уторак, 10. мај 2011.

Erotski oglas za sex

Bili smo dva dana od Havaja, jedrenje lijepo dvadeset podnožja i stvarno uživate u toplim tropskim suncem. Samo nas dvoje, naslova u Novi Zeland sa savršenom vremenu. Brod je dobro opskrbljena i opremljena s dobrim NAV-pomagala, uključujući i satelitski sustav lokator. Jedrenje sada se pridružio leti u sofisticiranost radar i sub-nav elektronike, uzimajući jedan od najstarijih oblika putovanja u dvadeset i prvom stoljeću.
Lena je svaku priliku da rade na njoj tan, jer joj je bio sajam kože sklone gori, držali smo grafikon njezine izloženosti. Ekspozicija je pravo pojam previše, kao što je osunčana na palubi naprijed u gol. San Francisco na Havaje ju je naučio da prikrije, prvi od hladnoće, a kasnije da bi od okretanja jastoga crveno. Sada je imala respektabilnu tan, nakon gotovo dva tjedna jedrenja i tropska klima. Njezina tamno plavu kosu okreće lakši, a koža joj tamnije. Svaki dan, ona je postala lovlier, i nikada nisam propustio priliku da joj kažem. Ona me je pozvala da ide "native" i dok sam učinio. Na žalost, toplo sunce na našim tijelima i osjetiti vjetar u cijeloj dosad oglas za sex  pokrivena koži uzrokovane nam biti nepažljiva u brod. Dogovorili smo se da ćemo čekati do navečer, kada je more-sidro je pao, a mi ne bi besciljno tako daleko naravno.
Kasno popodne pokazala je tamni oblaci preko cijelog horizonta. Imao sam Lena za sex oglas  uzeti kotača, dok sam provjeriti vremenske sub readouts. Mali stroj pjevušila kao što pljune van papir, a ono što sam vidio nije izgledaju jako dobro. Velika oluja u prometu preko Pacifika,  sex oglasi cacak a izvješća pokazala da vjetrovi su trčanje oko 50 čvorova. Počeo sam planirala naravno da nas odvedu i južno od oluje, dodajući možda dan za naše putovanje. Nakon što naravno cor-rections su, gledali smo oblacima pristup (kao što smo previše im prilazi), a oboje smo bili uvjereni da ćemo suknja oluje. Ispalo je da mi nismo išli sasvim dovoljno jug, i prema sumrak, more je počeo da nabubri i rock naš maleni brod. Lena odgojena odjeću i kiša zupčanik, a mi smo oboje radili na održavanju našeg broda uspravno. Ona je s ljudskom posadom kotača, dok sam zadržao snasti od onečišćenja u otežanim vremenskim uvjetima.
Kiša i vjetar bili toplo na prvi, ali blijedi ned uskoro doveo odmarati na našim natopljene tijela. Radili smo na u noć, pokušava kormilariti mali obrt u valove da bi od prevrtanja. Mi oboje su nosili naš život jakne, samo u slučaju, a ja sam siguran da beacons radili na njima. Neke jedrilice su male dizelske motore kako bi pomogli u oluji kao što je ovaj, ali nismo. Mi smo bili u potpunosti ovisi o vjetru, a sada smo imali previše o tome. Kiša prosječen i ubola, oba od nas nosi naočale je tvrdo vrijeme gledanja. Nije da je bilo puno toga vidjeti u mraku, ali to još uvijek je napravio naš posao težak.
Oko osam sati, ja udario jedra, kao vjetar sada zavijanje o nama, prijeteći da će srušiti naš brod. Imao sam Lena aktivirati nevolji svjetionik na pramcu, slanje automatski SOS na satelit daleko iznad, tada je radio za našu situaciju i vidjeti ako ima je veći brod u blizini. Radio samo  sex jebanje oral oglas crakled u tihoj odgovor, depresivan nas oboje. Nadao sam se da sam bio u krivu o prigovaralo zbog sumnje da je ova oluja pretvori u uragan. Svaki put kad sam pokušao postaviti južni Naravno, vjetar ili valovi nagnut brod preko daleko dovoljno za vodu da teče preko palube. "Keep rješavanju" Mislio sam, pokušavajući se postaviti cik-cak naravno, u nadi da sam mogao "cik" jug dovoljno. Lena je ruka zahvatila moje ruke uske, mi govori da je bio zabrinut previše. U sredini comotion, rukama kružio mog struka i me zagrlila, ublažavanje napetosti od mene. Pogledao sam na nju i nasmijala, iako malo tanko, a ona nasmijala natrag.
Negdje oko ponoći, stvari počele ići krivo u žurbi. Prvi val srušio na palubu izražaja, snapping glavni jarbol kao čačkalica. Zgrabio sam Lena i njezina srušena, baš kao što je jarbol pao u odnosu na palubi. Još jedan val ga isprati luk, uzimajući veliki komad tračnice-ing s njim. Skoči naprijed, ja rezati snasti linije koje su prekršaj i drži potencijalne ovan u blizini broda. Sam napravio grešku da na način kao jedan konop uhvaćen moj tele i mene yanked off moje noge. Ja groped za prihvat, i našao uže, ali to je bio prebrze vožnje na more, s jarbolom.
Trenja spalio moje ruke i kroz rukav moje jakne. Ocean činilo mi se određena tvrdnja i drugi val udario preko palube, skoro me pranje palube. Čuo sam vrisak kao što sam zaključao svoje ruke oko onoga što je ostalo od ograde. Lena okrenuo kormilo teško više, a ja valjane nazad na palubu, kašlja morskom vodom. Lena vikao na mene da biste dobili leđa brzo, i osjećao sam se kao da sam se kretala kroz melasa. Rekla sam skoro sprinted preko palube. Ona je vidjela moju ruku kako sam uzeo kotača, pokušavajući nas držati uspravno. Slane vode spalio i ja prosiktala, ali Lena je inzistirao da ona to obaviti brzo.
Ona je došao gore sa komplet prve pomoći i omotan moju ruku kao najbolje mogla u pitching morima. Bio sam ponosan na nju hrabrosti, i ona mi je dala snage. To je dok sam vidio njezino lice isušeno boje, usnama čvrsto pritisnuta zajedno. Pitao sam je što je to.
"Voda dolazi u od palube". Ona je rekla. "Tu je oko dva inča vode na podu." Opet, ona ne reći da smo bili tonu, ali oboje smo to osjetili. Pogledao sam dolje i vidio da joj je procjena bila točna. Dao sam joj točak i ode dolje, utvrdivši da je voda curi iz nekoliko dugih, velikih pukotina u glavnoj palubi. Snapping na jarbol je uzela danak na malo obrta, a sada valovi su pokušavali joj završiti. Brod bacao nasilno, meni bacanje o zid. Ja clambered van i našao Lena bori teško okrenuti kotač protiv valova. Ja gurnula s njom, pokušavajući nos naš brod u sljedeći val, moleći da bismo biti u mogućnosti da se vozimo iz oluje. Pogledao sam gore kroz tamu i vidio obris. "GET DOWN!" I povikao, a ja uhvatio Lena i njezina izvukao na palubu ispod mene. Nešto tresak strani broda, izvrsno daleko na vrhu kabine, kotač i većini komunikacijskih prijenosnika. Drvo Splitu i napuknut i osjetio sam nešto velika i teška roll preko mojih leđa. Val težak udarac, a mi skliznula prema rubu. Zgrabio sam Lena život prsluk i ograde i kukast moje noge u ono što je ostalo od kabine. Mi zaustavljen.
Sam je izvukao na mene i mi se uvukao u, budući da je naš brod sada bio vrlo osakaćen, joj kabina djelomično razbila i vode početku joj poplava u nastavku. I grabbed Duffle torbu koja je opreme za preživljavanje, i izvukao mali splav ispod krmena paluba je kupe."Vrijeme je da napusti!" Viknuo sam preko vjetar. Lena je lice mi je rekla da ona to zna previše, ali nije htio otići. Nisam ni ja, ali to je vrijeme.
Val rocked brod, a rika ispunjen našim ušima. Svijet odjednom čini se yanked ispod nas, Lean pada protiv mene i oboje nas pada u potopljena kabinu. Držao sam na nju kao brod pogodio opet, nagibni u nemogućim kutom. Drvo žalio naprezanja, i bio sam siguran da je sve više. Tami kabine osjećao kao lijes, i pokušao sam stajati. Shvatio sam Lena je opušten u mojim rukama i novi, pravi, strah clawed na moja utroba. Boreći se protiv kut pokušao sam doći do palube, držeći Lena u jednu ruku. Osjećao sam se koraci i izdvajali teško, težak da biste dobili nas oboje iz potonuća broda. Brod razapeo drugi način tada, i osjećao sam nas oboje bacili u zrak. Moja ruka se žalili na težinu to je bio povlačenjem i ja zavladala Lena s svaki unca sam ostavio. Držao sam moj dah, nadajući se da nećemo ići previše duboko i mogao sam nas površine prije Lena utopila ili što sam učinio.
Smo pogodak pijeska.
Neskladna utjecaj me zapanjen, i mislio sam da bih sletio natrag na brod, za trenutak.Odlučan pijesak u usta i lice trebalo nekoliko sekundi da se prepoznaju kao zemlju. Voda požurio do naših struka, a ja izvukao Lena se na plaži. Ja fumbled za svjetiljku u moj džep, moja ruka našla vrat i osjetio za puls. To je bio tamo, jak i stalan. Svjetlo igrao preko njezina natopljenom kosu i lice, pokazujući mali razrez blizini kosu-line. Jebanje zena  Nije dovoljno velika za uboda, ali ideja potres nije da se osjećam bilo bolje bilo. Sam joj ček za slomljenih kostiju i drugih ozljeda te je laknulo pronaći ništa. Sam je prikupila u mom naručju i njezina uznesen na plaži, njezina polaganja i daleko od vode.
Vjetar tučeno pijesak u oči i ja ljušteno off moje kiše jaknu, to tucking oko nje da bi joj toplo. Protiv vjetra i kiše, ja mogao vidjeti Mary Jo je oblik u polumraku, na obali polaganje gotovo na njoj s lijeve strane. Našao sam jedan od onih kemijskih svjetlo štapići u mom životu torbica jaknu, a ja ga Lena vezan za ruku tako da sam joj mogao naći u mraku, ako sam postao dezorijentirani. Zeleni sjaj napravio cijela stvar izgleda kao i jeziv san. Sam raspoređen na brodu, želeći spasiti ono što sam prije mogao iscrpljenost postaviti ili prije plima joj vući pod.
Sve u svemu, ja sam prilično dobro. Sam bio u mogućnosti da biste dobili puno namirnica iz broda, zajedno s karte, karte i sekstant. Radija su razbijeni potpuno, i sam provjeriti LORAN locator svjetionik na prije-deck, samo da otkrijete da jarbol (ili nešto) ostavio čupav rupu gdje je bio montiran. Čak sam pronašao našu torbu opstanak Duffle na plaži, gdje je oprali kopnu. Beacon jedinica je bježeći od stijena uz obalu, ali mnoge stvari su još uvijek koristan. Nisam siguran gdje je energija došla, ali sam zadržao slogging zajedno dok je posao učinio.  Jebanje zena  Moj sat je rekao da je 3:00 Havajsko vrijeme. Ja nagomilan sve naše opreme i pribora visoko gore na plaži, a provjereni Lena opet. Ona nije premještena, još uvijek leži u istom položaju bih joj ostavio.
Njezina puls i disanje još uvijek jaka, a budući da je vjetar bio ostavljajući gore, odlučio sam da bih postaviti lean-to sklonište za sada. Kiša i dalje pao nakon što je umro vjetrovi daleko, a oni su bili jedna zatopljenje kiša se koristi u tropima. Rezervnih platno za jedra napravio odličan surogat šator, a ja sam koristio neke grane da ga podržavaju preko Lena. Umorno, ja gmizati u skloništu pored nje i kako je propisano, stavljajući ruku oko nje zaštitno. Chaos je vladao u mom umu, pokušavajući se nositi s oluju, Lena ozljede, jedan brodolom, te se izgubio u ogromnom Pacifiku. Osjećam u iscrpljeni spavati uskoro, nadajući se da će to sve vježba.
Sam se probudio osjećaj vruće i mokro. Mokri sam mislila da je od kiše, ali kao što sam se preselio, shvatio sam da je to bio pun pare vrući dan i znoj me nalijevanje, kako je još uvijek zamotan u kiša zupčanik. Sam dosegla preko i utvrdili da Lena nije bio pod lean-to sa mnom i panika me ispunjavalo za trenutak. Ja indeksirao van i zažmirili na jarko svjetlo, obličje okolo za njom. Tresući spavati fogged mozak, pogledao sam opet, i moje srce potonuo kad nisam ju vidjeti na plaži. Okrenuo sam se prema moru i vidio Mary Jo, joj kabina razbijenom klaonica, leži na njezinoj strani i gore na plaži. Nešto se preselio u blizini kabinu i vidio sam Lena je plavu kosu kao ona popeo na plažu. Moje noge mi je prenešena prema brod, prigovarajući napora. Nije me vidio ipak, i kao što sam udario mokri pijesak ona se okrenuo, gleda me u iznenađenje. Ona je pregazio na mene i zaustavio se, gledajući me kao da sam upravo pojavio od tankih zraka.
"Oh Bože! Hajde dušo, neka ćete dobiti natrag u hladu i leže." Ona je rekla, kako mi chastising i sondiranje zabrinuti. Ona se preselila u moj bok i pala pod ruku kao da nisam mogao sebi pomoći. Sam je izvukao na mene, moje ruke omatanje oko nje, držeći joj zbijeno. Ona kao da se boji zagrljaji leđa, kao da bih razbiti. Onda mi je održana uske, topi se u moje ruke i ljubis me teško i strastveno. Nakon nekoliko sekundi, osjetio sam slaba i koljena počela kopča. Ona me je zadržao na noge i pomogao mi natrag na naš mali zaklon. Sam sjedio u ispred lean-do, vrtoglavicu i osjećaj slab.
Lena otvorili neke konzerviranog voća, i nastavila da me hrane rukom. Njezine oči izdao zabrinutost osjeti za mene, ali sam bio previše umoran da je pitam zašto. Nakon što sam imao moj ispuniti narezane breskve, ona je sam inzistirao barem popiti neki sirup za tekućinu (koja djevojka ... me utopiti s ljubaznošću). Završila od breskve i rekao mi da leći i odmoriti.
"Čekaj malo." Rekao sam. "Mislio sam da bih se brinuo o vama. Ja sam još uvijek zabrinut ste možda potres mozga." Ona se nasmiješio i poljubio me u obraz, ruku na mojim grudima što me položiti natrag dolje, djelomično u lean-to. "Dušo," Ona je počela, gleda u moje oči. "Vi ste bili van hladno za dan i noć. I leđa izgleda užasno. Mislio sam da ste stvarno bili ozlijeđen loše, interno. Bio sam prestrašen do smrti bih vas izgubiti."
Moj povratak je osjećaj vrlo bolan i nježna, ali ja bih mislio da je to od napora noć prije, dvije noći sam se ispraviti. Sjedio sam gore, osjećaj ukočenosti u zglobovima i moja leđa. Pogledao sam na rez na čelu, i izgledalo je malen u odnosu na ono što sam mislio bih vidjeti u svjetiljku. "Kako su vas ipak?" Pitao sam. "Bilo dizzyness ili glavobolju?" JA je zadržao kviz-ju fijuk na njezino stanje, osjećaj ushićen kad je rekla da su dvije asprin su zbrinuta blagi glavobolju ujutro nakon oluje. Onda sam ju šibao za uzimanje rizika od penjanja na olupine Mary Jo. Nasmijala se, ali bio sam ozbiljan. Ona stavi joj ruku na mojim grudima i rekao mi da je skliznuo u nakon što je plima izađe i MJ čvrsto utemeljena. Nema rizika. Lena fumbled u Duffle ona bi provedena na brodu, i našao par metal ogledala.
Jedan je dao mene i drugih je održan iza mene tako da sam mogao vidjeti moj povratak nakon što je izvukao moje majicu. Netko je slikano dugu dijagonalu ljubičasta, crna, i plava traka oko podnožju širok na leđima, a na nekoliko mjesta sam imao manje ogrebotine. To je izgledalo puno gore nego što je osjećao. "Sada da li vi vidjeti zašto sam bio zabrinut o vama, gospodin Tough Guy?" Ona je rekla u sarkastičan ton. Pitao sam što se dogodilo sljedećeg jutra, jer ja bih drsko spavala ravno kroz njega.
Lena je probudio u lean-to negdje nakon zore, osjećaj toplo. Ona sjede, i glavom mi je snažno tuklo svoj prigovor. Vidjela me, licem prema dolje na dijelu platno za jedra i pokušala me probuditi. Kada to nije uspjelo, ona ček moj puls i disanje kao što sam učinio za nju. Ona me je označeno za slomljenih kostiju i kad je ona podigla moju košulju, mislila sam je teško ranjen. Ona je svoju ocjenu o našoj situaciji i provjeriti preko naše isporuke. Sve dugo govori o preživljavanju vratio i ona postaviti drvena građa za splav za signal požara, i nacrtao SOS u ogromnim slovima u pijesku. Ona bi istražiti malo obližnjih džungli kao što su šume, a zatim sub blizu mene tijekom toplih noći sve dok nije zaspao. Jutros, ona je odlučila da nas premjestiti gore bliže šumi, te da neke manje stavke treba spasiti, uključujući i dva metalna ogledala. Ona je znao da bi se mogla koristiti za signalizaciju zrakoplove i brodove. Ona je samo izlazi iz broda kad sam se probudio.
"Jeez .. Mislite li zaista slušali moje prijedloge opstanak?" Pitao sam malo tounge-u-lice.Ona je buljila u mene za drugi, giggled, onda ona zamotan joj ruke oko mog vrata i poljubila me toplo.
"Dobrodošli natrag u život." Ona je tiho. Razgovarali smo o tome što učiniti, (jedino što smo mogli čekati ...), a na kraju mi ​​polako preselio lean-to se bliže sjeni palmi. Mi re-draped tkanina i napravio prilično prostrani dnevni prostor izvan nje. Naše zalihe su složeni uredno unutra i van. To je vruće, znojav rad, a mi ogoljen do gole kože, odmor u hladu često kako bi se spriječilo pretjerano i dehidraciju. Drift-drvo je preselio bliže "šator", a mi skrasio kao sunce počeo gubiti. Mi smo bili na sjevernom rubu otoka, a stabla presrela zrake sunca kako se postaviti, lijevanje zrake tople žuto-zlatne preko plaže. Večera se sastojala od jednog može na voćni koktel, i to nas je oboje svjesni potrebe da istražite otok sljedeći dan u potrazi za svježom vodom i izvorima hrane.
We indeksirano u naš šator, koristeći sjedala s broda kao i jastuci, i sklupčana, držeći jedni druge i zaspao brzo. Sljedećeg jutra, obje naše želuci growled, prosvjedujući zbog nedostatka hrane. Odjeveni u kratke hlače i cipele palube, istraživali smo naš otok, ostavljajući markera tako da smo mogli pronaći svoj put natrag. Ne više od 200 metara unutrašnjosti smo našli mali čisti potok pitke vode, i mali ribnjak. Oko koje su rasle i palme sa svojim kokos, i banana.
Nije mnogo dublje u unutrašnjost, našli smo kivi, limete grmlje (proably iz britanske brodove u 18. stoljeću I pogađate), paradajz biljke (!), Pa čak i grejp grmlja. Što više smo pogledali, više otoku se činilo da se voćar je fantazija. Pronašli smo rotkvice, krastavci, celer, a najveće iznenađenje svih, o ral vode mellons raste divlje. Raspoloženo, mi provodi voća i vegtables natrag u naš kamp, ​​i dok je Lena sortirati i počeo pripremati obrok, ja preuzeta neke svježe vode iz jezerca. Vratio sam se i uzela malo ribarsko neto od naših gomila opreme i waded u surfati. Lena gledao kao što sam napravio nekoliko nespretnih pokušaja izgleda kao da sam znao kako ga koristiti, onda napokon bacanje jasno. Na naše veliko iznenađenje, ja zaplijenjeno oko šest riba na prvi metak. Oni su ukusna uz naš prvi obrok.
Kad sam waded na kopnu, vratio sam se u šator i našao Lena, klečeći gol kraj vatre, rezanje i cijepanje nekih prehrambenih proizvoda pronašli smo i koristi mali dio naše opskrbe naglasak njima. Zajedno smo kuhani ukusno jelo od ribe i vegtables, svatko od nas 'prigristi' na svježa rajčica i celer.
Popili smo obrok i stavi natrag zajedno u hladu, osjećaj pun i sretan. Hodali smo do svježe vode ribnjak i okupana jedni druge, osjećaj napetosti lakoćom iz naših tijela i strasti početi da se spali. Mi poljubi dok je u ribnjak, osjećaj topline naša, čak i kroz vodu.Lena nogama lebdio oko moje hips, omatanje oko mene lako. Njezina ruke oko mog vrata napravio mene osjećaju kao da sam bio okružen nju, a ja željno je izvukao na mene. Ljubljenje i držanje međusobno čvrsto, stajali smo u bazenu, naša tijela se pridružio podvodni, a rastopljeni u svaku drugu. Mi je ostao u vodi dugo vremena, u neposrednoj blizini zajedno, dirljiv i pun ljubavi, ne žele napustiti. Napravili smo ostaviti na kraju, nosi našu odjeću natrag u naš mali kamp i ostavljajući ih u šator.
Dan je bio uzimajući vruće, a ja primijeniti neke sunscreen losion za Lena je fina brojka, pazeći da joj je osjetljiva područja su na sigurnom od opekline. Ovaj lit joj požara, a ja sam dužan trljanjem moj krut osovina protiv nje podmazan bedra i trbuh. Smo položili dolje na dijelu platno za jedra i počela sisati i lizati jedni druge osjetljive dijelove. Ja preklopnih joj teče sokovi željno dok ona tounged i isisan moj vratilo. Ona je savijen prema dolje i isisan svaki od moje loptice u usta u okret moj penis pritiskom protiv nje vrata. "Dođi za mene", rekla je u haski ton koji mi je uzbuđen. Ona me lizali kao što sam bio pokriven s medom i njezin jezik pronašao moj anus i osjetljivo područje između tamo i moje loptice što mi spali sa željom. Ja skliznula prst u nju maca i njezina isisan na njezin klitoris, osjećaj njihanje bokovima i rotirati osjetilno. Njezine meke grudi mi se činilo toplim protiv strane moj trbuh i ja lizali od nje klitoris joj rupa, degustacija joj ukusna krema.
Ona mi je usisan u usta, njezin jezik radni oko glave. Sam mogao osjetiti njezin sline trčanje dolje s moje loptice kao ona čuva pokušava da proguta me cijelog. Ja skliznuo još dva prsta u nju i osjetio njezin zategnuti oko njih. Preselio sam sve tri prsta unutra i van, pritiskom izvan odjela protiv nje prsten užitka. Njena ruka zaokruženi moj penis, crpne gore i dolje, povlačenjem kože do njezine usne. Lena je kukova su ljulja s rhythmn sve svoje i njezine vrhnje pokriveno moje lice. Sam mogao osjetiti mjehurića porast duboko u meni i znala sam se spremao doći. Ja skliznula prst u njezin šupak, to pritiskom protiv trojice unutar joj kaplje maca.
Moj jezik trzanje joj klitoris i suckled na njemu. Lena je došao teško i osjećala sam nalet njenog gladak krema protok u usta, okus slatko i toplo. Ona moaned i panted joj zadovoljstvo ljulja bokovima protiv moje jezik i prste. Moj vlastiti orgazam počeo i sam plakala glasno njeno ime. Njena ruka pumpa me bijesno i debeli gobs sperme gushed protiv njezino lice, usne, vrat i kosu. Moji bokovi su zabadanje i trese s valovima užitka je izvukao iz mene. Ležao sam leđa, iscrpljen ta žena, osjećaj joj maca stisnuti prstima zbijeno. Ona je počela da izljubim svoje pijetao i loptice, i konačno stavi glavu dolje na njih. Njezina vagina je samo unutar jezik udaljenost do moje lice i Ljubio sam joj meke, mokro maca nježno. Smo položili tamo dugo, samo osjećaj međusobno tijela blizu.
I ponovno primijeniti krema za sunčanje to Lena, govoreći joj ovoga puta ne bismo se tako brzo da "opere" je off. Ona giggled. Goli i ruku pod ruku, hodali smo off istražiti naš otok. Sviđao mi se način njezine grudi preselio i odskočiti kao što smo hodali na plaži, a ja sam joj rekao da je neki dan sam htio da dođe na nju tits, a zatim šetnja dolje na plaži s njom. Ona je nasmijala i rekla da bih mislio o tome previše, i ja bi smetalo da mi je lice bilo pokriveno s njom krema previše? Pa, što možete učiniti s prekrasnim, zdrav žena kao što je ovaj? Hodali smo za oko milju, a zatim popeo na stjenovitom outcropping za snimanje na veličinu otoka.
Naš otok je mali, oko ovalnog oblika. Oko tri milje široka pet ili šest dugih. Najveća od 18 kvadratnih kilometara u stotine tisuća u Tihom oceanu. Gdje smo stajali u toplim suncem i bio je oko dvije trećine dolje jedan od duže strane, a najviša točka je bio omalen planine koji je izgledao da se stari vulkan, dugo spava. Stajali smo tamo i skenirala horizont, u potrazi za zrakoplove i brodove, gledajući ništa. Sam se preselio iza Lena, i zaokružiti svoje ruke oko njezinog struka, joj vuče natrag u mene i mirisa joj kosu. Uzdahnula je i naslonio mene, rukama miluje pročeljima mojih bedara.
Moje ruke klizila gore i cupped joj puni grudi, dizanje ih malo dok sam poljubio strani joj vrat i grickaju joj uši. Osjećao sam joj iza press protiv moje ukrućenje penis, i sam se preselio, polaganje moj penis se nabor joj predivno u obliku magarca.
"Učini nešto za mene." Rekla je tiho dok sam lizali oko nje uho. Pitao sam je što je ona htjela učiniti. "Fuck me do ovdje. Fuck me hard, brz i glasan. Prikaži cijeli svijet koliko sam te uključite i koliko želite da me jebati." Zaustavio sam za trenutak, razmišljanje o njenim riječima. Onda sam ju okrenuo da mi lice, suze struji u oba našim očima, oboje smo realizirati samo ono što svatko od nas značilo do druge.
"Da." Rekao sam, joj ljubakanje i drži joj zbijeno. Ona se istopila u mom naručju, a ja joj se drže do mene, nikad ne žele pustiti da ode. Njezina zlatna koža toplo i pozivam, njezine sive oči primamljiv, i cijelim svojim bićem što mi ju želite. Hodali smo kratko način da se neki trava raste u blizini mora, i zajedno smo položili dolje. Bila je na leđima, noge otvorena za mene, a ja sam skliznula u nju lako. Jesmo li ležao ljubljenje i ne kreće za dugo vremena, držeći jedni druge i pokušava oduzeti strah i zabrinutost što svatko od nas imao. Preselili smo se polako i nježno, liječenje jedni druge s nježnošću. Naša putene želje počeo gorjeti vedro i počeli smo zabadanje naša tijela zajedno.
"Yesss!" Ona povika: "Dajte mi teško i brzo!" Ja izdvajali up, dizanje nogu visoko i klizna koljena pored bokovima. I udario u nju i opet, joj impaling na moj penis. "Ohhh da! Fuck me kao da je!" rekla je glasno. Odjednom sam znala što je htjela. Ona bi dugo bio miran i stidljiv, a sada je mislila da ne bih preživjela ovdje jako dugo, pa je htjela da se otpusti i neka potpuno joj požude i želje slobodno na svijetu. Naš vlastiti odnos je bio miran i nježan na površini, strastveni ispod. Sada možemo pustiti potpuno i uživajte u našem potrebe jedni za druge.
"Bog Volim te pojebati!" Sam vikao na nebo. "Volim dolaziti sebi, jebi se iznova i iznova cijelu noć!" Lena moaned i podigao joj kukove u susret mina.
"Daj mi da je teško penis!" Ona je plakala. "Jebi me! Jebi me! Fuck Me!"
We tresak naša tijela zajedno, i osjećao sam joj počinju da dođe, njezina maca spasming i stezanje mi uske. Ja potisak duboko u njoj, što joj izdisaju. Njeno tijelo drmati i ona moaned glasno. Kao bokovima ruža i trbuhu napeti, Zgrabio sam joj ramena i povukao joj uspravno, ostavljajući joj punu težinu pokopati moj penis u njoj pokisao pička. joj Holding protiv mene, i naslonjena leđa, ona je potresla i spasmed, plakanje i jadikovanje. Njezin sok otrča dolje protiv moje loptice, a ona je polako počela da diše normalno. Ona je podigla glavu i pogledala me u oči, u potrazi za nešto. Ona je mogla osjetiti lupanje mi u njoj, još uvijek teško.
"Oh, baby, misliš toliko za mene." Rekao sam. We poljubi u dugom strastveni poljubac duboko. Naša tounges upoznao i plesala, a ona me čvrsto održavaju. Ona je polako počeo uspon i pad na moj vratilo, i sam mogao osjetiti njezin vlažnost trčanje poput vode niz moje penis. Na kraju je razbio naš poljubac i pogledao me opet, ovaj put s požudan gleem u svom oku.
"Fuck me opet." Ona je rekla. "Dajte mi svoju ljubav. Dođite u meni. Dođite svi iznad mene. Učini me dolaze s vama. Ja ti želim. Želim pojebati!"
Ona me je gurnula natrag i preuzeo, njeno tijelo bobbing gore i dolje na moj hard stup, bokovima lepršav i njezine grudi uzdah kao ona u više navrata zabili joj self-dolje na mene. Otvorio sam joj ustave s mojim riječima.
"Ohh, Lena! Fuck me. Recite mi koliko vam je ljubav!" Rekao sam. Lena tresak protiv mene onda joj ritam mijenja, ubrzava i postaje Wilder. Ona je počela vikati.
"Da! Volim te pojebati! Volim se zajebavati! Ja ga volim kad dođete! Možete uvijek sooo puno! Ja ga volim kad me sisati i lizati me sve više!
Počela je tući na moj penis, njeno tijelo convulsing i lupanje protiv mene. "Cum Lena! Cum za mene! Cum svi nad moj kurac!" Sam vikao na nju. Ona obrušio i nagnutom prema natrag, vozeći mene duboko u njoj. Njezina pička i ugovorene teško joj dupe guzovi stisnutim više i više. Baš kao što je počela smirivati, nisam mogao zaustaviti, i moja sperma potopljena u nju, punjenje joj pokisao pička s toplom poteći. Došla je opet i oba od nas postavio tamo, shuddering i oplakivanje, pridružio, zajedno, parila. Sam je zgrabio i poljubio joj kao nikad prije, a ona je odgovorila isto. Sam joj održati u moje ruke, naša znojna tijela leže na suncu, osjećaj svjetla i mamuran.
Nakon što je oko dvadeset minuta mi polako ustao i počeo natrag u naš kamp. We detoured u surfati za ispiranje off, a ja sam gledao dok je išla naprijed u jednom trenutku, na suncu blistavim off dolaze na bedrima i magarac. Hodali smo uz mokri pijesak, ostavljajući sunce suho naše ocean isprati tijela. Kad smo stigli našem kampu smo naselili i održava se svake druge za dugo vremena sa-out riječi. Te noći smo vodili ljubav, blago i nježno dok smo oboje bili zadovoljni onda nanijet off spavati u jedno drugomu u zagrljaj.
Oko tjedan dana kasnije, mi bismo skrasio u rutinu prikupljanja hrane u jutro, a ulov ribe samo prije podne, čineći izvrstan ručak, a zatim ugodan drijemež. Mi obično bi se probudio iz sna da u zdrav raspoloženje i uživati ​​u njoj dok se tek nakon lagani večernji obrok. Mi bi odlučili da su zvijezde i Mjesec bi trebao svjedočiti naše strasti jedni za druge, i mi bismo zaspati izvan od požara. Također smo započeli izgradnju kolibica, a rad je bio spor i dosadan. Lena se pokazao boljim za shvatiti način da se vezati stvari zajedno dok sam sjeckan kod malih stabala s sjekiru ili žice-vidio. Mi bi oba poduzeti kako bi se nosio malo odjeće, spremanja za kada (ili ako) vrijeme okrenuo cool. Većinu vremena smo išli okolo u kožu, osim oko podneva, kada je toplina nas odvezli u hladu.
Dva tjedna nakon dolaska na obalu, mi bismo završili našu kolibu. Oboje smo bili jako ponosni na njega, iako to nije puno za pogledati. Sam dao nam je zaklon i mjesto za pohranu naše isporuke. Bilo je dovoljno prostran za sve i nas dvoje imati odvojene spavaonice. Ja bih rigged jedan zid koji se suočio s vodom podići kako bismo mogli držati vatru izvan (i srećom vjetar obično ga duhati udaljen od doma. Slaganje smo završili naš materijal i zatim je otišao surfati za ispiranje off našem znojav tijela. Oboje smo bili sretni da smo imali nešto više stalno da je samo komad tkanine nad našim glavama. Lena i ja frollicked u oceanu, a nakon sušenja na suncu sami smo se vratili u našem kampu. Bilo je kasno poslijepodne, a mi smo mislili o mala svečanost na nekim rajčice. Lena je oko ići unutar kolibe za njih kad sam joj prestala.
Ona je pogledala u mene i ja zbunjeno se nasmiješio i njezin pokupila u mojim rukama.Oboje smo bili zdraviji i trimer da smo bili prije dva tjedna, a ja lako ju je preko "prag" od našeg doma. Ona giggled s oduševljenjem na sam prijedlog (na drugi misli, štrajk riječ "samo"). Sam joj položio na krevet, platno za jedra punjene s lišćem, i počeo milovati i lizati joj slano tijelo. Ona zove me zafrkavati nemoralno, gruba i mnoge druge ljubavne riječi prije nego što sam pronašao njezin klitoris i isisan je teško. Ona pustiti "Ohh" kao što sam valjane njezin klitoris oko moje jezik. Joj bradavice ruža u tvrdom i pupoljci, a ja ih stegnut s mojim prstima. I neka joj rock protiv mene dok je ona bila spremna doći, joj maca ispijanje moje lice. Polaganje između nogu, pogledao sam gore nad njom rijetke plavuša grm. "Dođite u mojim ustima Lena. Dopustite mi da vam okus."
Sve što je uzeo bila je za mene da slajd prst u nju, a ona shuddered i podigla bokove, pritiskom joj maca protiv moje lice. Sam je probao i želio više, dosadan joj klitoris i onda joj maca usne. Kada je konačno usporila održao sam joj i nježno poljubio, i rekao joj da ja nikada ne bih pustiti da ode. Ona purred protiv moje grudi i mene milovala nježno dok ona uze okrenuti pokušava mi molim vas. Ona lizali moje loptice na prvi, a zatim prema dolje u moj šupak i obraze moje dupe, natrag do mokre glave moj penis s njom jezikom.Ona je gumiran moje mokro gumb protiv bradavicama i isisan mene dugo i duboko. Ona bi pronašao svoje tajne i koriste ih da me dovesti do ruba puta, sve dok je znala da sam imao dovoljno. Danas, ona me zadirkivali duže od uobičajenog, tada položila moj penis u njoj rascjep. Bez pokretnih ili me dira, ona mi je rekla ono što je htjela.
"Bit ću vam mogao doći odmah. Dođite s Vašim penis između moje tits, promatrajući vaše sperme trčanje kao rijeka iz vašeg penis i sve iznad mene. Želim vidjeti što ga pucati i želim da mi gledati pokušajte ga uhvatiti na mom jeziku. " Ona mi reče oduševljeno. "Želim da se osjećaju vaše sperme teče iz tebe, škropljenje cijelom mom tits, zagrijavanje moje bradavice, a onda ću utrljati to sve više sa svojim pijetao."
Moji bokovi su drhtanje, a ja zamislio ono što njene riječi mi je rekao. Sam mogao osjetiti ga diže, a ja ne mogu vjerovati ona će me sići samo u razgovoru.