.

понедељак, 11. април 2011.

Erotika klubovi oglasi


Ja sam 5'7 "visok sam curvy tijelo i ja nositi klubovi oglasi odjeću za show off moje obline kao i svaka žena treba. Bio sam 18 u to vrijeme i sam bio kao i svaki tinejdžer djevojka ide nakon što dečki da nisam mogao imati. Imao sam engleski treći period od dana neposredno prije ručka s gospodinom Kellehermen, ali svatko ga je nazvao Mr.K. Bio je visok čovjek oko 6 'je ruka kratka smeđa kosa koja je uvijek izgledao kao da je upravo probudio. Svakodnevne on će nositi haljinu zakopčane košulje da bi se zamotati u njegovu haljinu hlače imao smeđi kožni remen. On nije bio od običnih isto učitelj svakodnevno, ali on je imao veliki smisao za humor. Bez obzira što nije u redu je uvijek bio tu da vas nasmijati, ali on nije bio to radi namjerno. On je bio savršena osoba u mojim očima našao sam moje samouprave često masturbira na misao o njemu.

To je bio petak dan kada smo okrenuti u našu eseja i samo ostatak chat oglasi  na našem razredu. Mr.K uvijek bio na njegov stol petkom ispravljanje našim eseja.Razred je otišao na razgovor kao i obično sjedi sa mnom Bacimo li pogled na Mr.K svaki sada i onda. Zvono zazvoni i kao klasa početak datoteke iz razreda sam pokupila moje knjige i počeo vrata kad sam čula njegov glas.

"Raven? Biste li umu boravak nakon par minuta? "Njegov glas je napravio moj srce zaustaviti kao prvi put sam ga čuo svirati gitaru i pjevati. Okrenula sam se nasmijana kao što sam sjeo na stol. Ostatak razreda napustio sobu kao što je ustao naslonjen na njegov stol nasmijana na mene. "Pročitao sam tvoj esej je nevjerojatna"

"Zahvaljujući Mr.K biti iskren sam ga napisao u 2. razdoblju", rekao sam smijući se nervozno

"Stvarno? Imate izniman talent, ako ja to tako reći, "ustao je hodanje oko stola sjedi iza njega", bio sam razmišljati želite doći poslije škole i podijeliti iskustva? "Ja blushed gledajući ga zapanjeno. On je shvatio što je rekao je došao vanjska strana krivu "mislim na pisanje iskustva", kazao je brzo

"Da siguran, ja ću vas vidjeti nakon škole onda", odgovorio sam. Hodao sam iz učionica u dvoranu na ručak.

Ja sam muškarača, a ja ne uzeti sranje od bilo koga pa ni školu svađati. Imao sam stečen u borbi sa školi nasilnik, Jorrden Cotter vrijeme ručka. Imao sam prilično dobar Shiner od njega kad sam ušao u Mr.K je učionica poslije škole.Hodam u sa šepati. On nije izgledao gore od svog stola kad sam išao u te sjeo na stol. Kada je pogledao bio je iznenađen što me vidi tamo u toj državi.

"Raven što se dogodilo?", Upitao je on sagnuo pod stol gdje je držao njegov mali frižider. On je ustao iz svoje stol i stajao pored mene gleda na moj zaposlio oka.

"To je ništa Mr.KI samo u malo tučnjava", rekla sam kako je pritisnuta na moj modricama oku sam trgnuo. Uzeo icepack i stavio je na moje oči delikatno.

"Tko si pogodio?" On je pitao gleda u moje oči. U tom trenutku nisam mogao sjetiti što me je pitao. "Raven?", Upitao je ponovno. Njegov glas mi popucali iz moje transa "Tko si pogodio?", Upitao je ponovno

"To je bio nitko stvarno sam dobro Ja sam imao lošije", sex klubovi u srbiji rekao sam pokušava povući daleko od icepack ali je smatrao tvrtke.

"Tko je to učinio mi reći Gavran:" Sada ", glas mu je krma, a duboko sam ga volio. Nisam odgovor sam samo sjedio tamo kao njegova ruka održan icepack na moje Shiner drugom rukom održati mom ramenu drži me još uvijek. "Fine nemojte mi reći, ali ja ne želim vidjeti plaši na lijepo lice" Glas mu je bio mekan i nježan. Ja blushed obličje daleko je upravo me pohvalio. On je malo blushed povlačenjem daleko drži icepack u ruci "Ja to ne znači kao da, pričekajte mislim si lijepa djevojka, ali ja sam tvoj učitelj" počeo udaljavati pokušava mu pomoći sebi, ali on je bio samo sebe kopanje dublje rupa.

"Njegova ok hvala za kompliment ja razumijem ti si moj učitelj imate granice", rekao sam nasmijana. Smijao se natrag kao što je predati na šalter grabbing neke papirnate ručnike da pokrije icepack u. sam rekao stvar koja bi mogla imati je napravio ostatak mog života strašna. "Zato što bih se sve nad vama, ako ste bili ne", rekao sam pod moj dah. Oh moj bog nije bio bog me čuju molim vas reći da me nije čuo. Sam rekao u mojoj glavi više i više. Njegovo tijelo zamrznuo jer je okrenuo bulji u mene "Jesi li čuo da je?" Pitao sam drži moj dah. On je kimnuo kao što sam je gledao u mene u čuđenje. "Žao mi je što je iznad granice Ja ne bi trebali imati je rekao mislim da sam trebao ići" sam zgrabila školsku torbu i izašao stol.

"Čekaj Gavran" je nazvao nakon što me dok sam išla prema vratima

"Ja sam žao molim samo zaboraviti to dogodilo da sam klubovi seks srbija rekao da molimo:" Osjetio sam ruku na moju ruku kao on me okrenuo da gledati u njega. Nisam pogledati u oči gledam dolje "molim samo zaboraviti"

"Raven", on stavi svoju ruku pod moje brade podizanje moje oči u susret svome mirno tamnih "Ako nešto nije dogodilo između nas, koje ja sam ne govoreći da, ali ako je nešto učinio bi to biti u ovom razredu pravo?" Njegova glas je drugačiji onda sam ikada čuti prije, moglo se čuti zavodljiv ton. Kimnuo sam polako kao što sam gledao u njegove oči. Polako je izvukao moj brada gore kao što je tiho poljubi me usne. Moje oči zatvoriti polako baš kao u filmovima je to savršen poljubac. Ali sam stavio ruke na njegovo rame mu izguravanje.

"Mi ne mogu si moj učitelj", prošaptala sam gledajući u njegove oči. On je potpuno zanemario moje izjave, on je pustio svoje brade kao održao moj ručni zglob i poljubi me nježno opet. Moje tijelo napeti i ja izdvajali daleko opet "Mr.KI sam tvoj učenik", prošaptala sam. Opet on poljubi me me gura prema vratima i održao moj ručni zglob iznad moje glave. Okrenuo sam glavu daleko i počeo ljubiti moja vrata su progutali to tiho "ne bismo trebali biti događaj ovaj" to je sve što sam nije morao stenjati. Moje tijelo je počelo da se opustite pod njegovim dodirom kao što je on stavio mi ruke oko njegova vrata mojim rukama počeo teći kroz svoju kosu. Njegovo disanje se počeli doći plitko. Moje oči zatvorene polako kao što sam se istopila u svoje ruke.

Njegove ruke omotane oko mog struka jer on mi je pokupio me nosi na njegovu stolu. On me položiti na stol ljube niz moj vrat kao što sam počeo otkopčati moje košulje otkriva moje crne i crvene čipke grudnjak. Smijao se na gleda na mene kao što je on poljubio obje moje grudi trljanje moje bradavice kroz grudnjak. Ja stenjali na njegov snažan ruke. Poljubio dolje moj goli trbuh isisan tu i tamo. On je zaustavljen jer je nježno poljubio modricu iznad kuka. On je rekao nešto, ali sam bio izgubio u zadovoljstvo da ga čuju. Njegova ruka polako Podigoh suknju kao i njegove druge strane polako počeškala već natopljene gaćice. Sa svojim dodir moje cijelo tijelo twitched u zadovoljstvu moje srce je otišao utrke. Njegova indeks prstima polako zakačen na ispred moje gaćice ih vuče dolje prošlo mojih bedara moja koljena dok su off na katu. Osjećao sam se njegov vrući dah na mom pička kao što je tiho zasvira na njoj. Ja moaned opet kao što sam gurnula svoje kukove naprijed pritiskom moje samo za njegova usta.

"Molim vas, nemojte zafrkavati Mr.K" Ja moaned kao što sam clawed na stol pritiskom na moj hips naprijed više. Sam mogao osjetiti ga osmijeh kao on poljubio moja pička tiho. Jecaj pobjegao moje usne kao što sam zatvoriti oči čvrsto. Njegov jezik vukli protiv usne. Moje ruke clawed u stol kao što sam zaobljena leđa. Njegov jezik polako swirled oko moje klitoris branje gore brzina sa svake petlje. Počela sam da mužjak moj hips tiho, sam pogledao dolje na njega kako bi vidjeli njegove oči uprte u moje. Njegova glava polako bobbing gore i dolje sam osjećala njegove ruke oko mojih bedara slajd kao on izdvajali daleko. Njegovi prsti polako pratio okolo kao što su tiho prodded na moja pička. Ja opet moaned ostavljajući glavu pasti natrag u zadovoljstvo što sam lučnim mojih leđa opet. Njegovi prsti skliznuli u moja pička polako klizne u do balčaka. Vidjevši izraz na mom licu je počeo mrdati savjete oko u meni. Nisam mogao pomoći, ali moje samo sam upasti na prste. Opet sam stenjali arching leđa moj dopuštajući mu ih slajd u još dublje. On je sklupčana prste gore povlačenjem na krovu moja maca. Moje oči otvorene pucao kao što sam yelped u zadovoljstvo.

"Raven" šapnuo je kao što je on poljubi moje bedro tiho "trebate biti tiho ili će čuti nas", njegov dah pleše na moje bedro i ja moaned u dogovoru kao Zatvorio sam oči ponovno ostavljajući ga drndanje moj Gspot. Moj disanje postaje plitko k'o Zatvorio sam oči tighter.

"Bog ću sperma" prošaptala sam suprot moj hips teže na prste. Smijao se lizanje moj klitoris progutali to tiho. Ja stenjali opet malo moje usne drži u moje stenje kao što je skliznula treći prst u moju zbijeno maca. "O Bože Mr.K" Ja moaned kao što sam osjetio moje tijelo zategnuti oko svoje prste. Počela sam se tresti kao što sam bucked moj hips mahnito. Njegov izvukao prste iz zamjenjujući ih sa svojim jezikom kao što je on počeo piti moja sperma držao moj hips dolje kao što sam počeo plakati u zadovoljstvo. Bio sam tako glasno ljudi su bili uvjereni da me čuje. Zatvorio sam oči kao što sam postavio tamo bez daha. On je sjedio u svojoj stolici nasmijana kao što je on vidio moje tijelo proveo. Njegovo lice okrenuo izraze.

"O, moj Bože što sam učinio", upitao je dok je gledao u moje tijelo uzdah. "Ti si moj student Ja sam tvoj učitelj O, moj Bože" je glas postao je u panici. Sjedio sam se nagnuti nad njega i poljubila, ali on nije poljubac natrag on sjedio tamo.

"Oh, hajde sada ti smisla", rekao sam kako sam stajao ispred njega. Nije gledaj me je samo pogledao dolje stidjeti sebe. Dobio sam na koljena gleda u njega ", ne brinite ja sam ne idući u reći" on je gledao u moje oči kao što sam stavio svoju ruku na njegovo bedro nježno milovati ga "dugujem ti jedan", rekao sam nasmijana kao što sam počeo na njegove hlače.

"Nitko ne, ne mogu vam moj učenik ne" on gura rukama daleko, ali sam imao čvrsto kao što sam ga ljubim grubo mu odvlače pažnju. Ja unzipped njegove hlače trljajući njegov penis kroz svoje boksači. On moaned tiho kao što sam klizila svoju ruku u njegov boksači polako, hvatajući njegov penis. Počeo sam ga moždanog udara. Njegove oči zatvorene polako kao što je pustio da mu glava padne natrag sam se nasmiješio se na njega kao što sam izvukao njegov penis svojim boksera drži se za mene da vidim. To je najmanje 9 cm, vrlo gusta, bilo je lijepo. Još jedan jecaj pobjegao usnama kao ruke zavladala stolica. Došlo je pokucati na vrata učionice. Mr.K uspaničili i guraju me natrag klizna moj pod njegovom stolu kao što je on scooted u guranje njegov penis u moje lice kao što je stajao uspravno. "Um da dolaze u" pozvao je na vrata. Čuo sam glas glavnice.

"Zdravo je sve u redu?", Upitao je. Nisam mogla razmišljati o bilo što drugo nego penis u moje lice. Dospio sam moj jezik van dajući joj lizati. Osjećao sam se njegovo tijelo zategnuti kao što sam opet lizali. Ja nasmijan da moje samo kao što sam poljubio bedara sam otvorio usta kao širok kao što bi to moglo ići kao što sam gurnite glavu u usta polako.

"Uh da sam dobro" to je sve što nije morao stenjati u zadovoljstvo. Ja slajd više ga u moja usta sisa na to malo.

"Jeste li sigurni da sam čuo vrisak dolje u dvorani" Ja gurnuo Mr.K koliko je u usta kako bi ga ići spuštanju grlu.

"Vidio sam neke djece vanjska strana moj prozor i to im je",sex srbija oglasi  kazao je brzo kao što sam počeo sisati teže bobbing glavu gore i dolje u njegov penis.

"Ok onda ... sam naslov doma laku noć", kazao je kako je napustio sobu. Mogli biste čuti Mr.K 'jecaj je kao što sam zadržao sisa teže kovitlaju mi jezik oko njegov penis. On izdvajali daleko od stola sa mnom još uvijek njegov penis sisanče.

"Što je, dovraga, Gavran smo mogli imati stečen uhvaćen" Dao sam jednom dugo sisati, a on nije briga više glavu pala natrag u užitak kao što sam počeo trljati svoje loptice. Ja moaned vibriranje njegov penis u usta kao što sam ga gurnula niz moje grlo sisa teže nego ikad. Sam mogao okus pre-cum na moj jezik kao što je swirled oko glave njegov penis. Njegove ruke polako tekla kroz moju kosu vuče na to što je vodio moju glavu gore i dolje. Ubrzo je išao brže i brže jebeni usta brzo. Njegov stenje i grunts uzimajući glasnije, nakon što je minutu kasnije je počeo da se sperma u mojim ustima sam uguši na njega kao što sam to proguta sve to. Ja izdvajali daleko lizanje moje usne kao Nagnuo sam se natrag na stol gleda na moj rad pri ruci. Sjedio je bez daha kako je pogledati dolje na mene ", gdje ste naučili kako to učiniti?", Upitao je teško disanje.

"Gdje drugdje?", Rekao sam smijući se malo. Nasmijala se kako sam pokupila svoju torbu "Pa mislim da ću ya vidjeti", rekao sam prije nego što je uhvatio moju ruku mi okreće oko ljubljenja moje ponovno. Ja se istopila u njegov poljubac polako padaju mojoj knjizi torbu za umatanje moje ruke oko njegova vrata. On je daleko izvukao hodanje na zaključavanje vrata to isključivanja svjetla. On se osvrnuo na mene.

"Vi ne ide nigdje još mlada dama", kazao je zavodljivo jer je polako otišao do ljubis me moje opet kao što sam mogao okus svoje sperma u ustima. Brzo je okrenuo moj oko gura dolje na moj stol, moj dizanje suknje do iznad moje dupe polako i nježno ga miluje. Njegove hlače su na podu kao što je polako gurnuo penis na moja pička. Pritiskom teško, ali ne ulazi kao nagnuo mi šaputanje u moje uho "moliti za njega".

"Molim vas, molim Mr.KI trebate ga nemojte zadirkivati" sam ga molio kao što je stajao uspravno. Brzo i grubo je gurnuo penis u moje zbijeno pićka to proteže do krajnjih granica. Vrisnula sam u boli i užitka je on nagnut prema naprijed pokriva usta.  Erotika Grickanje na moje uho, rekao je.

"Scream sve što želite kuja vrata zaključana i nitko neće čuti." Ja moaned kako je počeo gurati u dubljim zatim izvucite ga slamming u meni sve na putu. Vrisnula sam opet kao što je održan nategnuti na moj usta me jebu teže onda sam ikada bio jeben. Vrisnula sam kako je jebeno teško mu je zazvonio mobitel s out oklijevanja, ga je pokupila. "Hello" je grunted, mogao sam čuti žena, ali nisam mogao napraviti ono što ona govori. "Ne draga sam dobio pomoć gore na radu", rekla je ona jebena mi je teže grunting kao što sam ja vrištala je on još uvijek držao čvrsto. "Da babe ja ću biti doma prije, ok, beba ljubav da byee" on grunted ponovno prije zatvaranja telefon bacajući ga na zemlju. me jebu teže Vrisnula sam glasnije zatvaraju oči osjećaj sebe o tome da se sperma na njegov penis sam moaned. On je povukao glavu natrag ljubljenja uha "Uzmi me sperma i ljubav" Vrisnula sam kako je udario još jednom cumming u moja maca pokrivanje zidova.  To je sve što sam mogao uzeti sam došla cijelom njegov penis, vrište glasnije nego ikad. Ležeći na stolu bez daha, izvukao je na moja pička sjedi u stolici nasmijana na moje izgubljeno tijelo "mmm boga da je seksi" sam se nasmijao kad sam ustao grabbing moje knjige torbu.

"Hvala vam gospodine" Ja oslanjao na ljubakanje njemu "bolje otići kući na svoju djevojku  Cacak erotika ona će biti na čekanju", rekao sam hoda prema vratima.

"Čekaj vaše gaćice", rekao je da ih drži.

"Držite ih zabaviti" Ja duhati poljubac kao što sam hoda od učionica. Sljedeće godine u školi sam ga imao kao učitelj opet.

"Raven možete dobiti mene vladara iz dna ladice za moj stol", upitao je što sam otišao do stola da sam nekad bio jeben na sam otvorio ladicu pronaći moje gaćice punjene tamo sa svježim cum od njega. Nasmijao sam se dajući mu vladar.

"Mr.K mogu ostati nakon dobiti neki pomoć na kući radi?" Pitao sam namigivanje kao što sam hodio daleko sa vanjska strana odgovoriti.

Нема коментара:

Постави коментар