.

петак, 11. март 2011.

Cacak Erotika


Sjećam se dobro. Svi previše dobro, u stvari, da budem iskren. Tog dana, prije četiri godine, počeo sam hodanje, svakodnevno, a nakon posla sam uživao svježinu otvorenog vrijeme mi dobili. Međutim, to nije bilo dovoljno pa sam jogged, malo, a onda sam jogged više ... i onda više nakon toga. Ipak, to nije bilo dovoljno. Ja jogged više, ali prije nego što sam to znao sam počeo prikazivati. Teže i teže i duže previše. U roku od mjeseca, ja sam bio trčanje za jedan sat plus dana.
Promet je bio kuja. To me uvijek usporio. To je bio strašan, ali sam bio izgubiti neke težine i toniranje svoje tijelo. Još da je promet bio moj jedini ograničenje. Morao sam pronaći negdje drugdje da trči, gurkanje, pa čak i hodati, ako mi je potrebno ... ali uglavnom sam samo bio pokrenut.
Ja pogodna gore. Trčanje majicu, trčanje gaćice, čarape, a onda sam vezan moje cipele.Sam pružio i ja spremni za moje večernje trčanje. Ready, pitao sam se. Ready, rekao sam sebi. Dobra. Let's go. Prije nego što sam znao da sam bio trčanje suprotnom smjeru, a ja na čelu za park. Wow. Lot's of automobile ovdje, mislio sam kako sam to ušao. JA je napravio moj put. Nastavio sam pokrenuti. Bio sam dobro ... pravi dobro ... trčanje, polako, ali ipak trčanje. Velika. Cool. Nice povjetarac. Sunny. Teško da bilo koji narod, ili kako sam mislio, ali ipak teško bilo ljudi.
Ja zaobljeno kutu. Opa! Damn! Pogledajte da ... da se gomila ... žena. Tu je morao biti najmanje ... 20-ak žena trčanje. Opa! Svi oni su trčanje. Ostao sam iza. Yep, ja usporila, malo. Gledao sam. Noge na noge na nogu. Mmmmm, lijep noge. Stvarno lijepo noge. A onda mi oči odlučili da se presele. Da. Oni su se preselili ... that's right. Možete ga pogodili. Oni su otišli u "Twin Peaks" od prirode.
Procijeniti na magarce na magarce. Ja usporila čak i više.erotika upoznavanje  Sada sam trčati, ali gledajući i da, ja pleasurably tražio najbolje dupe u grupi. JA traženje, kao i druga dva muškaraca koji sam uhvaćen gore sa. Okrenuli su se i nasmiješio. Oni kimnuo kao svoje oči gledao naprijed. Oni su gledali jedni na druge, a zatim na mene. Obojica su se nasmiješio i kimnuo, opet. Da. Sam došao na pravo mjesto. Te žene su na zaslonu, odnosno oni su došli ovdje kako bi sada mogli prikazati svoje physiques. Sam došao na pravo mjesto.
Tiho, rekao sam da moj novi trčanje prijateljima "Uh ... lijep krajolik ... zar ne?"
Gledali su me i kimne glavom kao što su ostali iza brojnih behinds. Mmmm. Morao sam se složiti srca. Oni su zdrav i više od simetričan magaraca, i tijela. Oh da su bili, ali nisam bila tamo gledati i biti zadovoljstvo. Rekla sam trčanje prijateljima da i ja ubrzala. Sam počeo prikazivati ​​oko ženske grupe.
"Pa hello tamo" Čuo sam, a onda sam čuo više ... i više hellos.
"Bok dame ... ugodnu večer ... zar ne?", Rekao sam što sam gledao u nekoliko lijepo izgleda lica.
"Pa sad ... sad da ste stigli ... Mislim da je" sam čuo. Možda su sped up. erotika poznanstva Budući da su ostali bliski iza mene, a ja čuo noge na pločniku ili trčanje naravno. JA je zadržao tempom. Oni su ostali iza mene. To je zanimljivo. JA ran i završio moj mali. Noći, i to je bio jedan zanimljiv ... za reći najmanje. "Vi dolaze ovdje često?" Čuo sam. Bio sam pognut, loveći dah kad sam čuo riječi.
"Neee", rekao sam kako sam uspravio. "Prvo timer" Rekao sam ono što se pokazalo u potrazi divan mladi 30 godina. Nisam imao pojma da je ona bila u braku ili ne. Nisam imao pojma da je imao djecu. Pogledao sam na obje ruke. Ništa, do sada. "Što je s tobom?" Pitao sam.
"Oh, ne ... ovdje već mjesecima. Nešto učiniti. To je zabavno. Sve vrste ... ljudi dolaze ", rekla je, nudeći lijepo osmijeh za dizanje. Pitala sam se ... je li to razlog zašto ona dolazi?"Kao što si za primjer", kazala je otišao na to dodaj. "To je lijepo da dečki koriste ovaj objekt previše."
"Zašto je to?" Pitao sam.
"Znaš", rekla je ona. Mislim da je ona preuzela sam došao za velike socijalne interakcije.Ne nisam. Došao sam na trčanje. "Mislim ... da je razlog zašto smo došli ovdje ... drugi i ja smo mali ... dobro gurkanje, pretpostavljam, i dobro neki ljudi su došli. Oni su pokrenuti. Oni uživaju ... kvaliteta okolice. Volimo kvaliteta okolice previše. "Nasmiješila neki više. Volio sam ton njezina glasa. "To je vrlo, vrlo lijepo mjesto za doći nakon posla ... ne mislite li?" Ona mi je rekla.
JA je uhvaćen pogled na njezine grudi. Nice boobs. Otresit. Kvalitete. Sočno previše? Da, sočno previše ... da je, ako je ona i ja, dobro znaš ... ona i ja ... nikad um. To je misao bila je ide nigdje, brzo. "Da. To je vrlo lijepo mjesto. Velika okolici previše. Ja ću se slažu s vama. "Klimnuo sam, nasmiješio se, a mi smo prestali govori trenutak kao što mi vrsta buljila jedni na druge.
"Ja sam Tricia", rekla je ona. "A" ruku izašla "si?" Rekao sam joj. "Gary ... lijepo ime. I like it "i nasmijala neki više. Njezine oči ne trag od mina. Ono što se ovdje događalo? Je li ona pokušava da me pokupiti? Pogledao sam okolo. Gotovo svi njezini prijatelji su otišli, osim nekoliko. Oni su radili istu stvar kao i Tricia ... govore da ljudi koji su trčanje. To je nova. Branje gore dečki u parkovima kao što je ovaj, umjesto barova ili klubova. "Možda ću vas vidjeti ovdje sutra ili kasnije ovoga tjedna? Što vrijeme ti normalno izaći? Ja sam ovdje na oko 5:30, 05:45 najkasnije. "
Rekao sam joj u isto vrijeme. Do tog trenutka, već sam checked out sve svoje, ali mislio sam da je ona vjerojatno učinio isto za mene previše. Nasmijao sam se jer sam mislio da. No, prije nego što sam znao da nešto čudno počelo događa-počeo sam gledajući joj sve više mjesta. I mislim svugdje. Kada je vidio mene, svaki put, ona se nasmiješio i mahnuo i činilo mi da bih gledati mene hoda kao da studira moj svaki lik ... ne da bih se osvrnuti ili ništa, ali sam mogao osjetiti erotika druzenje njezin pogled na mene ... gleda u mene.
Tamo je bila opet, vrlo sljedeći dan, i sljedeći dan, i sljedeći dan ... svugdje previše.Ponekad je čak i činilo se kao da bih vidio dvaput u jednom danu. Čudno, ali istinito, ja bih ju vidjeti i kada sam to učinio, ona je pogledala ... dobro ... jako dobro. Hlače, suknje, i jako kratko one previše ... neki su uske. Neki outfits zagrlila svoje tijelo prikazuje off joj dupe i bokove i naravno joj tits as well. Njezina presladak boobs Izgledalo je kao da zaista vape za mene. Znao sam, u leđa od moje glave da sam sad htjela pitati joj se. Ako je to bio slučaj i ona mi je htjela pitati ... zašto joj se nije pitala me iz prve?
"Gary?" Ona zove se kao što smo hodali izvana, ali ne zajedno "Nisam siguran je to prikladno, ali" i ona je zastao, zaustavio postaviti pitanje ionako "Imam pitanje za vas?" Imao sam zaustavio i okrenuo . Ja sam rekao da i nasmijala, congenially. Izgledala je daleko, ali gledali natrag. "Jeste li ... dating bilo tko?" Čudno pitanje, ali sam rekao ne."Biste li biti zainteresirani, uopće, u izlazak negdje, sa mnom?"
Moje srca soared. Osjećao sam se toplo, po cijelom tijelu. Sam bio uzimajući put ispred sebe ovdje. Za mene je sve odjednom sam mogao osjetiti žena pored mene, u krevetu, gola, a sve što sam htjela je igrati oko. Nije nužno sve iz seks, ali dobra stara razigran romantičan seks uključujući predigru i sve to. Da, bio sam uzimajući ispred sebe.
"Volio bih da Tricia" i ja gledao pravo na nju i kimne glavom.
Nasmiješila, rekao mi je par datuma je bila na raspolaganju, i ja dogovorili da oba.Nasmijala se i rekla da bih početi s jednim od njih i ona bih vidjeti o drugim ili drugima.Sam joj pokupila. Otišli smo na večeru. Imali smo jako lijepo večeru. Tada je pala bomba na mene.
"Da li uživati ​​u seksu?" Upitala je.
Ona me zapanjeno. Hell yes. Da li uživati ​​u seksu? Hell yes. "Naravno ... ne svi?", Rekao sam.
"Velika ... tako da ja njega se vratiti na moje mjesto, provesti nekoliko sati sa mnom.Mislim da bi bilo zabavno, ne bi li? ", Rekla je došao natrag.
Osjećao sam se sve više vruće. Htio sam ju više nego ikad. Htjela sam seks sa njom i svi njezini prijatelji za taj tvar. Je li to bio dobar početak? Možete se kladiti u guzicu je to.Let's platiti i dobiti ga počeli. Platio sam i otišli smo.
Ruke su svi preko moje ruke kao što sam vozio natrag u svoje mjesto. Osjećala je zavodljiv, topao, i više privlačan za mene onda sve ostale smo puta vidio jedan drugoga.Sam ga osjećao. Moje tijelo tingled. Sam ga osjećao toliko da trnci bolima veličanstvenost coursed kroz mene ... ravno na moje noge ... moja bedra više do točke.Moj penis osjećao potrebe. Moj poziva pozvao ga na sve.
"Feel moje prepone" iznenada sam šapnuo.
"Što?", Rekla je ona. Ja sam ponovio. Osjetila je to, moja erekcija, odmah. "Oooooohh, lijepo Gary ... pravi lijepo" i da, ona je uhvati rukom moje očvrslog penis i iscijeđen. "Jeste li kao što je to?" Upitala je, slatko. "Ja sam."
Ja stroži sve više. Moj magarac firmed gore. Tako je moja bedra. Htjela sam doći do više i osjećati joj lijepe šiljiti boobs. Želio sam se osjećati sve njenog tijela ... i sve to. Mogao sam izdvajali preko i počela stripping off joj odjeću ... ako sam bio neke visoke škole dijete ne znajući što je radio, ali sam učinio. Čekao sam. Čekao sam nešto više.
Odrasla sam gladnije onda pakao za nju, za to kako smo došli bliže, i bliže svojoj kući.Konačno, smo izdvajali u. Nije izaći. Nisam ni ja. Mi se okrene i gledali jedni na druge.Ona se nasmiješi. "Guest house", rekla je ona. Ona je gost kući. Na ovom malom nekretnine? Da ona nije i prije nego što čak i izašao iz auta, ona se nagne, a njene usne me prikazani s onim što sam nazvao bataljuna napada na minu. Ona je slatko me sisao i ja volio kako su to učinili previše. Nisam mogla, ako sam htjela, povući daleko. Ova žena je bio dobar ... pravi dobar previše. Osjećala sam njezin jezik. To je bio mekan i intruding kao ona me sisao dolje u joj grlo. Ona mi je usisan u svoj kraljevstvo kao i naše ruke obavijen jedan drugoga i otišli smo jedni na druge usnama postoji pravo u moj auto.
Mogao sam, bez razmišljanja, jebeno joj ima pravo na licu mjesta. "Bože, ovo ... ovo je nevjerojatna. Ti si nevjerojatna ", rekao sam. Ona je svesrdno dogovoreno. Ona mi je usisan natrag u usta i kako ona nije ruci pronađena mina i brzo stavio dolje unutar bedrima. "Ohhhhh ... boga ... Ja sam ... uspaljen kao pakao."
"Ja previše meda. Mene previše ", rekla je ona. "Let's go", a ona me poljubi, opet, i kao rezultat mi je ostao još pet minuta, ljubljenje teško.
Unutar nje Guest House, našu odjeću su off. Unutar gost kuća, ona se popela po cijelom tijelu, ljubljenje me, šuštanje sa mnom, svugdje, i kao što je on poljubio sam mogao osjetiti njezin boobs pritiskom čvrsto u mojim grudima. Vidjevši kao što sam bio težak, i rožnat, ja pritisne moj skoro golo tijelo u njen ... i ja sam čula jaukanje svaki put sam učinio. Ja izdvajali daleko, lagano. Erotika na internetuNasmiješila ali nije neka se malo.
Njena ruka narezane ispod svoje boksača, koji se kreće brzo, ja sam ga osjetio u obraze moje dupe. Bog joj ruku osjetio strašan tamo. Moje tijelo kretali kao što sam osjetio da polako puzanje u njemu ... mmmmm, koji je bio strašan. No, prije nego što sam to znao, ruku seli u drugi strani ... unutar moje noge. Osjećao sam joj prstima dira moj hard penis. Ohhhh sranje, da sam mislio. uzmi ga ... to se i ... i drži ga, stisnuti previše ... sada, ali ona nije.
Ona je pogledala u mene, smiješeći se kao da je vrlo iskusan žena. To je kao ona zna što radi i ona zna što želi. Odjednom, osjetio sam njezine ruke ponovno. Ovaj put to je uhvati mina i ona je stavljen protiv grudnjak, ali gledao na moje lice i nasmiješio se još malo jer je on pritisne svoju ruku u njezine grudi. Ja tingled više. Ja sam tako htjela da se sperma. Nadao sam se ona nije previše. Osjećao sam joj boobs. Sam igrao s njima blisko kao što sam mislio JA mogao. Zabavljala sam se dok sam gledao na njih i tinkered okolo s njima. Ona neka mi previše. Naravno, ona nije. To je ono što je htjela.Sex. Ali foreplays je uvijek dobra stvar ... uvijek.
Igranje ne samo s njom tits, a ona s mojim prsima je bio dobar. Mi zagrlila. Mi smo igrali.Mi poljubi. Mi poigravao oko, puno, ali prije nego što sam znao da ... joj grudnjak bio isključen i na podu. Tako su joj slatka gaćice. Da, ona obrija. Da, moj prst igrao oko tamo dolje. Da, ja fingered joj klitoris. I da, ja smanjila svoj put unutar njega. Zidovi joj maca je strašan. To je široka. Bilo je mokro. To me htjela, loše. Ona me je u spavaću sobu i otišli smo na to.
"Lick me out" Čuo sam joj reći tiho.
Sam učinio. Ja lizali joj se i otišla unutra da gladni topla pička njezin. Ona kušati ukusna ... izrazito ukusna. JA je zadržao to radiš. Ona se činilo da ga vole previše. Ja stisnuo magarca sa svojim rukama, kao što je preselio, i kao što sam jeo joj se. Bože, to je bio način da je dobro biti istinito što sam mislio. No, držali smo na to. Držali smo na to, sigurno. Moje ruke lebdjela oko nje. Moje ruke, kao što sam zadržao jede joj se, dosegla i osjećao sam se i stisnuo joj grudi. Joj bradavice bile teško. Prestala sam jesti ju van i popeo se njeno tijelo. Bio sam sve nad njom boobs, posebno joj bradavice. Ona povika, više nego dovoljno puta kako joj tijelo ruža i pala i ruža i pala i pomaknut za sve više i više.
Bio sam teško. Bio sam uspaljen. Nadao sam se bila spremna. Bio sam. Sam se preselio u, ili nije moj penis, a ona, naravno, split nogama za mene kao što sam gurnuo unutra ... u njoj maca. "Ohhhh ... Gary ..." i ona wailed glasno kao što sam otišao u dalje."Oh ... GARY ... Oh ... Bože moj ... DA ... DA GARY" ona povika jer je izvukao na mene da ide u dalje. Nisam mogao. Bio sam sve na putu u. sve na putu. Osjećala je nevjerojatno.Debeli, toplo, mokro, i ovdje sam bila ... joj čovjek za noć. "Volim ovaj ... Volim te", rekla je, iznenađujuće pakao vanjska strana od mene. Sada, što ja kažem natrag na nju?
Ja sam šutio kao što smo i mi jebeno jebeno teško. Ona je vrisnula i vrisnula kao što sam naletio dolje u njoj sve više i više. Držala je na mene. Ona je posegnuo i održava na deke i plahte i onda me onda opet. To je bio pravi dobar.
Došla je i opet kao što je učinio, mogla sam ga osjetiti. Bio sam spreman doći. Loše previše ... "ja sam ... ja odlazim ... sperma Tricia" Zvao sam out.
"Onda ... sperma ... meni dijete. Učinite to. Sada beba ... sada ", rekla je ona.
Tako sam učinio. I neka ga udarac. Unutar nje, moj penis izdao sve što je imala pohranjene gore i tekle sve nad njom lijepe, preslatko pička. Ona zgrabi mene i sveden je na vrhu nje. Prije nego što sam to znao, usnice su svi iznad mene, opet. Konačno, mi prestali. Ona me je izvukao blizu i šapnuo.
"Ti i ja moram ići opet ... to je ... ako je moj muž ide iz grada, ponovo uskoro."

Нема коментара:

Постави коментар