.

субота, 5. март 2011.

Oglasi Cacak


Ja bih slučajno naići spanking stranice na internetu i shvatio da sam potisnuti potrebu pljuska žene, ako ne i više. Registrirao sam se s mjesta koje je uzeo moj fancy i uskoro. Tu je i web chat sobi i bio sam redoviti posjetitelj. Nakon kratkog vremena neke dame u chat room je bio govorio da mi je u 'privatni chat'. Bio sam iznenađen na večer kada je nakon na takve privatne poruke sjednica žena koji je bio pozvan Linda pitao ako bih želio upoznati. Mi dogovoriti dan i vrijeme i izabrali 'vanilija' mjesto - koji je bio blizak kafiću da joj mali dom. Mi smo ubrzo postao spanking partnera, iako je ona bila u braku. Njezina želja za spanking je evidentan jer je bila četrnaest, to je uzeo više od trideset godina za nju u ostvarivanju njezinih potreba.Upoznali smo se kad god smo mogli, i uskoro sam izgradio zbirka spanking provodi i sjednicama gdje se dosta produžiti i nakon najmanje sat iznad koljena spanking i veslanja bi napredak teške caning, često s više od 150 udaraca.
Linda tijekom ove sjednice je priznao da je također imao počeo čitati razne šopanje fetiš i časopisa, što njezin suprug čudno kupili i uživali, ali nije praksa u stvarnom životu, puno Linda frustracija. Nakon što je posjetila sajam jedan vikend ona mi je rekao neke od stavki koje daje joj seksualne škakljanje. To uključuje različite ropstva manžetama i trake, a posebno nekih silikona kundak utikači i klistir kit. Imajući na umu sam posjetio fetiš dobavljač 'on line oglasi ' i kupio neke stvari Linda je govorio o onome što se jedino može opisati kao požuda. Stigli su iznenađujuće brzo i ja ih uzeo na naš sljedeći sastanak. Kao i obično nakon našeg početnog spanking, gdje je preko koljena, s njom podigao suknju i gaćice s njom oko gležnjeva, Linda je bio uzbuđen i morao mokro maca. Kao što sam bio miluje joj dno sam bio lagano četkanje joj usne, i kao njezin razinu uzbuđenja ruža ju je gurnuo natrag povećati pritisak na njezinu ljubav usne. Ja joj podsjetio o stavkama koje joj je uzbuđen na BDSM sajmu. Ona je ostao miran, kada sam pitao ako je htjela da ih iskustva ili je to sve govori. Ona nije odgovorio, pa sam posudio preko svoje torbu i otvaranje strane torbicu uklonjeni ljubičasta utikač silicij stražnjica. To je bio jedan od manjih, samo oko debljine palca i dvanaest centimetara. Također je imao različita krivulja na početnu polovicu svoje dužine. Kao Linda je polaganje preko moje krilo ona ne može vidjeti što sam bio holding.
Korištenje joj prirodno podmazivanje kaput igračka koja je curi iz nje picke iz cacka, onda sam stavio na vrh naborano ulazu joj anus. Bio sam iznenađen da je pao ravno u s malo truda. Linda pustiti jaukati - ne boli nego užitka.Ja jebeno joj dupe s njom, a ona je uskoro cumming, u stvari mnogo brže nego što je učinio kad je bila prst-jebeno. Nakon što se oporavio, sam je pitao da li ona još uvijek htjeli probati klistir? Ona je rekla da nije, ali je bio nervozan. Kao Linda je nešto pokoran sam uzeo vodstvo, i branje gore moje torbu, joj je rekao da bi se stepenice i otići u kupaonicu. Ja sam položio neke ručnike na pod popločan, te joj je rekla da joj odjeću. Dok je to učinio, JA je uzeo ono što mi je potrebno iz moje torbe. Kao što je Jenna je sada gol Rekao sam joj da stavi na ručnike i stavi na lijevoj strani. I sada je punjenje klistir torbu s toplom vodom na 40 ° C koristeći digitalni termometar za provjeru. Ja kleknuo pored nje, uklonjen stražnjica utikač i podmazan joj sfinktera, tada smanjila zaobljen vrh cijev koja je trajala od ispunjen vreća u. torba visila iz željezničkih za tuš zavjese.Dospio sam i otvorio ventil na bazi torbu i tekućine počeo joj ispuniti. Kao što joj je bio prvi put, samo sam stavio 1 ½ litre u torbu. Kad se sve to ju je ušla, ja pažljivo uklonjen mlaznica, i zamijeniti stražnjica utikač.Nakon nekoliko minuta, Jenna je rekao da je htjela da ga pustiti van. Rekao sam joj da se držite tekućine dulje. Čekao sam do je bila vrlo neugodan i rekao joj da može sjediti na WC i izvadite utikač. Preselila brže i što ona squatted nad zdjelu i grču stražnjica utikač iz njezine rupe. Jednom evakuirani, ona pustiti krik olakšanja. Sam bio siguran da li je našla to ugodno ili ne, ali ona je imala veliki osmijeh na licu, i izgledao zadovoljan. To je učinio nešto za nju, baš kao i magarca jebeni sa stražnjica utikač imao.
Kao što je sjedila zadovoljno je buljila u prst joj usne, cacanke a zatim joj prst bili sebe frigging. On je također bio veliki turn-on za mene previše. Bio sam teško i tako sam je izvukao na podu, tako da je ona na sve četiri. Ja raspakirali i kneeing iza nje nalazi glava moj penis protiv nje prsten-komad i gura naprijed, dok je Linda shvativši što se događa gurnula natrag u odgovoru. Kao što joj šupak bio probed i stimulirana sam skliznuo u lako i brzo je zabadanje, dok je spanking magarca istovremeno dodati senzacije osjećala. Joj zbijeno otvor je stvarno poticajno moj penis i ja uskoro spreman da se sperma. Erotika Cacak Kao što sam napomenuo ranije, Linda je došao brzo kao i previše mlaznice moje sjemena su objavljena, ona je došla stenjali i previše, a zatim pao na pod popločan. Smo se preselili u spavaću sobu i rezervnih JA je uzeo moj trska iz vrećice s nama. Mi smo tamo ležao oporavlja od intenzivan osjećaj ovog novog aspekta naše fetiš načina života. Linda je bila iznenađena koliko joj je bio uključen i kako brzo ona je došao iz analnog stimulacija. Njen muž je jasno da on nije bio interes na bilo koji način u takvim analni igre, čak ni jebeni magarca. Kao što smo postavili da sam bio milovati i miluje mesnat globuse njezina dna. Sam automatski dajući joj dno nježan spanks.
Onda sam joj rekao da legne na krevet s licem prema dolje.Zene iz cacka oglasi  Uzimao sam neke od njih i jastuke pod trbuh ona, čime se povećava njezina dna. Stojeći na strani kreveta, stavio sam trske protiv nje, pozicioniranje. Ja sam sada podigao štap i zamahnuo prema gore i onda dolje preko mesnat globusa. Nastavio sam, brzo daje dvadeset udaraca. Ovi lijevo nekoliko crvene pruge preko njezina dna. Nastavio sam, ali prestao povremeno moždanog udara i nježno utrljati crveni i prugasta mesa. Moj prstiju osjetio podigao ocjene, a neki da tamo gdje nije tako očito. Linda je bila postaje uzbuđen i ponovno stvaranje zvukova seksualno radio gore. Kao što smo bili blizu n sto udaraca, novi oglasi Linda je bila blizu orgazma, a zatim je cumming. Nastavio sam dati više udaraca i došla iznova i iznova. Onda je iznenada pao naprijed, i bio isključen u 'potprostor'.Prestala sam joj caning i ležao pored nje i njezina održao do počela da se oporavim. Trebalo je neko vrijeme za nju da bude u stanju da govore, a ona je bila slaba i nesiguran za najmanje dvadeset minuta. I neka joj ležao tamo i nestao kako bi neki čaj i kupi ga natrag. Imali smo da su i tada cuddled, a uskoro Linda je spavao. Ja tiho prikupljeni moj bitova i komada, i poljubi joj zbogom, ostavljajući joj za spavanje. Kasnije te noći smo pričali na internetu poruka. Linda je kazao da je najintenzivnije naših sjednica do sada, i mi je zahvalio za dajući joj prekrasan prvi analni doživljaj. Swingeri Cacak

Нема коментара:

Постави коментар