.

понедељак, 28. март 2011.

Hot oglasi


Pozdrav svima ovo je Karan iz Kalkute. Ja sam 24 godina, muški  oglasi hot s vrlo jak seksualni nagon i imam 8,5 inča rock hard penis ugoditi i zadovoljiti svaku žensku želju za seksom.Ja nikada nije zamišljao da su toliko nezadovoljne žene i djevojčice u mom gradu. Bio sam malo neodlučan u pisanom obliku to u početku. Ali ja sam htjela podijeliti s drugima moje osjećaje, djela i misli da se kao nepristran. Ovo je moja druga priča. Tek nakon što je moj prethodni priča objavljena je da sam počela primati poruke od njih, traže od mene da ih zadovolji.  erotski video zapisi Samo dva dana nakon što je objavljena moja priča, ja sam dobio gotovo 3 mailova! Ovo je priča o 27 godina starom oženjen dama Njeno ime je soniaaaaaaaa (ime promijenjeno) i ona je domaćica. Njen muž je više zainteresirani za izradu novca nego uživanje svoje supruge ljepotu. Soniaaaaaaaa poslao mail na mene govoreći da želi dobar prijatelj s kojim je mogao  Cacak erotski oglasi podijeliti svoje osjećaje.
Ja spremno pristao i odgovorio joj mail. Držali smo na razmjenu mailova za nekoliko dana i jedan dan sam ju je zamolio da opiše njezin lik u svoj sljedeći mail.  erotski sadrzaj Joj jako sljedeći odgovor mi je okrenut na potpuno. Njezin opis odmah je donio moj muškosti do najveće moguće veličine i bio sam prokleto vruće. Htio sam slast njezine ljepote i izrazio svoju želju svog sastanka. Bila je oklijevao u početku, ali nakon što sam pristao joj uvjeren da će naš susret biti strogo povjerljivi zauvijek. Bila je sramežljiva i strah jer je to bio prvi put bila je sastanak tip nakon braka, koji nije bio njezin suprug. Odlučili smo se sastati u subotu kako je moj dan odmora. Dospio sam tamo prije vremena i ona me je dočekao sa smiješkom. Bila je seksi ...! JA je otišao u i ona je zatvorena vrata iza mene.Ona me je zamolio da sjedne na kauč i nisam mogao uzeti moje oči off joj. Nasmijala se i pitao me što je stvar. Ja pohvalio svoju ljepotu sve riječi koje sam znao i ona blushed.

Razgovarali smo za nekoliko minuta i imao čaj. Ali sam erotski video zapisi  našao ga vrlo teško kontrolirati sebi za dugo. Ali ja ne želim da požure i izgubiti priliku za takve ljepote je company.I polako sjede pokraj nje i stavio svoju ruku na ramenu. To je bio početak. Ona je smještena glavu na moje rame i cijeli prizor je bio romantičan, sporo glazba, slab miris i iznad svega lijepa žena pored mene. Sam dotaknuo joj obraze i polako preselio moje ruke dolje na vratu. Ona je bila brža od mene, ona je izvukao moje lice prema njoj i stavljen joj usne preko moje. Mi poljubi i sisao jedni druge usne za oko 20 min. Počela sam unbuttoning haljina i ona blushed, nasmijala i zatvorila oči. Ja izdvajali joj grudnjak i ugledao najljepši par grudi sam ikada vidio. Joj bradavice su oko pola inča dugo i poziva.
Nisam mogao držati bilo koji više, počeo sam ih sisa. erotski shop  Ona je počela izradu zvukova i mi izdvajali bliže. Bio sam sisanče jedan dok gnječenje druge. Polako sam joj leže na leđima i krenuo prema njoj pupak. Ja umetnuti moj jezik u nju i ona zaobljena svoje tijelo i emotivno je rekao da ona voli mene i zamolio me da to učiniti za cijeli dan. Do tog vremena, bio sam u boli. Moj penis je namjerno čeka da bude oslobođen. Zaustavio sam i zamolio da se presele na njezin krevet. Preselili smo joj sobu i na način na koji sam bio držeći joj boobs i ugađati joj bradavice od iza. Ona je bila smijeh i uživanje. Ona me je gurnula na krevet i maknuti moj prvi hlače i onda moje donje rublje. Moj penis je do najveće moguće veličine otkrivajući meso s nekoliko kapi pre sperma. Ona je pijetao i pomicanje njenog vratila natrag, ona ga je uzeo u usta njezina. Brzo sam maknuti moj košulju i bio potpuno gol. Kao što je pognut me da sisanje moje muškosti, svoje duge svilenkaste dlake pao na trbuh i pokrivena sisa sceni od mene. Ja gurnula svoju kosu prema strani i uživao prizor moj penis se kušati pravu ljepotu. Ona je, čini se, stručnjak na blowjob i sam bio uzimajući teže i tvrđe. Nakon oko 20 min, bio sam oko da se sperma. Nisam htjela da sperma pred njom. Tako Odjednom sam joj izdvajali daleko od moj penis i ona me pogledala u ljutnji. Napravila sam joj leže na leđima i počeo uklanjanje joj panty. Price erotske

Imala je čist obrija maca. Ona je uhvaćen moju glavu i izdvajali moje lice bliže joj maca.Ja umetnuti svoj prst u nju maca i počela prst joj jebote. Sa moje druge strane, sam polako počeo razmazivanje njene usne, njen škakljanje na njezin vrat i preselili malo dolje u čašu jedan od njezinih grudi. U međuvremenu sam umetnuti moj drugi prst također u njoj maca i njezin jauk pretvorila u plač. Uz prst jebeno sam se počeo širiti svoje prste osim unutar joj maca i trljanje tenderskoj zidovima joj maca. U isto vrijeme sam bio uzimajući u brigu o obje joj boobs za cijeđenje jedan sisanče i druge. Ona je rekla Karan uu comingů. I prije nego što je mogla završiti njezinim riječima došla nasilno i opušteno sa zadovoljan pogled na nju slatko lice. Ali ja ne prestaju ukazivanje, sisa i ugađati joj. Ona je, čini se vratili joj snagu i odmah sam prestala kao moj gladni hard penis je žudnja za nju maca.  erotski video zapisi Sam raširila noge i začudo bila je spremna u nema vremena. Stavio sam joj noge na strani i polako umetnuta moj penis u njoj maca. Ona je vrisnula kao da je ona bila. Ali ona je bila tako slatka da sam osjetio sam stvarno joj je ranjavanje. Ja izdvajali iz moje penis joj maca i strastveno poljubio na usne, brade i vrata.Ona me grli čvrsto, poljubi me u cijelom mom licu, uzeo moj penis u ruci i ona ga umetnuti u njezinu ljubav rupu. Napravila sam spor gura i erotski video zapisi ona je bila oplakivanje mmm .. ooohh i istovremeno me vuče njoj stavljajući ruke oko mog struka i magarac.

Polako sam povećao tempo i moj ju je dobio glasnije stenje. Cijela soba je bila ispunjena s njom stenje u ritmu moje loptice šamaranje joj dupe. Oba od nas su znojenje. Dok jebeni joj brže, ja uhvati njezina bedra koja su bila na mojim ramenima i oni će grickati mliječno bijela bedra i ona je bila na nebu. Nakon oko 20 min, ona je došla opet i opet za oko tri puta i bio sam također uskoro doći. Odjednom sam maknuti moj penis iz joj maca i došao u cijelom trbuhu, vrat, lice i glavu. Ona je doista uživao je zadovoljstvo sa svojim zatvorenim očima i imao zadovoljan pogled na njoj ljepušan lice.Osjećao sam na svoje golo tijelo uz moja sperma  erotski ves sve nad njom i zagrlio ju. Ona je spavao s radošću i rekao mi je da ona nikada nije uživala u seksu to ograničenje s njom mužić. Ona poljubi me strasno po cijelom tijelu i želio bi mogla imati mene oženio.Kasnije smo imali sex 4 puta do navečer, i onda sam otišao. Ona me pusti tek nakon što sam joj obećao da ću joj zadovoljiti kad god mi treba. Imali smo sex nekoliko puta nakon toga kada smo se sreli posljednji put zagrlila me je i gorko zaplakao kao što je ona da ostanu daleko od mene za narednih nekoliko mjeseci. Ali, čak i danas smo u kontaktu jedni s drugima preko e-pošte. 

Нема коментара:

Постави коментар