.

субота, 7. мај 2011.

Oglasi hot mlade mame


Sam prvi put primjetio travanj u profesionalne funkcije. Sjedio sam pored nje jednom u korist. Bila je fascinantan večeru partneru, svoje znanje u našoj zajednici i njezin dugogodišnji trud na ime velike dobrotvorne napravio joj scintillating večera pratilac. Ja bi joj tada potjeru, ali je morao napustiti rano da prisustvuju jednom od svoje djece školskom koncertu. Ona je ostavio dobar dojam na mene, mlade mame hot  njezina odjeća je uvijek bila konzervativna i elegantan-Otkrio sam joj jako seksi.
Jednog dana ona je htjela postaviti sastanak sa mladom mamom Gail prodati svoj računovodstvene usluge na našem odvjetničkom društvu. Nisam bila u shopping za novi računovodstveni firma, ali uvijek ću slušati pitch žene travnja klasi.
Nakon Gail je pitao mene ako JA će uzeti sastanak Pitao sam je: "Znaš li išta o njoj, osobno?"
"Moj prijatelj radi za nju."
"Što ti znaš?"
"Ona je prolazi kroz razvod i ima troje djece. Ona je vrlo teško radnik i uvijek je dobro odjevena-sajam šef i plaća zaposlenika joj dobro. "
"U redu, ja ću je vidjeti."
Gail se nasmiješio i rekao: "Siguran sam da će vam."
Travnja došao u moj ured i vlasništvu sobi. Njezina plava kosa uokvirena lice regal savršenstva. Njezina crna uokvirena stakla joj Ashleigh Banfield izgled-inteligentni i kompetentan. Ona je pogledala oko 5 '9 "i £ 125. Ona je hodio do mog stola i čvrsto drmati moje ruke. Sjeo sam brzo kao što žene vole me to probuditi intenzivno.
Ona je sjedila u stolici pred mojim stolom stavljanje joj aktovku jebanje sa mamom  na nju. Njena koljena duljine plava suknja je voziti i izloženi nekoliko centimetara od njezine  hot crne-najlon odjeven bedra-volim crno.
"Ivana, drago mi je ti bi me vidjeti. Znam da su vjerojatno zadovoljni s vašim trenutnim računovodstvo firme. Zakon tvrtka sa reputaciju tvoje neće tolerirati nesposobni firma. "
"Dakle, moja firma mora pokazati nešto više." Ona nagne prema dolje da pokupi joj kratak slučaju. Kao što je okrenuo joj haljina jahao do nekoliko centimetara na nogu otkriva vrhu butina visoke crijeva i oko centimetar blijedo bijela bedra.
Ona je okrenuo leđa i postaviti torbu na krilu. Ona je otvorena i ukloniti datoteku mapu."Donio sam puni prikaz za vas." Ona je zatvorena aktovku i vratio na podu. U ovom trenutku ona neprecrtan i ponovno prešao njezine noge. Premjestiti normalna žena može učiniti bez stvaranja promiješati, ali travnja uspio za vrijeme križ da mi daju jasan pogled na njezine plave gaćice i njezine bedro-highs čarapa. Sharon Stone bi mogao uzeti lekcije iz travnja.
Ustala je i postavio mapu ispred mene i nagnuo se prema dolje za označavanje točke na papiru. Od kutu moga oka sam vidio blijedo bijele dojke jedva uvukla je crni grudnjak od prozirnog materijala.
"Sada, Ivan, možete vidjeti po tim podacima možemo hot jebanje uštedjeti 50.000 dolara tijekom prvog fiskalne godine." Fiskalna što? Koji kurac je ona pričaju? Moje oči mišići će trebati as folijom nakon pokušaja da se u njoj veličanstveni krilu sa mojom glavom okrenut prema folder na mom stolu.
Mislim, ona je morala imati najmanje dvije otkopčao gumbe na nju bluze dati prikaz Ja sam uzimajući. Znam da su zakopčane kad je došao u ured. Ja bulje u grudi s crne folije preko nje, joj bradavicu sjena, i da je jedini put kad je mogao učiniti to bilo kad je imala torbu otvoren u krilu. Jebanje oglasi  Imala popped dvije tipke onda, baš kao glatka kao svila i grudnjak.Ova žena je vješt i pametan-velike sise previše.
Sam se pretvarao da joj slijediti logiku. Preselila jedan list na stranu i srušio olovku na podu. Okrenula se da to podići i njezin magarac je bio neposredno ispred moje lice. Dok je uzela vremena branje gore olovku sam gledao za panty linije. Ne jednom. Njezina haljina pokrivene magarca u neprekinutom području svila-savršeno magarca. Ona je konačno oporavio olovku i stavio je natrag na mom stolu. Ja sam sjedio malo nazad sa stola u mojoj stolac s moje hlače rastegnut, vidljivo prikazivanje ogroman teško na. Ako je primijetio ona nije dao znak.
Ona se okrenuo drugoj stranici i stavljen joj ruku na rame. Tada sam primijetio njezin parfem. Miris je bio tamo i prije, ali moja čula bila pretiha u odnosu na pogled. Miris je bio delikatan spoj jasmina i nešto drugo ja ne mogu identificirati, ali je upala moj nagon za drug. Moj um je prekriveno je miris, i dalje izložene grudi, odgovorio sam joj pitanja automatski.
Morao sam joj dodir. Samo gdje je moja jedina dilema. Ako sam dotaknuo magarca koji bi joj šok, a ja samo mogu dobiti šamar. Pogledao sam dolje na nju čarapa oklopljen noge i odlučio da ide za tele. Ja delikatno i polako preselio svoju ruku prema dolje i lagano okrznuo najlon. "John, vjerujemo da vaš trenutni tvrtka nije agresivan dovoljno.Morate biti dovoljno hrabri da nam koristiti da vas zastupa na vaš porez. Novac ne treba meekly biti obrađene. To bi trebao on oduzeti i zadržati. "
Tako sam oduzete noge, dobro možda ne oduzeti, ali sam stavio moj cijeli dlan na nju tele. Dodir nije mogla ignorirati. Ona je to ignorirao. "Ivan je u ovo doba diže tržišta ne možete se bojati za dostizanje neba." Bio sam s početkom u odgonetati smo igrati igru ​​ovdje. Bila je davanje mene upute kako, JA ganut moj ruku na leđa koljena. Ona se okrenuo drugoj stranici i objasnio njihov platni spisak usluga. Moja ruka je putovao do leđa joj bedro. Bilo je tako toplo u moj ured. Sam bio s početkom na znoj. Moja lijeva ruka je došao gore i raskliman moja kravata malo. Ona je pogledala u mene i nasmiješio se i nastavio ju plaće analize.
Moja ruka čuva se diže. Imao sam sada ideju što učiniti ako ona nikada me zaustavio, ali je moja ruka čuva se diže. Moj palac je došao u kontakt s golim tijelom njezina bedra.Ona nikada twitched.
"John, vaš trenutni tvrtka koristi stari softver. S našim poboljšane mogućnosti možete premjestiti i do više razine produktivnosti u ovom području. "Ona samo podigli ulog i moje ruke zakrivljeni oko unutar njezina bedra. Moja cijela ruka dodiruje golu kožu sada, ali sam znao ne bih mogao dobiti puno veća ako ona širiti njezine noge. Ona je zatvorena plaće mapu i nagnuo se da ga u svojoj aktovku imala postaviti na stol. Ona je izvukao mape označene pristup Internetu i stade back up. U povratku joj poziciju po meni ona je preselila joj desno stopalo s lijeve strane oko tri inča. Barijera za moje ruke otvorena. JA ganut moj ruku dok nisam sreo mokro prepone joj gaćice.
"John, imamo osiguran web poslužitelja koji omogućuju odabrani članovi vašeg osoblja pristup vašim podacima okrugli sat. Trudimo se ukloniti prepreke za Vaš uspjeh. "Moja ruka pomaknuo tiho nad njom panty-odjeven maca. Materijal je natopljenom. Tako je moja košulja. To je bio početak to znoj putem. Travnja nastavila je pitch kao što sam joj masturbirao. Čekaj, rekla je ona, "ukloniti prepreke." JA ganut moj ruku na nju golu guzicu i stisnuo joj obraz. Podigoh ruku u nizu joj gaćice koje okružuje njezinog struka i povukao prema dolje polako.
"Ivana, ti moraš vidjeti iz ovih brojeva koji pruža podatke na taj način će smanjiti svoje troškove." Fuck, kao što sam bio spuštanje gaćica. Ja ih upravo ispod magarca, i mokro joj maca nevoljko je ispuštanje vlage materijala. Gaćice pao na pod.
Ona je nastavila, "Ivana, ja znam našem izlaganju je kompleksan i nastaje na više od jedne razine, ali ako orati duboko u materijal mislim da ćete vidjeti prednosti korištenja naše tvrtke." Ona je zadržao gore cool, profesionalne prodaje pitch s njom gaćice oko gležnjeva.
Moji prsti su sada oranja joj mokro pićka. Sam skliznuo prst u nju i utvrdili joj sokovi teče slobodno. Ipak, ona je još uvijek svjež i profesionalno, s dva prsta igrati u njoj pizda. JA ganut moj ruku dolje i počeo dizati rub njezine haljine.
Okrenula se prema meni i pogledao izravno u oči. "Što bi se to ostaviti ovdje s pismo potvrde Vaše korištenje od nas kao nova računovodstvena firma?"
Gledao sam natrag. Ona je sama nudi. Njezina vanjština je hladno i učinkovito. Ona je bila ću zatvoriti ovaj posao.
Sam pokupila telefon i buzzed Gail. Nadao sam se ona je natrag od ručka.
"Da, Ivan."
"Gail, bi li pripremiti pismo nas je počinio na korištenje travnju računovodstvene firme od sada."
"Naravno, Ivana." Gail je uvijek bio tako učinkovita.Jebanje oglasi 
Imao sam nastavio dizati travnju haljinu kao što sam razgovarao s Gail. To je sada dovoljno visok da se izlagati joj dupe. Njezino blijedo roza obrazima došao na pregled.Ona je pogledala natrag na mene i nasmiješio se. "Ivana, ja mislim da bi trebali uzorak svoj prvi razmetati za korištenje moja firma."
"Travanj, što razmetati je to?"
"Moći ćete me jebati. Izvucite vaš penis. To je bio teško za trideset minuta. Stavite ga u moja maca, i jebati mene. "
Ja sam ustala i preselila se iza travanj učiniti kao što je pitao što ona nagnuo prema dolje na stolu. Sam pao moje hlače i moj kurac stajao teško i dugo. Travnja je širiti njezine noge široko apart. Mokro joj maca usne su spljoštene otvoriti.
Ona je pogledala natrag na mene. "Moraš mi spremni za vaš penis. Želim da me jebati tako teško kao što želite. "Sam gurnuo glavu dolje i pronaći joj mokro pićka. Travnja moaned kao moj penis proširila joj maca, a ja smanjila u glavu da joj vatrenim unutrašnjosti, istezanje joj pička s mojim širok penis. Njezin profesionalni ponašanje brzo je spuštanje. Uzdahnula je i rekla: "Fuck, bog ste tako prokleto velika, John. Čuo sam da ste bili veliki i veliki jebati. "
"Gdje ste čuli to?"
"Oh, riječ dobiva oko Ivana, žena razgovarati s ženama, i razgovor na ulici, Ivan je da se liječiti dame dobro, i zajebavati ih čak i bolje. Vi radite odličan posao me jebu. "
Bio sam zabadanje u njoj i ona je humping natrag na mene kao što sam duboko u njezine gnjecav, zbijeno pićka. "Oh, Ivana, volim ga. Jebi moja pička! Jebi ga teško. "Pokušao sam da se dublje sa svakim moždani udar. Bila je uzimanje svaki centimetar od mene. Njezina vagina je zbijeno i vruće. Ja gurnula joj haljina gore više na magarca i uzeo bokovima u ruke i počela da joj pop s oštrim potezima. Bila je tako mokra sam mogao čuti njezine sokove squishing oko moje penis. To je kad sam pogledao gore i vidio Gail.
Gail je stajao pred mojim zatvorena vrata. Držala pismo za travanj i njezina haljina je s jedne strane i druge strane joj je stroking joj izložena maca. Travnja vidio previše, ali ubrzo je shvatio da tajnica masturbira u njen šef ured nije bio idući u biti problema.
Shvatila sam ju vidio. Nasmijana je hodio putem na moj stol s haljina i dalje uzgajaju i gledao kao što sam nastavio jebati travnja. Došla je u blizini i stavi joj ruku na travanj's ass obraz. Ona je gumiran i rekao: "Lijepo, vrlo lijepo. Ona ima vrlo lijep bliže, John "
Gail skliznula joj ruku u jaz travnja's bluzu. Travnja dahnu kao Gaileinu prsti skliznuo u grudnjak i stegnut joj bradavice. "Nice tits previše", rekao sam.
"Ivana, ona je vrlo lijepo. Je li joj maca uske? "
"Da." Sam grunted.
"Znaš li gdje sam otišao za ručak, Ivana?"
Ono što smo idući u imati razgovor? "Ne, ja ne"
"Otišao sam Uredan Busha."
Slušam Gail u travnju stegnuo joj maca i grunted kao što sam pogodio dno. Travnja je pička bila mužu moj penis i ona moaned kontinuirano. Travnja ruke preselio dolje Gail nogu i preselio se pod haljinu.
"Oh, John, ona je igranje s mojim maca. She's got dva prsta u moja pička i trljajući joj thumb uz moj klitoris. "
"Ti si mi govori o Uredan Bush?"
"Oh, vijak Uredan Busha, ja ću vam reći o tome kada smo učinili."
Aprils ruka ritmički kretao prema Gail haljina. Gail oči bile su stakla na njeno disanje i dolazi u gasps. Gail je došla do ruku pod travnja i sam mogao osjetiti njezin prst na klitoris travnju, to trljanje. Travnja odgovorio odmah gripping moj penis kao što sam udario u nju. "Je li moja maca uske dovoljno za vas?" Bio sam jebeni joj gori maca i ja istovarene moje loptice u njoj maca kao što je došla na moj penis. Ja izdvajali bokovima dolje teško pucati moja sperma duboko u nju. Gail drmati dok je stajala kraj mene cumming od travnja je talentirani prstima.
Ja izdvajali leđa od travnja moj penis visi mokro sa svojim sokovima. Travnja je ustati, ali Gail joj prestali. Gail preselio iza nje i gurnuo dvije duge prste u njoj maca. Gail fingered joj nekoliko sekundi, a zatim izvađen cum natopljene prste te ih ponudio na travanj u usta. Travnja bez oklijevanja sisao ih duboko u usta. Ona nježno očistiti Gaileinu prstima.Gail izvukao prste iz, i travnja ustao dopuštajući joj suknju da padne na pod. Gail sagnuo da pokupi travnju gaćice još uvijek leži na podu. Ona ih da joj nos i zurio u travanj, dok je uzorak miris. "Jako lijepo," Ona je predao gaćice do travnja koji je podnio u njih i povukao ih se pod suknju. Ona je spretno zakopčane prva dva gumba njezine bluze. Uzimajući pismo stol je stavio je pred mene s olovkom leži na njemu. Sam potpisao pismo. Ona je brzo stavio u svoju aktovku. Ona popucali slučaju zatvorena, rekao: "Hvala, Ivan. Mi jesu idući u imati prekrasan odnos. "Okrenula se na stilski visokoj pete koju je nosila i nije bilo.
Gail pogledao me i rekao: "Koji kurac je to?"
, Odgovorio sam, "To je žena koja se koristi za dobivanje što ona želi." Pogledao sam Gail iznova i reče: "Što je sa svim akcije s damama u posljednje vrijeme?"
"Imao sam otvorio oči u telefonu ormar sa Sandy. Odlučio sam da dok ste najbolji kurac kojeg sam ikada poznata, imam ovaj želju da se sa ženama također. "
"Što se dogodilo u Uredan Bush?"
"Sjedio sam za stolom po sebi jede salata kada je to slatka mlada dama, koji sam našao je imenovan Carol Anne sjela i pitala može li mi se pridružiti. Razgovarali smo za nekoliko minuta, ona je stavio joj ruku na moju nogu, i polako ga je radio sve do bila je igranje sa mojim maca pravo postoji ".
"Ona je pitao ako sam htjela da joj se pridruže u sobi dame, ona izgleda tako dragocjeno da sam za njom. Neat Bush ima dame soba izgrađen za seks Carol Anne me izvukao u boks, a za sljedećih trideset minuta ona je mene sperma četiri puta. Jedva sam imao vremena da joj okus prije nego što sam morao se vratiti. Ona je bila fantastična, John.Ona mi je isisan iznutra prema van, a mene duhati back up "Gail ustao da se vratite u svoju kancelariju, ona pretvorila u vrata,". Ivana, ja također angažirala ju je daleko od Butler i Butler. Ona počinje sutra kao moj novi asistent. Možete ju intervju čim sam učinio s njom sutra. "

Нема коментара:

Постави коментар