše nego što je zamislio i pitao je može li ga poljubi i lizati. Dao sam joj dopuštenje i ona je tako nježna i voli da se samo oko stado mene sićušna posuda. Pitao sam je li ona htjela naučiti kako mi molim te, rekla je ona, naravno. Rekao sam joj da stavi moj kurac u usta koliko joj mogao i držati ga tamo kako bi mogla osjetiti to lupanje. Nakon nekoliko minuta, uputio sam joj za početak kreće glavu natrag i naprijed, kao da sam joj je jebanje u usta. Nije trebalo dugo i bio sam spreman pucati moj opterećenja, pa sam izvadio i vratio sve nad njom prekrasnim sisama. Ona neka se cika i počeo trljanje moja sperma sve nad njom grudi i bradavice.
Nakon što smo uzeli tušem, ona je pitao mene što je sljedeće. Rekao sam joj da sam bio idući voditi ljubav s njom i onda bi joj se obratiti mi molim vas opet. Sam dosegla preko i razdijeliše njezine noge i ja smješten između njih. Joj maca je već mokro usisavanje pa sam umetnuti samo glavu moj kurac i počeo ulaze i izlaze vrlo, vrlo sporo.Što duže sam ga zadržao, više molila me da ga stavite u dalje. Svaki put sam slid moj kurac u malo dalje, ona će zadržati traže više. Iako sam bio neodlučan da se stavi sve na putu u, ona je rado uzeo sve što sam joj mogao dati, bez ikakvih bolova. U roku od nekoliko minuta smo oboje climaxed u isto vrijeme i rekla je da je najveći osjećaj na svijetu.
Mi položio tu za neko vrijeme i ona je zadržao molba mene ako to joj je bio red da mi molim vas još. JA napokon je rekao da je i rekao joj da se prevrnuti i dobiti na vrhu mene.Ona je i tada me je pitao što bi trebala učiniti. Ja skliznula moj hard penis u njezinu čeka maca i rekla joj za početak kreće bokovima kao što je učinio kada je ples u klubu. Ona je bila potpuna prirodna i slijedili moje upute savršeno. Kao što sam postavio tamo s rukama iza glave, ona će usporiti ili ubrzati, na zapovijed, a ispostavilo se da je jedna od najvećih krilu pleše zamisliv. Nastavili smo vidjeti jedni druge gotovo svake večeri za ostatak tog tjedna, plus vrijeme svaki tjedan smo se vratili u Green Bay. Erotika klubovi oglasi  Bila je jedan od mojih najboljih studenata ikad, i uvijek je bio spreman da probati nešto novo.
Dok je u San Franciscu, radim seminar za tvrtke koje su sve ženske ponavljanja službu za korisnike. Oni su imali više od 100 zaposlenih, pa sam morao ponoviti 4 sata seminara, jedan dan za 4 dana ravno, tako da ne bi svatko od telefona u isto vrijeme.Nepotrebno je reći, to učetverostručila moj izgledi za postizanje pogotka. Prva sjednica, tu je slatka crvena glava koja je ostala nakon za neobavezan razgovor. Ona je oko 28 godina, a 5'4 ", s oko 130 £ proširila nad njom 36x24x36 figura. Ona je apsolutno prekrasna i nije otpada bilo koje vrijeme uzimajući u točku. Normalno kad netko visio oko u susret meni nakon što sam učinio Govoreći, oni ni htjeli kompliment meni, ili su u potrazi za neke akcije. Ako je to potonje, oni su obično vrlo jake volje dame koji su bili izuzetno sigurni u sebe. Kao što je ona približila je brzo napravio je vrlo jasno da je ona bila u potrazi za malo uzbuđenja u svoj život. Ona je željela znati da li sam napravio planove za ovu večer. Kad sam rekao da sam je planirao na jelo u mojoj hotelskoj sobi, ona nasmijala i vrlo otvoreno pitao ako sam imao bilo na umu. Rekoh nisam, pa je otišao na to pitati, ako sam mislio da ću uživati ​​jedući joj onoliko koliko ona bio obličje naprijed to mene jede. Nakon što je opisala što bi voljela od posluga u sobu i kakva vina voli, dao sam joj moj broj sobe i dogovorili smo se na vrijeme.
Ta večer je pokucati na vrata i kad sam ga otvorio,seks amaterski snimci  ona je nosila prekrasan low cut haljinu. Kao što je ušao i sam zatvorio vrata, ona zavodljivo okrenula leđa mi. Počela sam ljubiti joj vrat i ramena i lagano raspakirali haljinu. Kao što je pala na pod, ona je stark naked, osim za nju 4 "pete. Bio sam nosio bikini donje rublje pod full length haljinu i ona odmah me vodi prema krevetu. Ona undid moj ogrtač i mene sjede na rubu krevet. Ona je dobila na koljenima pokraj kreveta i počeo ljubiti moje lupanje pijetao kroz moje gaće. seks amaterski Onda je ona dosegla i milovala moje bradavice s njom prst savjeta. Nakon nekoliko minuta me muče, ona je srušena moje gaće. Ona mi je skliznula dolje malo tako da je moj magarac je bio visi preko ruba kreveta. Ona se nalazila moje noge i polako spušta joj maca na moj penis. To je već bilo mokro usisavanje i počela sporo brušenje pokret, kao da je plesati, dok moj penis je bio u joj lijepe pizda. Ona je nevjerojatan asortiman poteza i dalje voditi ljubav za mene za 15 minuta. Nažalost, već sam naručio bih posluga u sobu prije nego što je stigao biti dostavljene na petnaest sat. Imao sam planirao na malo mali razgovor i onda lijepo večeru prije seksa. Nepotrebno je reći, bili smo prekida pokucati na vrata. Budući da nitko od nas imao sperma ipak, to je bio malo razočaravajući, ali sam ustao i  jebacine ne stavim svoj plašt na leđa. Moja djevojka sjela u jedan od stolaca bez stavljajući joj na haljinu. Kada sam ju pitao da li ona htjela haljinu, rekla je da ih samo pustiti unutra
Kad sam otvorila vrata, bilo je slatka mala mlada dama koja mora da je bio jedva 18 godina. Pozvao sam joj i ona je gotovo pao pladanj hrane, kada je vidjela moja djevojka.Tamo je sjedio bez bod na, potraga za sex osim za nju visoke pete. Djevojka iz posluga u sobu pretvorio jebacina starijih zena  crvene u licu i nikada nisam rekao riječ jer ona je otišao o postavljanju naš stol. Moja djevojka i sama uvela i počeo razgovor s poslužiteljem. Ona je otvoreno pitanje da li je ona ikada imao 3-way sex prije. Poslužitelj je rekla da nije i moja djevojka sugerirao da je pridružite nam se, kada je dobio off kasnije te večeri. Djevojka je rekla da će razmišljati o tome i pristojno sebe  zene za seks ispričaj. Bio sam još uvijek pomalo u šoku, no stranac stvari sigurno dogoditi. JA je uzeo moj ogrtač off i njezin pridružio za stolom. Imali smo prekrasan večera i boca vina i temeljito uživao jedni drugih tvrtki, a oboje od nas su još uvijek potpuno goli.
Nakon večere, ustala i utvrđenim na krevet i rekao mi je da joj se pridruže za desert.Popeo sam se na vrhu od nje u 69 položaja, a ona je odmah uzeo moj penis u usta i počela sisa. Imala je pod jastuk njen vrat, koja joj je omogučila da se presele u potpunosti glavu kako bi mogla uzeti moj penis u potpunosti i iz njezinih usta, a dio puta prema dolje joj grlo. Bio sam miluje joj bedra sa mojim prst savjete i polako radio moj put do njezina maca. Kao što sam počeo igrati s usana joj maca s jedne strane i njezin klitoris s druge strane, njezina maca dobio mokro usisavanje opet. Što više sam igrao s njom, hotter dobila i brže ona isisan moj penis. Na gotovo točno trenutka kad sam spustio glavu počela lizati joj maca, ona dosegla svoj prvi od mnogih vrhunaca. Kao što je ona počela da se sperma, došla gore i stavi joj ruke oko moje dupe i mi izdvajali kao čvrsto kao što je mogla u lice. Počela sam ometanje moj penis u usta i dolje joj grlo, i teže sam suočiti se sa svojim jebeno, više ju je volio. Do tog vremena, bio sam ludo lizanje i sisanje joj maca i ona je eksplodirala još nekoliko puta u brzom slijedu. U trenutku kada sam počeo da sperma, ona je održana moje dupe kao tvrdo kao ona mogla protiv svoje lice, pa sam bio snimanje moje opterećenje izravno dolje joj grlo. Dok je održana moj penis u usta, ona je nastavila sisati dok je ona svaki zadnji kap.
Za sljedeću 2 sata, uzeli smo okreće jesti jedni druge. Nismo jebati još jednom, ali sam siguran nije žalio. To je bio divan večer i počeli smo praviti planove kako bi vidjeli jedni druge iduće noći. U to vrijeme postojala je kucati na vrata pa sam ustao, stavio na moj ogrtač i otišao preko i pogledao kroz okance. Bio sam iznenađen vidjeti naše djevojke posluga u sobu, pa sam otvorila vrata i pitao ako ona je tu da pokupite jela, ili je ona odlučila da nas odvede na našu ponudu. Rekla je da je razmišljao o tulumarenje, pa sam pozvao nju i. Moja djevojka je još polaganje gola na krevet i rukom za server da sjedne pored nje. Sjeo sam na stolicu i odlučio pustiti joj biti zadužen. Oni su proveli narednih nekoliko minuta razgovora, a moja djevojka je moleći je o njoj preferencijama i njezin nivo iskustva. Sva vremena su bili pričaju, moja djevojka je polagano uklanjanje druge djevojke odjeću. Ona je samo oko 120 funti i oko 5'2 ". Ona je vrlo mali graditi oko 32x22x32 s kratkom plavu kosu.
Oni su odlučili da su oboje voljeli da su njihove pussies jeli, pa su me uputi da legne na krevet. Mala plavuša je skočio gore i straddled moje lice, bez oklijevanja i brzo sam otkrio ovo joj je prirodna boja kose. Mogao bih reći za njezin nedostatak kretanja koja nije imala puno iskustva, ali ona stvarno je to uživanje. Moja djevojka je klečao pored nas na krevet i počeo igrati s plavuša je malo titties i bradavice. Ovaj okrenut ih oboje, da se tako preselila glavu bliže i počeo sisanče plavokosa's bradavica. Nakon još nekoliko minuta, ona mi je rekao da širenje plavuša u obraze i pored ona dosegla iza nje i stavite prst u njezinu šupak. Ovo je vozio malo plavuša divlje i prije dugo počela cuming u moje lice.Čim je učinio, moja djevojka je izvukao izvan mene, stavi dolje širi orao, i počeo lizati svaki pad sperma off joj malo maca. Budući da moja djevojka je ležao na trbuhu s licem pokopan u plavuša je pička, njezin magarac je bio visi preko ruba kreveta. Dobio sam s kreveta i stajao iza nje i pokretanje jebeni joj psić stilu. Teže sam jebeno, Wilder je dobio.Plavuša mora imati mislila da je na nebu i zadržao kazivanje kako velik to osjećao.
Nakon kratkog odmora, su oboje odlučili da je vrijeme da se brine o meni. Obojica su dobili na koljena i kleknuo na krevetu s obje strane mene. Oni su imali svoje lijepe procijeniti i pussies mi okrenuti i imala sam lijep pogled, jedna crvena a druga plava.Počeo sam igrati s obje pussies i moja djevojka uzeo vodstvo. Ona je rekla plavuša malo lizati moje loptice, a ona počela sisanče moj penis. Nakon što je malo, rekla plavuša za trgovinu mjesta s njom. Iako plavuša nije dao najveći glavu na svijetu, to je još uvijek velika jer moja djevojka je lizanje moje loptice poput lizalica. Nakon dobro 15 minuta, bio sam spreman da se sperma pa sam rekao plavuša na leći na krevet tako da sam mogao dobiti na vrhu. Kao što sam je dobio između nogu, moja djevojka je odmah skočio i straddled plavuša u lice s njom maca. Sasvim iskreno, to je malo teško uzimajući moj penis u njoj maca jer je squirming okolo kao ludi. Nakon što sam napokon je dobio moj kurac u, bio sam zadivljen kako je bila široka. Iako ona nije bila veliki davanje u glavu, ona je zavrsilo se nevjerojatan zajebavati. Moglo bi imali puno veze sa činjenicom da je toliko vruće jer je ona bila jede maca u isto vrijeme, ali sve sam morao učiniti bio je mršav protiv nje, a ona je sav posao. The 3 nas je nastavio eksperimentirati s različitim pozicijama za narednih nekoliko sati i kad smo završili, moja djevojka i ja zahvalio se malo plavuša i rekao joj da bismo mi nazvali joj sljedeći dan. Nakon što je lijevo, složili smo se da je bilo zabavno, ali ne i najveći. Moja djevojka dobrovoljno da je djevojku koja je bila puno više iskustva, i rekla da će joj donesem sljedeće večeri. Ona je i 3 od nas je proveo sljedeće tri noći zajedno. Oh da, iako nismo pozvati malo plavuša server leđa za više 3-way Sex, imala sam ju zaustaviti po za par sati svakog popodneva za neke vrlo lijepe jedan-na-jedan spol.

Нема коментара:

Постави коментар