.

четвртак, 5. мај 2011.

Oglasi hot mame


Kad sam bio na sveučilištu, jednog od highspots godine bila je "krpe tjedan" kada smo podigli novac u humanitarne svrhe. Puno studenata bili su uključeni u događaj svakojake gluposti u cilju prikupljanja sredstava.
Jedan od redovitih predmeta bila je proizvodnja vic knjige,erotika hot mame  što je značilo prikupljanje veliki broj viceva, mnoge sumnjive kvalitete, uzimajući neke od njih ilustrirana, što aranžmane za tiskanje knjige, a zatim organiziranje prodaje.
Bilo je šest od nas na knjigu krpe vic odbora, tri dječaka,hot mama  Jeremy, Kevin i Jack i tri djevojke, moj najbolji prijatelj, Emma i njenu prijateljicu Jenny i ja kad smo se sreli po prvi put, bili smo drago mi bismo volontirala, oni su veliki dečki: dobro izgleda, Hunky i sa velikim smislom za humor i avanture.
Odlučili smo da ćemo svi bi pitati svoje prijatelje, kako na i off kampusu, ako su mogli pustiti nas imaju neke viceve i na šest ili sedam tjedan imali smo prikupili dosta dobar izbor. Mi smo tada pritisnuta u službu sve naše umjetničke prijateljima i odnosima u nastojanju da biste dobili neke ilustracije.
Na kraju dva mjeseca bili smo spremni da odluče sa hot mamom  što će biti idući u vic knjigu. Sve to uključeni puno posla i imali smo dosta veliki broj sastanaka, obično u jednoj od naših soba. Čitanje iz svih viceva je bio smiješan i imali smo dobro vrijeme. Sjednice tendenciju da budu vrlo raspoložen i dobili smo na dobro s dječacima i stvarno ih je imaginaran, oni su stvarno atraktivne i dobro odgovorio.
Nakon predavanja jedan dan, ja se dogodilo da naletjeti na Jack i on je rekao: "Bok, Mel.Bolje bih imati susret odlučivati ​​tko će ispisati krpe knjigu i koliko ćemo trebati. "
Mislio sam da je dobra ideja pa smo fiksni datum, a pozvao sam ih sve u svoju sobu za sastanke. Mi svaki odlučio je da se tijesto-up knjige i posjetiti različite pisače u gradu kako bi vidjeli gdje smo mogli dobiti najbolju cijenu za 5.000 knjiga.
Na vrlo kratkom sastanku tjedan dana kasnije odlučili smo se na naš pisac, a Jack je rekao da će vidjeti sve detalje. Tri tjedna kasnije smo bili ponosni posjednici 5000 krpe tjedna vic knjiga.
Izgledali su prilično puno za prodati pa smo odlučili da se što je više moguće prodavatelji među studentima i bilo tko drugi tko može pomoći.
Emma je došao u moju sobu jedne večeri u stanju velika uzbuđenja. Njezin otac vlasništvu pet newsagents trgovine u tom području i pristao staviti knjige na prodaju u svim od njih.
"Oh, dobro učinio Emma", rekao sam. "Mi bi trebali prodati nekoliko stotina u vaš tata's trgovine."
"Pa, on je pristao uzeti 200 u svakoj trgovini, tako da će biti 1.000 priznaje ako svi oni prodati."
"Great!", Odgovorio sam.
Kad sam otišao kući i spomenuo pitanje za moju majku, ona je pristala na prodaju knjige u svojoj frizerski salon, pa stvari počeo gledati svijetle.
Na naš sljedeći sastanak smo otišli u sobu Jenny. Emma i ja stigli malo prerano pa dečki nisu bili tamo. Počeli smo govoriti o njima u realnom Girlie mode i rekao koliko smo uživali raditi s njima i kako su seksi i tako dalje. Onda Emma iznenada je došao gore sa idejom.
"Hej", rekla je ona. "Znaš Glavnog odbora su u potrazi za nekim studentima da volontiraju učiniti gol crtu duž zajedničke prikupiti sredstva za krpe tjedan. Što ako podijelimo sve knjige u dvije puno od 2.500 i ukazuju na to da su dječaci prodati jedan pol, a mi prodajemo druga polovica. Tko prodaje najmanji broj knjiga mora dobrovoljno učiniti niz.Volio bih vidjeti Jacka, Kevin i Jeremy trčanje duž zajedničke u gol. Kladim se da bih izgledaju sjajno. Mmmmm! "
Svi smo se smijali i mislili da je ideja je super. "Splendid misli!" Ja sam oduševljen."Nakon svega s Emma's tata pomaže i moja mama mi lako treba prodavati naše polovicu."
"OK Mel", rekao je Jenny. Kada dečki stići, možete ga predložiti. "
"Dobro, ja ću", rekao sam. "Ali, mi ćemo saznati hoće li prvi će moći prodati mnoge knjige. Mi ištanje kako bi bili sigurni da ćemo pobijediti. "
Kada su dječaci stigli, provjerili smo više knjiga i onda sam rekao, "Jenny, Emma i ja smo spremni prodati polovicu knjiga. Jeste li tri spremni prodati drugima? "
Tri dečki gledali jedni na druge i bilo je očito da je moja ideja bila nešto iznenađenje za njih.
"Imate li puno ljudi koji će ih prodati za vas?", Upitao je Emma.
"Pa, u ovom trenutku nismo dao ga puno mislio", odgovorio je Jack.
Činilo se posve očito mi se da oni neće prodati mnogo pa sam napravio moj izazov.
"Znate da su Rag Odbor traži volontere za napraviti gol  jebanje hot mame crtu dolje zajednički prikupiti novac za krpe tjedan. Let's odlučiti da ako smo tri djevojke prodati manje ćemo dobrovoljno crta, ali ako dječaka prodati manje, da ćete volonter. "
Isprva oni činiti zabezeknut i mislio sam da oni ne mogu složiti. Tada Kevin je rekao: "Pa, ja sam igru, ako su dvije. Kako o tome? "
"U redu", rekao je Jack. "Ja bih volio vidjeti ove tri djevojke koja prolazi uzduž zajedničke stark naked." Svi su se nasmijali.
"Dakle, mi svi se slažu onda?" Pitao sam. Svatko učinio. "U redu. Pa ću reći predsjednik Odbora da on može osloniti na nas za pružanje streakers. "
Postavili smo rok tri dana prije krpe tjedan počeo kao naš susret kako bi saznali tko je prodao većinu knjiga i platiti novac rezervirati
Stvari je otišao vrlo dobro u newsagents trgovinama i unutar dva tjedna su rasprodane.To je 1.000 knjiga prodana, pa smo u dogovoru s Emma's tata mu opskrbu s više primjeraka. Moja majka je prodala desetak ili tako u svom salonu, no ona je rekla da su neke njezine kupaca nije imao mnogo smisla za humor, a neki mislili vicevi su prljavi, pa prodaje bili spori.
Vidio sam Jack će predavanja jedno jutro i ležerno  jebanje hot mame  pitao kako njihove knjige su išli. "Oh, dobro," odgovorio je. "Mi smo pitali nekoliko naših prijatelja da pomogne, a do sada smo prodali oko 450".
Ja iznutra veselio. Sa samo dva tjedna otići već smo prodali više od dva puta njihov broj.Kada sam sreo Jenny i Emma i rekao im je dobra vijest, Emma je rekao: "Nadam se da je lijepo vrijeme i sunčan za gol crta. JA ištanje da biste dobili neke stvarno dobre slike od dječaka. "
"Moj tata je kupio 8mm filmskom kamerom prije nekoliko tjedana," Rekao sam im."Možda sam mogao biti u mogućnosti to posuditi. To je dobio jak telefoto objektiv. Ja bi trebao biti u mogućnosti to uhvatiti svaki detalj. Moj tata je stvarno velikodušan čovjek.Siguran sam da ćete se složiti. "
Tri dana prije našeg konačnog susreta da bi se zbrojili rezultati od naših prodajnih, imali smo prodao nešto više od 2.000 knjiga, bilo je manje od 500 lijevo. Željela sam biti apsolutno sigurni da će pobijediti prodaje natjecanja pa sam odlučio čekati izvan Jack predavaonici dok je došao vanjska strana. Onda sam usput se pretvarao da ga vidi. "Oh, hi Jack! Kako su vic knjige ide? "
"Oh, jako dobro", odgovorio je. "Mi smo pitali dosta dečki pomoći da ih proda i, u posljednji grof bismo prodali oko 1.200. Kako su tvoje ide? "
Ja ne želim reći da bih prodao gotovo dvostruko njihov broj pa sam rekao: "Pa, moja mama nije prodala mnogo u svojoj salonu, ali Emma's tata je prodao dosta u svojim trgovinama."
"Mi smo s našim završni sastanak u subotu sjetiti", rekao sam.
"Da, nismo zaboravili", odgovorio je. "Nađimo se u mojoj sobi oko 7,30."
Pristao sam i rekao ja bih reći djevojke. Odlučio sam ići kući i pitati moj tata kad bih mogao posuditi svoj novi film 8mm kameru.
Na večer susreta sam prikupio moj novac zajedno i pozvao Emma i Jenny. Utvrdili smo da smo imali prodala ukupno nešto više od 2.200 knjiga, bili smo preko mjesec.
Kada smo stigli na Jack's soba, Jeremy i Kevin    jebanje hot mame amesu već tamo i bili su u ukupnom iznosu do hrpe novca u torbi. Mi smo svi sub aroiund stol i nisam mogao čekati da im kažem kako mi bismo bili uspješni.
"OK djevojke", rekao je Kevin. "Koliko knjiga ste prodali?"
"Točno 2280", odgovorio sam s nekim ponosom.
Dječaci 'oči otvorio širok s iznenađenjem. "Wow!", Rekao je Jeremy. "Čestitam!"
Nisam mogao čekati. "A koliko su vam tri prodali?"
Jack izgledao prilično casual i rekao: "Mi smo prodali puno."
Mi smo tri djevojke sub ukočeno s iznenađenjem. "Što? Ti mi je rekao prije tri dana, Jack, da vi samo bih prodao oko polovice njih. "
"That's right," odgovorio je.
"Pa, kako ste uspjeli prodati sve druge tako brzo?"
"Oh, to je lako stvarno," pridružio u Kevin. "Pitali smo sve dečki znamo da se gomila svaki na pubove oni obično posjete i, kada je bio uzimajući prilično kasno, a većina od gužve u pubu imao dosta piti, šala knjige prodaju kao alva."
"Nekoliko mojih kolega je rekao da bi prodali puno više", rekao je Jack.
On je tada nasmiješio smisleno na Jenny, Emma i mene i dala kratki kašalj. "Koje, naravno, nas dovodi do pitanja o goli pruge i činjenicu da tri će biti volontiranje to učiniti."
Nas troje smo gledali jedni na druge s užasom na našim licima.
"Ne brinite o tome djevojkama", rekao Jack ležerno. "Rekao sam predsjednik Glavnog odbora da smo šest ne samo da će osigurati tri streakers ali će organizirati cijele afere također. Ja ću mu dati prsten sada reći mu da su tri volontera. "
Podigao je telefon. "Zdravo Jim. Sjetit ćete se naš razgovor o krpe streakers. Rekao sam da bih pustiti te znati tko će biti dobrovoljaca. Pa, ja sam sretan da kažem da će biti Melanie, Emma i Jenny. Da, to je točno. Ne brinite o tome ... Mi ćemo organizirati cijelu stvar. Samo mi reći što put kad to želite. Dva u popodnevnim satima? To je u redu. Nema problema. Mi smo bili obećali fino sunčano vrijeme, tako da sam siguran da će biti dobra gužve gledati. Mi ćemo organizirati za ljude da se čegrtaljka prikupljanje konzerve i mi vjerojatno će prodati ostatak knjiga, kao i vic. Nema potrebe da nas zahvaliti. Bit će nam zadovoljstvo. Bok! "
"Rekli ste da će nam zadovoljstvo," Ja dahnu.
"To neće biti moje zadovoljstvo", moaned Jenny.
"Oh, moramo to učiniti dečki?" Izjasnio Emma. "Trčanje gol   jebanje hot mame svi put dolje zajedničke pred više stotina studenata i puno drugih ljudi! Mi nikada ne ćemo ga živjeti prema dolje. "
"Sada dolaze na djevojke," chided utičnica. "Nakon svega, to je vaša ideja je bila ne? Ne postoji način možete izaći ga sada. "
"Da", dodao je Jeremy. "Izgubili ste izazov fer i trg, pa sada ste dobili da se s robom."
Kevin gumiran njegove ruke zajedno radosno. "A ja ne mogu čekati da vidite robu!"
Kao što je nas troje išao kući smo bili umotan u tami. Naš put nas je prošlost kraja zajedničkog. Prestali smo da je istraživanje u mračan svjetlu.
"Samo pomislite, u tri dana tri puta mi ćemo biti trčanje gol svi zajedno, koji se protežu na travi", rekao sam žalobno.
"Ja mogu samo zamisliti sve dječake komentiranje o dva" poširana jaja "na moje grudi", komentirao je Jenny.
"Što o meni?" Chimed u Emma. "Moj veliki boobs će biti flopping sve više mjesta. Ja mogu čuti dječaka u moje godine vikanje, 'Hold' em dalje, Emma! '"
Zatim iznenada stravičnih misli palo na pamet. "Oh, ne!", Rekao sam. "To će biti fini i sunčan dan. Mi svi imamo obrijane mace! Zamislite sve one kamere klikom na daleko i snimanje svake pojedinosti. Oh, ne! "Nas troje smo otišli u naše sobe s uzdasima ostavku.
Kao što je prognoza, dan našeg ukupnog poniženja sinulo svijetao i sunčan.Jebanje zene  Ali za nas to je bio oblačan i sumoran. Vrijeme našeg ponižavajuće lansiranje je biti 2:00 upravo kada su svi bili i oko.
Nas trojica sastali su se u Jenny sobi u jutarnjim satima kako bi utješio jedni druge.Nismo bili vrlo uspješni, pa smo mislili mi, molim izaći za šetnje pokušati uzeti naše umove off neizbježan sudbina oko nas zadesiti. Nažalost, to nije dobra odluka. Svugdje smo išli smo vidjeli studenti, a bilo je očito da je vijest bila proširila daleko i širok.
Tri dečki iz Jenny je grupa nas je pozdravio sa širokim osmjesima. "Bok cure! Vidimo se kasnije, vidjeti sve vas kasnije. "Oni su veliki prasak u guffaws.
Druga skupina dječaka i djevojčica su nas pozdraviti sa:  jebanje hot mame  "Evo dolaze tri Lady Godivas."
"Da, i njihova kosa nije kao čeznuti kao njen."
"I oni nemaju ni konja. Oni 'je dobio to učiniti pješice. "To je sve najviše obeshrabrujući.Ali, stvari su se pogoršale jer smo okrenuli kut i prilazi kraju zajedničkog. Trava je nedavno bio izrezati i naš put označeni s kratkim postove i konopa. Mislili smo da bi samo morati pokrenuti ravno dolje common oko 300 metara. Ali, naravno, van označena upletena i okrenuo, tako da ćemo morati trčanje oko četvrtine od milju, a na nekim mjestima užad su tako blizu to je značilo da gledatelji će biti samo nekoliko metara udaljen od nas.
Onda smo primijetili sveučilišni kombi parkiran u blizini. Netko je slikano znak i fiksiran za stražnja vrata: 'Evo dolaze streakers'. Kao što smo bliže, Jack iskočio iz vozačevog sjedala.
"Oh, hello djevojke", kazao nam je dočekan u svom najveseliju način. "Kao što možete vidjeti, dječaci su označeni put, a mi ćemo se koristiti kombi za putovanje u."
Učinili smo aranžmane za dječake do nas podići na moj boravak u 13:45 Oni bi natrag van na startnoj liniji. Mi bi traka unutra. Tada bi otvoriti vrata za nas da iskočiti i početi prikazivati. Svaki detalj ponižavajući jasno je objašnjeno da nam je nasmijana trijumfalni momci, desno dolje na glasan zvučnik smješten na vrhu van napraviti najavu.
Grupa djevojaka iz naše godine nam prilazi. "Jeste li stvarno ide to učiniti?" Pitali s nevjericom.
"Mi imamo izbora," mi moaned. "Cijela ideja je bila naša. Mislili smo da bi lako pobijediti. "
"Ah dobro," rekao je jedan. "Dovoljno je napraviti najbolje od lošeg posla eh?"
Kevin, Jeremy i Jack su prasak na vrijeme. Izgledali su vrlo seksi i zgodan u bijelim hlačama i krpe majice. Mi smo odlučili bih da nose trenirke, tenisice, grudnjake i gaćice.Što brže mi mogli dobiti našu odjeću natrag na, to bolje.
Dječaci stiješnjen u prednjem dijelu van ostavljajući nas da sjedi na klupi potišteno u leđa. Kao što je van približili zajednički mogli smo čuti povike, zviždaljke i bure. Emma je stajao do proviriti kroz mali prozor.
"Oh, ne!", Rekla je ona. "Mora postojati tisuće ljudi vani. Zajednička je pakiran. "Jenny i ja proviri van previše, a naši najgori strahovi bili opravdani.
Motor van zaustavljen i dječaka došao u leđa throiugh male strani vrata. Njihova lica su pozitivno vedar.
"OK djevojke. To je to ", najavio je Jeremy.
Kevin proizvedena mala slučaj. "Let's imaju svoj kit onda. Ja ću ga uzeti dolje do cilja. "
To je ponižavajući dovoljno da se svuku pred tri dječaka, bez razmišljanja o tome što će se dogoditi kada se van vrata su otvorena.
We oklijevajući šutirali off naše trenere, skinula naše trenirke i samo stajao tamo u našim grudnjake i gaćice osjećaj strašno izloženi.
"Nemojte biti sramežljivi djevojke", rekao je Jack u svojoj veseli glas. "Let's imaju svoje grudnjake i gaćice." Mi smo slušali i stajao tamo potpuno gol i osjećaj sto posto ranjiv.
Tada Jenny je rekao, "Mora mi stvarno to dečki? Ne Možete li nam dati? Mi ćemo učiniti sve ne bi to učiniti. "
Tri smijali. "Oh, hajde sada," chided Jack. "Ovo je vaše ideje sjetiti. Ne možete piletina se na ovoj kasnoj fazi. Tu su stotine vani svi čekaju da vas vidim. "
"Da", odgovorio sam žalobno. "To je u nevolji."
"Pa, možemo samo nositi naše trenere?" Izjasnio Emma. "To će biti teško na naše noge na drugi način."
Tri dječaka gledali jedni na druge s obzirom na njezin zahtjev. Onda je Jack govorio: "U redu. Na jedan uvjet. Morate pokrenuti, naravno, s rukama od vaše strane, a ne pokušati pokriti sve gore. "
Nas troje smo stenjali. Oni bi mislili na sve. No, dogovorili smo se da njihovo stanje.
"Samo line up preko vrata ovdje", rekao je Jeremy. "Zatim, nakon što je Kevin napravio najavu, ja ću otvoriti vrata i svi vi možete skočiti van zajedno."
Nas troje, trese od straha, nije točno onako kako je on naredio,  Jebanje zene dok je Kevin pokupila mikrofon na prednjem dijelu van.
"Dobar dan dame i gospodo. To je u trenutku kada su svi bili na čekanju za-the streakers 'trčanje. Emma, ​​Melanie i Jenny su se složili da to učinite za prikupljanje sredstava za naše dobrotvorne svrhe, pa se nadam da ćete biti velikodušni kao kolektora proći duž rute. To je to. Spremate se vidjeti stvari koje nikada vidio prije, barem, koliko mi znamo. "Bilo je bure i catcalls na ovaj zadnji napomena jer su sva trojica od nas izbio u hladan znoj. Jeremy stavi svoju ruku na ručku na stražnja vrata.
"Evo dolaze dame i gospodo. S ponosom predstavljamo tri streakers! "
Vrata su bila otvorena bacili, sunce utro u mraku van, a mi iskočio na veliki huk pljeskanje, navijanja, catcalling i vuk-fućkanjem. To je bio jednostavno najveći ponižavajuće trenutak mog života. Svi oni stotine i stotine očiju bulji u nas prikazuju stark naked preko trave. Mi ran kao brz kao što smo mogli, ali svaki put mi je došao do zavoja u trag smo morali usporiti da biste dobili okolo nje. A gdje je staza bila vrlo uska we nabasao u svaku drugu.
Mora da je stotine fotoaparata i još neke filmske kamere u uporabi, i ja sam psihički mogao vidjeti neizbježan rezultate koji će biti donesen oko sveučilište za sve da vide.Nakon samo nekoliko metara, to je više nego što smo mogli podnijeti. Smo zaboravili naše obećanje o održavanju naše ruke na našim stranicama i počela pokušati prikriti naše mace i grudi kao najbolje smo mogli s našim rukama, ne da smo bili vrlo uspješni u svemu odskakanje okolo zbog neravnom terenu.
Svaki dvorište izgledalo više kao milje. Svaki cereći lice sam vidio kao da se netko sam znao. Neke su bile naslonjene pravo nad užad kako bi dobili bolji pogled sa svoje kamere. U vrijeme kad smo bili na pola puta smo bili znojenje bijesno kao sunce pobijediti i poniženja ustane.
No, na kraju je bilo samo oko dvadeset metara u vožnji. Tri od nas su bili puffing i zadihan i tetura uz grubi teren. Mogli smo vidjeti Kevin na liniji cilja sa svojim koferom sadrže našu odjeću. On je bio flankiran desetak ili više kamera.
Mi ran do Kevin očekujući ga brzo nam daju odjeću staviti na, tako da smo bili jako iznenađeni da ga vidi mahanje prstom u nas u prijeteći kakav način.
"Vi ste svi zaboravili svoje obećanje zar ne? Imajući vaše ruke od vaše strane, a ne pokušaj prikrivanja. Pa, zato što ste bili zločesti, morat ćete pokrenuti natrag van. I zapamtite, održali svoje ruke prema vašem strane ovaj put. "
"Oh, ne!" Svi smo izlanuo. "Ne opet. Oh Kevin, pleeeeze. Dajte nam našu odjeću. "
Ali to je ne koristiti. On je već početak to trčanje natrag stazom ispred nas drži visoko kofer. Mi ran nakon što mu hvatalo kretanja na slučaju, ali on je zadržao samo izvan našeg dosega.
Kad mnoštvo shvatili smo bili trčanje opet navijanje i vika dosegla crescendo. The catcalls su bili gori.
"Oh, samo pogled oni pokazuju sve ovo vrijeme!"
"Čovječe, ovo će biti neki film."
"To će napraviti sjajan izbliza"
Loše Emma mogao učiniti ništa da se zaustavi njezina velika boobs odskakanje svaki koji način kao i ona otrča.
Zatim je uzeo naše Kevin grudnjake i gaćice iz kofer i počeo val ih oko ispred nas, dosadan nas pokušati ih zgrabiti. Publika je podivljalo kako su vidjeli ovu daljnje ponižavanje. Nekoliko djevojaka izgledao neugodno, ali većina samo pridružio u zabavu.
U jednom trenutku, Kevin počeo prikazivati ​​unatrag, ali čak i tako je bio daleko brži od nas. Kao što smo okrenuli kut uspio sam dobiti prilično blizu i napravio shvatiti u naše donje rublje. To je bio jako loš potez. Spotaknuo sam se i pao, prevrnuo na leđa i završila s nogama iznad moje glave i moje noge širiti širom otvorena, mnogo radost nekoliko obližnjih fotografa koji je napravio najviše priliku da se vrlo intiman pucao od mojih maca .
Vidjevši moje nevolje, trojica mladića stajala u blizini ducked pod užad i me podiže na noge upitan da li sam bio u redu. Sam ih uvjerio da sam bio, ali to nije zaustavilo ih marljivo brushing off svaki malo labav trave iz moje golo tijelo, leđa, stražnjicu i boobs.Jedan smijenio nekoliko vlati trave od mojih maca rekavši da je izgledalo kao da bih bojao moje pubes zeleno. Svatko u blizini im je dao sve vrste ohrabrenja i samo o tome pao smijeha na ovoj posljednjoj riječi.
We mučile, naša gola tijela sjajna od znoja, kao što smo dobili sporiji i sporiji, ali ne i smion da pokriju sve s našim rukama. Imali smo u potpunosti izvoditi izloženi sve one stotine očiju i kamera. Nismo htjeli riskirati da trećina trčanje.
Na kraju smo vidjeli dobrodošao očima Jack drži otvorena vrata za van i Kevin istovar našu odjeću unutra. Zatim iznenada, neki Joker u gomili, naoružan s velikim vodeni pištolj, poprskati nas troje. "To će pomoći da se ohladi djevojke!" Povikao kako je temeljito natopljene nas troje od glave do pete.
Skoro smo se bacili u kombi i klizila po podu, tri mokra, gol i temeljito iscrpljena djevojke.Kao što smo raspoređen na naše noge dječaka proizvedena tri ručnika i počeli nas brisanje dolje kao što smo upravo tamo stajao zadihan.
"Ne mogu staviti svoju odjeću kad ste ovo mokro", rekao je Kevin.
"Sjedi dolje, Mel", rekao je Jack uzimajući off my trenera i wiping moje noge. "Samo se opustite i uzeti ga lako." Kao što sam pogledao u njega sam shvatila koliko je seksi je gledao. Ja bih radije uživao u Jack sušenja moje noge.

Za sljedećih nekoliko tjedana moraju biti stotine fotografija naših golih tijela prikazano oko koledž bratstva. Intimni detalj od onih pokazujući mi pada preko Ja jednostavno ne mogu opisati. Bilo je čak nekih 8mm film snimke koje uglavnom je opisao kao 'veliki'!
Na kraju je umro stvari dolje, a mi samo čuli ak primjedbu kao što je jedna od čovjeka koji je rekao da mi je jednoga dana, "Oh, hello Mel. Nisam te prepoznati svoju odjeću. "
Kada se sve financijske detalje bilo završeno, svi studenti koji su pomogli s krpe tjedna bili su zamoljeni da prisustvuju sastanku čuti rezultate. To je bio slavljen veliki uspjeh, uz tisuće funti ide na naše dobrotvorne svrhe, tako da sve-u-sve smo mislili da je vrijedno.
Kao što smo šetali natrag kući nakon sastanka, bili smo o tome kako tri dječaka je napravio većinu naših gubljenja izazov da bih napravio, a mi počeli govoriti o tome kako bismo mogli dobiti svoje natrag. Nakon razmatranja svih vrsta nevjerojatan ideja, jedan siguran-vatra pobjednik odjednom palo na pamet. "Ja sam ga dobio!" Plakala sam."Omogućava izazov tri dječaka na igru ​​strip poker."
"Što?" Emma plakala. "Nisam toliko dobar na pokeru. Mi vjerojatno bih izgubiti ponovno. "
"Ne, ako ćemo igrati na moje mjesto", rekao sam. "Vidite, ja sam dobio paket od označenih kartica. Sve što morate učiniti je koristiti one i ne možemo izgubiti. "
"Real cool!" Uskliknuo Jenny. "Let's to učiniti."
.

Нема коментара:

Постави коментар