.

понедељак, 9. мај 2011.

Udate zene oglasi


Ja sam udate žene od 43, s dvoje odrasle djece na faksu. Prošle godine, po prvi put u mom životu, našla sam se s vremena na mojim rukama, nakon drugog djeteta je otišao izvan grada na sveučilište. Moj muž je izvoznik žensku odjeću i puno putuje. On je obično na cesti barem pola mjeseca ili više. To je bio ne tako loše kada su djeca bila kod kuće, ali kada su otišli, našla sam dobivanje vrlo depresivan i usamljen.

Ja bih pročitao o ovom događaju na sredovječne žene u časopisima prije, ali nikada nisam mislio da će se dogoditi za mene. Kako prolazi vrijeme, odlučio sam početi prilično komplicirana vrt iz leđa i to je bio tijekom ovaj vrijeme da sam sreo moj susjed vrata do vrata, William. Naravno, ja bih odmahnuo i rekao halo mu već godinama, ali nekako naše obitelji nikada nije stvarno bio prijateljski. Zatim, prošle godine, njegova supruga umrla, a vidjeli smo čak i manje od njega nego prije.

Pa, jedan sunčano popodne sam bio vani  seks sa udatom zenom u vrtu odjeven samo u kratke hlače i ular vrhu, sadnje grm ruža. Ovaj grm je bio pun debelih trnja i nehotice, ja ubode moj prst loše.Valjda sam vikao, jer prije nego što sam to znao, William je stajao ispred mene pitate što nije u redu. volim udate zene  Znam da izgleda glup, ali on je bio toliko nježno i ljubazni, ja razoriše potpuno, bacajući svoje ruke oko njegova vrata i plač moje srce. Kombinacija usamljenosti i srednje dobi desperastion je previše za mene podnijeti.

William me je vodio za ruku u kuhinji, meni je sjeo i napravio mi šalicu čaja. Bio je toliko razumijevanja, mislim da sam se zaljubio u njega da je vrlo minute. Razgovarali smo satima, pričajući jedni druge sve o našim životima. Kada je došlo vrijeme za William napustiti, on me uzeo u naručje i me poljubi strastveno. Imao sam zaboravio kako uzbudljiv seksualne želje može biti i moj brak krevet rijetko je korišten za užicima tijela.Nikada nisam bio nevjeran da moj suprug i ja ne namjerava započeti sada, nakon svih ovih godina. Jebanje oglasi

Tijekom tjedna, William i razgovarao sam o svojim osjećajima o seksu i vjernosti sve dok jedne noći, on je došao gore sa prijedlog. On me pitao da li sam ikada doživio analni seks. Naravno, ja sam rekao ne. Nitko nikada imao je predložio da mi, i ja sam bio prilično naivan. William je objasnio da, budući da moj muž nije sudjelovati u analni seks sa mnom, to ne bi bilo varanje ako sam imala analni seks s Williamom. Znam racionalizacije je vrsta luda, ali ja stvarno nisam htjela ići u krevet s Williamom. Bez dodatnih teškoća, otišli smo gore na mojoj spavaćoj sobi. William me gol pažljivo, zaustavljajući se na poljubac moj vrat, grudi, unutrašnjost mojih bedara, a on uklonjen svaki komad moje odjeće. Primjećujući da sam još uvijek bio strah i držanje leđa, on je predložio da uzmemo lijepo, vrući tuš zajedno.

Dojam voda kaskadno niz moje tijelo je lijepo, ali osjetiti William's snažne ruke milovanjem svaki centimetar od mene, da me pranje sapunom, bio je čak i bolje. Moje bradavice su tvrde kao malo stijena kao što je on soaped moj dovoljno krilo, a zatim umoči prste između dlakavi prorez moje vagine samo sa udatom zenom  kako bi oprati moje ispucati. Bio sam zadihan s požudom kao njegov debeli srednji prst pronašao maleni otvor na moj magarac. On me zadirkivali kao lud, s jedne strane trljanje moj klitoris dok drugi masira moj šupak. Prije nego što sam to znao, on je umetnuta polovina duljina prst u moj anus, a bio sam suprot djelovanje protiv njegove ruke, zene u braku za seks  gurajući moje dupe prema dolje dok ga je progutao cijeli njegov prst. Osjećaj je bio tako intenzivno ugodno nisam mogao prestati oplakivanje za više.

me branje gore u naručje, on mi je zamotan u velikom frotir i mene Jebanje oglasi   nosio do kreveta.Natjerao me da leži leđa, zatvorite oči i opustite se. Bez upozorenja sam osjetio njegov jezik krug moj analni otvor i to me tobolac s želite. Ooooh, to osjećao tako dobro, nisam mogao čekati da se osjetiti njegov penis duboko u meni. Kao on me lizali, on je također umetnuti svoj srednji prst ponovno, uzimajući mene spreman primiti svoje otvrdnuo ubod. Polako, uvijek je tako polako počeo hranjenja mi palac palac nakon njegova mesa, kliženje u moje dupe lako i bez bolova. Uskoro sam mogla osjetiti njegov pubic hair protiv moje obraze. Holding moj hips, on je počeo kretati i izlaziti, polako na prvi, a zatim okupljanje zamah. To se osjećali kao moje cijelo tijelo je dolazio orgazam u jednom trenutku. Valovi topline prelilo preko moja maca i magarca kao William jebeno mi se dugo i teško. Uzimajući bradavica u njegovim ustima, on je isisan moj tittie kao njegov penis prekrasna speared moj anus. Uskoro, pronašli smo za ljuljanje uzorak koji nam odgovara T. Prikrajanje i oplakivanje, došli smo zajedno, oba od nas okupan u znoju odličan seks.

Ja sam umiranje osjetiti njegov čvrst penis unutar moje vagine, ali sam sebi obećao da će biti vjerni moj muž u tom čekanju! Također, moj seksualni život s moj drug je poboljšan do točke gdje smo sada to učiniti gotovo svake večeri kad je u gradu. Našla sam koketiranje s mojim mužem nakon što je s Williamom ... i činilo se da učiniti trik!

Нема коментара:

Постави коментар