.

уторак, 8. март 2011.

Internet seks


Tijekom prošlog ljeta, moja supruga seks internet s našim mlađa kćer je otišao da vidi svog bolesnu majku u njenom rodnom gradu i bio je vjerojatno da će se vratiti nakon četiri dana. Naša najstariju kćer koja studira u sveučilište u drugom gradu je došao kući za ljetovanje i na taj petak navečer, nakon što je večerao sa mnom je otišao s njom sobu za nju studija. Bilo je 10:00 i ja sam ležao sam u krevetu. Kao i obično sam igrao sa mojim kurac u mojoj labav gaćice kako bi se objaviti napetost kroz masturbacije što je normalna ritual za mene prije nego što sam ići na spavanje, osobito ako jedan od nas sebi, odnosno ili moja supruga je daleko. Obično spavam u moje gaćice i majicu bez Odjednom mi je otvorila vrata i moja kćer je ušao u moju sobu. Ja izdvajali iz moje ruke moje gaćice i osjećala malo neugodno. Nisam bio siguran da li je primjetio moje kretanje ili ne. Ona je plakala da joj je klima uređajem je otišao iz reda i kad bih mogao riješiti problem. Ja još uvijek bio osjećaj izazvao, gdje leži sa nogama stisnutu kako sakriti svoje natečene kurac i nije bio u poziciji da biste dobili gore. Rekao sam joj da ide dolje u dnevni boravak za studije i ja bi probati to popraviti u međuvremenu. Ona je međutim inzistirao da ga provjeriti odmah jer je htio spavati malo ranije umjesto studiranja.
Nevoljko sam ustao, pokušao sakriti svoje udubljenje u nogama i preselio se s njom. seks na netu  Bila je promatranje moj potez, ali začudo suzdržali pitati bilo što. Nakon provjere njezine klima uređajem smo se našli nemoćni u popravljajući problem. Rekao sam joj da spava u dnevnom boravku, ali je odbila ići dolje i umjesto toga sam inzistirao da ni ja također trebali ići dolje, ili drugdje ona će spavati u mom krevetu sobi. Unatoč vidio moj negativni izraz, ona je, bez ikakve daljnje rasprave donijeli su joj jastuk i dekicu i gledao spremni spavati na tepih. Trideset minuta prošlo, a ja još uvijek našao joj nelagodno promjenom njezine strane zbog tvrdih povrsina pod tepih. Pitao sam je da spava na krevetu s namjerom da sam ni mogao ići dolje u dnevnoj sobi ili će spavati u svom stanu na tepihu. Budući da je moja mila kćeri, ona nije željela da budem neugodan i traži da spava na jednoj strani od mojih bračni krevet na koji sam nerado pristao, kompromitira moja sloboda u krevetu. Ona je sama utvrđenim tiho na desnoj strani mog kreveta okreće leđima prema meni.
Vrlo brzo sam čula hrkanje. Osjećaj opuštenosti sam opet stavio svoju ruku u moje gaćice i počela milovati moje član. Bio sam dostizanje vrhunca, kada sve iznenada, osjećao sam se moja kćer mijenjajući svoju stranu prema meni. Odmah sam prestao moj pokret i pretvarao da spava. Dok valjanje prema meni njeno tijelo je došao u potpuni kontakt s mojim tijelom. Njezina desna ruka bio je nad mojim debeo trbuh i desna noga je na moje bedro. Prepala sam se, kao i moj hard penis i čvrstu sada je pritisnuta pod gornji dio nogu, obično dodiruje unutarnji dio njezina bedra. Misleći da je moja kćer, moja seksualna želja uskoro isparila i moj kurac je postala mekana. Međutim, bio sam u stanju uhvatiti moj san kao i njezin soft noga je i dalje pritiskom na moj soft kurac. Bila je nosio kratke hlače i labav labavo majicu s prva dva gumba otvorena. Uz prigušeno svjetlo na, u mom krevetu, mogao sam vidjeti na licu joj bijele boobs. Moja dobrota bila je bez grudnjaka kao i njezina mama dok spava. Gledala je prekrasna. Počela sam osjećaj uzbuditi i moj član je opet sve veći i veći pod njom meke nogu. Shvativši naš odnos osjećao sam se stidi sebe. Kao i svaki Istočna otac sam mogao, pa čak i sad mogu položiti svoj život za čast i sreća moje kćeri, ali da je scena je bila što mi je luda.
Pokušao sam skrenuti moju pozornost prema moj posao i ostalim rutine, ali samo jedan nenamjerni potez na njezinu dijelu ponovno donio moju pažnju natrag na istu točku. Ona se preselila njezine noge daleko za neko vrijeme i ja sam ostao nedirnut mislio da je noćna mora gotova. No, ubrzo joj je desna noga nazad, ovaj put malo više s oštrom zavoju u koljenu, što joj lijepo okrugli magarca u vidljivo labav gaćice i dira joj boobs moja desna ruka. Uz ovaj pokret njezina, moja desna ruka bio zarobljen između nogu. Seksualna želja je bio neodoljiv moja strastvena ljubav za moju kćer. Moje srce je jako moćan u grudima sa sljedećim mislio sam imao u mom umu. No, požuda i hrabrost prevladalo i ja plašljivo staviti svoju ruku na golu dijelu nogu. Za vrlo malo vremena sam ostao nedirnut pokušava procijeniti sljedeće situacije i njezine reakcije.Vidjevši nema kretati na svoje strane, počeo sam polako poruka gornji dio nogu. To je trajalo oko deset minuta, a onda sam postupno preselio svoju ruku prema njoj leđa i dao joj sporo poruku preko košulje. Uz još uvijek moje srce udara i pokušava iskočiti iz mojih grudi, sam skupio neke hrabrosti i umetnut svoju ruku pod joj majicu. JA je zadržao poruka golu natrag gore i dolje kralježnice dosta za neko vrijeme. Ona je još uvijek spava ili Bog zna se pretvara da spava, koji mi je dao malo više hrabrosti i polako sam se preselio svoju ruku prema njoj okrugli magarca. Pažljivo dajući joj dupe zvuk poruke, pokušao sam pronaći joj dupe guzovi s mojim prstom. Još uvijek vidim nema reakcija, ili neodobravanje, počeo sam miluje joj dupe guzovi sa sporim kretanjem moj prst, to trljanje od dna prema vrhu. Dodirivanje joj šupak nad njom gaćice, mi je okrenut na i mogao sam osjetiti osjećaj u cijelo moje tijelo kap vode pred cum sočan oozing iz vrha moj kurac.
Ljubav sad pretiha moj strah i ja počeo trljajući joj dupe guzovi s malo više snage. Ja izdvajali joj desna noga malo dalje se time rastanak obje noge dovoljno. To je bilo vrijeme da se osjećaju dodir njezine nebesa skrivena između njezine seksi noge u labav gaćice. Ja opet staviti moj prst u joj dupe guzovi i lagano ih protrlja dolje joj maca. Sam mogao osjetiti vlage u njoj gaćice. Ona je samo promrmljala nešto što me prepala i ja prestao moje kretanje. Ona se preselila malo i onda je promijenila svoje strane okreće leđima prema meni. Ostao sam nedirnut dok je ona počela hrkanje ponovno u nekoliko minuta. Jednom sam opet uzeo hrabrost i stavio mi ruke na bedrima. sve o jebanju na netu  Njen povratak je bio gol. Ja umetnuti svoju ruku u njezinu majicu i preselila svoju ruku polako prema njoj pomorske. Ona quivered malo što me je živaca još jednom, ali nisam se zaustaviti i postupno prelazi moje ruke osjetiti dodir njezine grudi. U međuvremenu sam otkopčao joj košulju diskretno. Ajme meni, oni srednje veličine okrugle boobs s malim tvrdo bradavice u ruci bili su očaravajući. Htio sam ih vidjeti, osjetiti ih sa svojim usnama, te ih sisati loše. Ali ja ne mogu skupiti dovoljno hrabrosti da joj povucite prema meni, ili bi joj ležao na leđima okrenuti prema gore stranu. Pritisak joj bradavice s moj palac i kažiprst je bilo dovoljno da bi moj kurac hard rock, oozing moj sokova u moje gaćice.
JA ganut moj ruke dolje i polako izdvajali joj gaćice do koljena. Mogao sam po prvi put vidjeti moju kćer's prekrasne bijele magarca. Počela sam joj miluje golo dupe guzovi i polako preselio dolje joj močvara. Sam dotaknuo joj mokro ljubav rupu s mojim prstom, ali nije mogao vidjeti. Onda sam se preselio svoju ruku prema njoj trbuh i polako skočio dolje na dodir joj maca. Sam mogao osjetiti baršun kao grm u svom području zdjelice. Bio sam toliko izvan sebe da se osjećaju joj mekani grm da sam počeo igrati s njim.Postupno moj kažiprst preselili dalje prema dolje da se osjećaju nebesa nad nebesima. Morao sam premjestiti polako kako bi se izbjegle bilo kakve odjek i reakcije kao moja kćer biti dio moderne obitelji, ali još uvijek iz konzervativne istočne društva je trebao biti djevica. Ja nježno izdvajali joj lijevu nogu prema meni da imaju jasan pristup svoju ljubav rupu i onda sam lako mogao osjetiti sokovi oozing iz mokro joj maca.Nakon što je trljanje joj maca usne i klitoris u slow motion, ja usudio umetnuti moj prst unutra. Na moje iznenađenje i sreću, moj prst skliznula unutra bez mnogo teškoća i ja počeo pumpanje svoj prst u njoj sočan pička. Primijetio sam drhtaj u njenom tijelu, a slijedili su mrmljati i stenjati. Ja izdvajali moj prst van i stavi ga u usta. Moja dobrota, okus joj unaprijed sperma je bio toliko lijep da sam ga lizali sve. Bio sam šokiran i iznenađen da se primjetiti da joj himen je već razbijena. Ali ja još uvijek ne znam zašto sam radije laknulo i sretni s obzirom je ona već slomljena joj himen ili kroz biciklizam, trčanje ili masturbacije za koje sam bio ne krivi. JA je napravio moj prst vlažan s mog brisa i ovaj put pokušao ubaciti dva prsta zajedno.Pokušao sam na dio njezine noge malo više, ali prije nego što sam mogao to učiniti opet ona se preselila, a ovaj put je ona ležala ravno na leđima s nogama već osim što veliki V oblika. Joj boobs su joj iz majice okrenuti nebo kao što sam imao otkopčan joj majicu. Njezina uredno obrubljen Bush bio pokriva gornji dio joj maca i tanka linija pokazuje joj pink pussy usne između njezine gole noge su postaje nepodnošljiva za mene. Vidjevši u tom položaju za prvi put, nisam mogla kontrolirati sebe i nasilno došao u moje gaćice, oozing iz svaka kap moja sperma. Osjećaj mokro, a ja otišao na WC, ja očistiti i onda je izašao bez moje gaćice. Moj kurac još uvijek bolno teško, bio obličje za neki mesija da ga osloboditi iz tog agoniju.Seksi devojke
Iako je još uvijek sram i strah, mislio sam da do kraja epizode pravo tamo i onda. Ali moja mlada seksi djevojka je još uvijek leži u istom položaju s njenog golog okrugle grudi i bradavice ružičaste pupoljke, možda čeka najbolje vrijeme ispred. Dalje joj stan trbuščić s duboko urezan pomorskih, uredno obrubljen stidne kose i ružičaste maca usne s klitoris mlaz iz njezina pička usnama potaknuo me je da istražite sve regije malo više. Pažljivo sam popeo u krevet od svoje strane, podešavanje moj položaj između nogu s moje lice pravo nad njom maca. Moje srce tući povećan s moje nakane. Ja polako izdvajali joj gaćice dalje i konačno ih ukloniti u potpunosti. Malo kut je sada apsolutno u haljini koja priroda je dizajniran za sve nas. JA ganut moj licem prema dolje i dalje mirisao joj maca. Činilo se tako dobro da sam ga htjela jesti loše, bez odlaganja. Moj topli dah možda dodirnuo joj maca i preselila bokovima malo gore. Slučajno moj nos dotaknuo joj maca usne i sam mogao osjetiti njezin mrmljati i oplakivanje. Ja skočio na moj jezik van i blago dotaknuo cijepanje u njezine noge. Ja sam sada mogao osjetiti bokovima diže osjetiti dodir moj jezik.Potaknuti ovim pozitivnim klimanje (što sam mislio tako) sam dao dugo moždani udar da joj maca usne s mojih sočan jezik. Ona se preselila malo, ali nije bilo daljnje djelovanje. Uz to sam počeo da joj duboko potezima s mojim mesnat jezik i počela ga umetnete u nju. Bila je klipni za zabadanje bokovima gore i dolje ritmički. Otvorio sam joj maca usne s mojim palčeve i sada umetnuta mi jezik duboko u nju mokre zemlje.Njezini bokovi su plesali na melodiju mom jeziku pokreta. JA ganut moj jezik duboko joj šupak i osjetio stezanje svog anusa sa mojim jezikom. Moja dobrota bilo je stvarno nevjerojatna. Ja lizali joj obje rupe u jednom potezu za neko vrijeme. JA ganut moj usta gore, lizanje joj pomorskih, trbuščić, a zatim joj lijepe dinje s ružičast bradavice. Bila je mrmljajući. Down Town, moja dva prsta sada ušla njezina ljubav tunel i ja počeo pumpanje joj maca kao drill stroj. Ona quivered a zatim joj tijelo u grču nasilno. Njene noge čvrsto zatvorena i ona stisnute prste unutar joj maca. Sam mogao osjetiti njezin maca zidove kontaktiranja oko moje prste. O Bože, ona je bila cuming, cuming i cuming. Njene noge, maca i svi prsni regiji bila preplavljena šiklja voda izlazi iz tunela. Nikada prije nego što sam vidio toliko sperma na mojim rukama.Nisam htjela da joj ustati osjećaj mokro, idite na praonicu za čišćenje svrhu i neugodno. Kao dobar otac, ja lizali moja kćer čist kao njezina mama nije željela vidjeti svoju djecu prljav. Nastavio sam joj čišćenje vlažnih za pet minuta ili na taj način dok sam imao lizali i pili svi nebeski sokovi.
Dok sam bio jede joj pusssy s jedinim ciljem čišćenja joj samo, ona je počela ritmička kretati opet s bokovima kreće gore i dolje. Znala sam da je bio spreman za svoju ljubav, ali ne i čak i kada je otvorila oči.Moje sramežljivi dijete nikada nije željela ni doći sebi neugodno ili učiniti da se osjećam neugodno. Uzeo sam kondom sa strane stola i stavio je nad mojim penis hard rock. Vjerujte mi, ovaj put to nije bila obična požuda, ali ljubav i privrženost jedni za druge. Mi smo bili spremni na suradnju i ispunjavanje svake druge ljubavi potreba na tajanstven način. Sam polako i strasno ušao moj penis u moje kćeri vagine. Sa našim genitalni dijelovi već dovoljno podmazan, moj kurac povoljno ušla njezina ljubav kanal i ubrzo smo bili zajedno pumpanje. Stavio sam ruke ispod stražnjice joj ih podiže i počeo crpnih joj brzo s mojim usnama ljubiti joj uho režnjeva. Lice joj je bio na jednoj strani, i dalje spava ili se pretvaraju da spavaju, ali njezine usne su osvojila. Njezina pušaka su cijeđenje, clinching, ugovaranje i širi sa svakim potez moj penis u mjesto koje je do tada ne ide zona za mene. Moje srce je lupanje brz i tako je bio moj kurac. Također sam mogao čuti njezin rad srca i povećava brzinu njenog disanja. Njeno tijelo je pokret postaje nasilan i tako je bilo moje. Bio sam o da se sperma i osjećaj je bio njezin kontrakcije i povećanje snage oko moje lupanje penisa. Ona je također o da sperma. Ali sa svim pristojnost mi nikada moaned glasno. U trenutku kada sam osjetio moj kurac pritisnuta oko vrata s ugovornim snagu joj maca zidova i uzimajući moje loptice mokro sa poplava sokovi dolaze iz ljubavi rupu Također sam grču s punom snagom i došao unutar joj maca. Ja cummed udvostručio nego što sam obično sperma, i još uvijek voda teče iz moje kurac. Sa zadnje kapi moje sokovi dolaze iz moje tijelo, osjetio sam da sam bio skoro mrtav. Držali smo laganje za neko vrijeme s moje težine nad njom krhko tijelo. Ona nije potez, još uvijek u potrazi mirno i čvrsto spavati. Ja se dobila očišćena sa mojim jezikom i polako stavite joj gaćice leđa pokrivaju sve one nebeske dijelove. Sam završila gumbe joj majicu s izuzetnom pažnjom, pazeći da nisam joj se probuditi. Ona je odmah promijenio joj strani s leđima prema meni i nikada se preselili tijekom te noći. Ja sam polako čistiti u sobi oprati, staviti na moje gaćice i otišao u dubokim snom, dok smo se probudili jutro.
Što se dogodilo sljedeće jutro je druga priča.

Нема коментара:

Постави коментар