.

уторак, 1. март 2011.

Erotika Cacak

Nakon što je posao da navečer smo otišli u lokalni erotika cacak klub i BDSM pokupila od bič iflogger. Tada jako vruće oprema za nju da nije mogao nositi u javnosti. Pa, ona je kasnije učinio, ali na egzotično, Erotic Ball i Folsom Street Fair i oni su različitim pitanjima altogether.We dodao par butina visoke čizme platforme da joj je uzeo iz većmonumentalan 5-11 na 6-7. Odlučio sam htjela par kao što je to previše, iako onimogu biti malo puno u javnosti. To je sve skupo, ali je rekla da je Jim bio plaćati za oglasi cacak  tosve je li on to znao ili ne, i on je mogao priuštiti. Tada sam pokušao na Helena'sodijelo i uzela sliku od mene u njemu sa bič, tako da sam mogao poslati ga Jim.

Sutradan je bio petak i to me bummed jer ja ne bih ju opet vidjeti do ponedjeljka.Dođite vrijeme ručka rekla sam, idemo na moje Condo i ručak na jedni druge i što smo učinili, ali sat nije oglasi mali oglasi  dovoljno.

Нема коментара:

Постави коментар